Re: Star Wars
46Net de nieuwe star wars weesten zien, fantastisch
*geek* *geek* heb goesting om de eerste 6 ook nog eens te bekijken!
Onder andere bij mij dus. Ik heb ondertussen al een grote spoiler gelezen ergens gewoon in de comments.met0t0 wrote:Blijkbaar zijn er weer mensen die het leuk vinden om spoilers van de film zoveel mogelijk te verspreiden. Zo las ik op 4Gamers dat er op Xbox Live random berichten worden rondgestuurd die het einde van de film verklappen en dat ook de avatars bij sommige Star Wars: Battlefront-spelers worden aangepast om spoilers te tonen. Toch jammer als de ervaring zo verpest wordt...
Morgen kunnen W.O.L.F. en ik hem eindelijk gaan kijken
Had ze dan nog vlug even bekeken...minermb wrote:Ik ga vanavond naar star wars met wat vrienden. Heb nog nooit Star Wars films gezien, maar heb wel een beetje de lego spellen gespeeld
Een vriend had het pas vanmorgen aan mij gevraagd of ik mee wilde gaan en hij heeft ook nog nooit star Wars gezien, dus ik hoop dat het niet veel uitmaaktdividedx11 wrote:Had ze dan nog vlug even bekeken...minermb wrote:Ik ga vanavond naar star wars met wat vrienden. Heb nog nooit Star Wars films gezien, maar heb wel een beetje de lego spellen gespeeld
Tgoh, je zal het verhaal wel kennen door het lego spel. En je zal al wel gehoord hebben van Luke Skywalker, Lea Organa, Han Solo, Chewbacca en Darth Vader vermoed ik. Op zich moet je niet veel meer weten voor de film aangezien alles nieuw is. Al geeft het waarschijnlijk een ander gevoel wanneer je de films wel gezien zou hebbenminermb wrote:Een vriend had het pas vanmorgen aan mij gevraagd of ik mee wilde gaan en hij heeft ook nog nooit star Wars gezien, dus ik hoop dat het niet veel uitmaaktdividedx11 wrote:Had ze dan nog vlug even bekeken...minermb wrote:Ik ga vanavond naar star wars met wat vrienden. Heb nog nooit Star Wars films gezien, maar heb wel een beetje de lego spellen gespeeld
Misschien vindt ge The Force Awakens wel beter daardoorminermb wrote:Een vriend had het pas vanmorgen aan mij gevraagd of ik mee wilde gaan en hij heeft ook nog nooit star Wars gezien, dus ik hoop dat het niet veel uitmaaktdividedx11 wrote:Had ze dan nog vlug even bekeken...minermb wrote:Ik ga vanavond naar star wars met wat vrienden. Heb nog nooit Star Wars films gezien, maar heb wel een beetje de lego spellen gespeeld
Heb deze info van IMDBTjeefkeuh wrote:DIe 3e anthology film gaat over Boba Fett en komt uit in 2020. Stel u voor dat er een jaar geen Star Wars film zou uitkomen zeg.
hopelijk gaan ze niet overdrijven, Star Wars moet niet de Assassin's Creed van de films gaan wordenTjeefkeuh wrote:DIe 3e anthology film gaat over Boba Fett en komt uit in 2020. Stel u voor dat er een jaar geen Star Wars film zou uitkomen zeg.