Re: Star Wars

151
met0t0 wrote:Ik ga hem deze middag met W.O.L.F. gaan kijken. Ik ben wel benieuwd, maar heb geen specifieke verwachtingen. 'k Heb er ook bewust maar 2 trailers van gezien en da's al een tijdje geleden, dus ik kan nog verrast worden :p
Van die twee eerste trailers komen er uiteindelijk veel beelden niet voor in de film zelf. :P
Image

152
Maxidomino wrote:
met0t0 wrote:Ik ga hem deze middag met W.O.L.F. gaan kijken. Ik ben wel benieuwd, maar heb geen specifieke verwachtingen. 'k Heb er ook bewust maar 2 trailers van gezien en da's al een tijdje geleden, dus ik kan nog verrast worden :p
Van die twee eerste trailers komen er uiteindelijk veel beelden niet voor in de film zelf. :P
Inderdaad, langs de ene kant jammer maar langs de andere kant leuk dat er heel wat geschrapte scènes zijn en dat er nog veel veranderingen zijn doorgevoerd. Hopelijk doen ze er iets speciaal mee op de blu-ray :D
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image

153
Maxidomino wrote:
Ja inderdaad dat was mij ook al opgevallen, wel jammer aan een kant want bepaalde beelden en of geluiden heb ik nie gehoord of gezien.

Aan de andere kant, zijn de trailers dan wel uniek en kan er niet gezegd worden dat je na het zien van de trailers de film heb gezien .
Image

154
ik denk dat je wel kan smaken wat de film in petto heeft !

157
W.O.L.F. en ik hebben de film nu dus ook gezien. Ik vond hem best goed maar kan mij ook wat vinden in de kritiekpunten van Tjeefkeuh. Misschien vond ik hem iets beter omdat ik redelijk meeleefde met de personages.
Op naar episode VIII :idea:

161
Colossus wrote:Princes Lea speelt nog wel in de nieuwste aankomende star wars film

http://www.ad.nl/show/overleden-carrie- ... ~a0ab4855/

Misschien kunnen ze op het einde van de film haar wel volledig digitaal maken en dat ze dan zeg, ik ben ervandoor, waardig afsluiten...
[+] Rogue One
want we weten dat het kan omdat in RO Lea en Grand moff Tarkin ook bijna perfect na waren gemaakt ...
Nah, zou liever hebben dat ze niets veranderen aan het script. In episode 9 moeten ze dan wel iets vinden om haar op een waardige manier uit het Star Wars universum te laten vertrekken, hopelijk met zo weinig mogelijk CGI. :P
Image

162
Maxidomino wrote:
Colossus wrote:Princes Lea speelt nog wel in de nieuwste aankomende star wars film

Misschien kunnen ze op het einde van de film haar wel volledig digitaal maken en dat ze dan zeg, ik ben ervandoor, waardig afsluiten...
[+] Rogue One
want we weten dat het kan omdat in RO Lea en Grand moff Tarkin ook bijna perfect na waren gemaakt ...
Nah, zou liever hebben dat ze niets veranderen aan het script. In episode 9 moeten ze dan wel iets vinden om haar op een waardige manier uit het Star Wars universum te laten vertrekken, hopelijk met zo weinig mogelijk CGI. :P
kan zijn dat ze in episode 8 sowieso sterft, dus dan is er geen probleem, hadden ze Leia echter nog nodig voor deel 9 dan zitten ze met een probleem wellicht :L:

163
Gamefreak wrote:
Maxidomino wrote:

[+] Rogue One
kan zijn dat ze in episode 8 sowieso sterft, dus dan is er geen probleem, hadden ze Leia echter nog nodig voor deel 9 dan zitten ze met een probleem wellicht :L:
Er staat in het artikel dat ze ook nog een contract had voor deel 9... dus ik weet het niet.
Image

165
Ik heb ook liever dat ze een mooi einde voor het personage bedenken dan dat ze het met CGI proberen oplossen. In Rogue One was de CGI degelijk, maar het viel naar mijn gevoel nog altijd op dat het niet echt was.