Re: Welke serie volg je momenteel?
46Sinds gisteren ofzo staat Revolution seizoen 2 op Netflix! Gisteren 10 afleveringen na elkaar bekeken, big addiction, maar oh zo leuke serie! O.O
Hmmm...Spartacus zou ik niet zeggen, die serie trekt de deuren van actie wagenwijd open. Black Sails is best nog redelijk kalm. Tis wat tussen de twee zou ik dan eerder zeggen. Wat actie en wat plannetjes smeden. Vikings trekt dan nog meer op Spartacus.Tjeefkeuh wrote:Black Sails is eerder Spartacus met piraten.Captain Witwicky wrote:Black Sails is awesome. Kan niet wachten op S2. Game of Thrones, daar val ik bij in slaap
Ksnap wel niet waarom ge bij Game of Thrones in slaap valt. Kben net begonnen aan Black Sails en zo veel meer actie is er niet. Wel een goeie serie ook alleszins.
Spartacus heb ik inderdaad al gezien Hoe dan ook is een vergelijking met die serie ook goed, want ik vind zowel game of thrones als spartacus top seriesTjeefkeuh wrote:Ik weet niet of ge Spartacus gezien hebt (ook op Starz), maar daar lijkt het veel meer op dan Game of Thrones vind ikgamerke1992 wrote:Ik ben nu echt al weken aan het wachten op nieuwe afleveringen van arrow en the flash. Volgende week is het eindelijk weer zover
Misschien dat ik nu eens een aflevering van black sails ga kijken, als het echt zo op game of thrones lijkt qua stijl.
Ik zit aan aflevering 2 Ik kijk deze tussendoor als ik op afleveringen moet wachten van the flash en arrow.Maxidomino wrote:Daaaaaaamn, iemand al de finale van Black Sails gezien? Die was zooo goed
Net gezien, en ze was idd zeer goed. De serie wordt steeds beter vind ik.Maxidomino wrote:Daaaaaaamn, iemand al de finale van Black Sails gezien? Die was zooo goed
Ik had geen enkel idee dat die serie bestond Bedankt, nu weet ik weer wat kijkenSanity penguin wrote:Ondertussen aan aflevering 19 van het eerste seizoen van Marvel's agents of SHIELD en things just got interesting
Toch wel weer een toppertje van een serie. Een aantal jaar terug beginnen kijken en toen na 2 afleveringen afgehaakt. Maar het komt wel degelijk goed op gang nadien.
Trust me, it's good!gamerke1992 wrote:Ik had geen enkel idee dat die serie bestond Bedankt, nu weet ik weer wat kijkenSanity penguin wrote:Ondertussen aan aflevering 19 van het eerste seizoen van Marvel's agents of SHIELD en things just got interesting
Toch wel weer een toppertje van een serie. Een aantal jaar terug beginnen kijken en toen na 2 afleveringen afgehaakt. Maar het komt wel degelijk goed op gang nadien.
Er zit het woord 'marvel' in en het is gemaakt door die van avengers, dus geloof ik je zekerSanity penguin wrote:Trust me, it's good!gamerke1992 wrote:Ik had geen enkel idee dat die serie bestond Bedankt, nu weet ik weer wat kijkenSanity penguin wrote:Ondertussen aan aflevering 19 van het eerste seizoen van Marvel's agents of SHIELD en things just got interesting
Voor mij was het ook veel minder dan wat ik ervan verwacht had. Weer zo'n open einde. Daar heb ik geen problemen mee, maar het eindigde gewoon zo abrupt.Toon8 wrote:Ik had liever iets meer gezien in de seizoensfinale van the walking dead, het was vooral opbouwen naar volgend seizoen. Nu weer een half jaar wachten...