Re: Metalheads Convergence Corner
212Het is zeker nog niet te laat om u op de wachtlijst te zetten! Ik ben ook eens te laat geweest (toen zelfs een week nadat het uitverkocht was) en heb mij op de wachtlijst gezet. Een maand later ofzo had ik dan toch nog een combiticket. Dat was wel de eerste keer dat het uitverkocht was, geen idee hoe snel nu ook de wachtlijst gevuld zou geraken.
214Al enige reactie op gehad? Naarmate het festival nadert, zullen er wel meer mensen zijn die hun tickets terug te koop aanbieden omdat ze uiteindelijk toch niet kunnen gaan.
217Geen idee of dat eronder valt eigenlijk. Als het festival zelf niet zou doorgaan, is dat helemaal iets anders dat dat je er zelf niet bij kan zijn door ziekte ofzo. Laten we hopen dat het niet zover komt natuurlijk.
Goed dat het zo snel gegaan is met de tickets
Goed dat het zo snel gegaan is met de tickets
220eind juni, maar ik heb het gevoel alle grote festivals waarschijnlijk zullen worden afgezegd
221Ik denk inderdaad dat je voor augustus 2020 nergens meer op hoeft te rekenen.
223Ik zou er ook niet al te veel meer op rekenen. Zoals eerder aangehaald: al mocht het in België tegen dan beter zijn, daarom is het niet zo in de rest van de wereld. Om dan zo'n enorm internationaal publiek naar hier te halen...
Nog even afwachten, dat hebben ze ook zelf op de website gezet: https://www.graspop.be/nl/nieuws/gmm-20 ... pdate/239/
Nog iets bijkomend waar ik ook aan dacht: al laten ze het festival toch doorgaan, ik ben benieuwd welke bands hun tour zullen starten. Als ze maar op bv. de helft van de geplande festivals kunnen spelen, zou het dan nog de moeite zijn?
Nog even afwachten, dat hebben ze ook zelf op de website gezet: https://www.graspop.be/nl/nieuws/gmm-20 ... pdate/239/
Nog iets bijkomend waar ik ook aan dacht: al laten ze het festival toch doorgaan, ik ben benieuwd welke bands hun tour zullen starten. Als ze maar op bv. de helft van de geplande festivals kunnen spelen, zou het dan nog de moeite zijn?
225Al zou het doorgaan dan vraag ik me af of je er dan nog (onder de gegeven omstandigheden) naartoe zou moeten willen gaan.