The Boy 7/10
Fucked up horrorfilm over een kindermeisje die gaat babysitten op een pop. En ja, je kent het wel: de pop beweegt opeens, ligt op een andere plaats, er verdwijnen dingen,... Het was wel eng, maar er kon precies nog iets meer gedaan mee worden. Het einde was echt wel goed. De rest was maar gewoon.
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
557Rob Roy voor de 2e of misschien wel 3e keer al, 8 op 10
559The hateful eight -> 9/10
De film duurde 3 uur en heb me op geen enkel moment verveeld. Goede mix van mysterie en humor met als hoogte punt de rol van sam jackson.
De film duurde 3 uur en heb me op geen enkel moment verveeld. Goede mix van mysterie en humor met als hoogte punt de rol van sam jackson.
561Fantastic Four (2015) 4/10
een 4 voor de visuals, voor de rest slechte plot, acteerwerk dat eerder thuishoort in een B-film
een 4 voor de visuals, voor de rest slechte plot, acteerwerk dat eerder thuishoort in een B-film
Last edited by Guest on 20 Feb 2016 18:37, edited 1 time in total.
563Toevallig net beginnen kijken, maar ga morgen verder kijken. Ben benieuwd hoe het verder gaatSanity penguin wrote:The Martin
9,5/10
Was de hype waardig volgens mij
564Harry Potter and the Sorcerer's Stone 9/10
Blijft voor mij 1 van de beste Harry Potter films. Deed me echt terug denken aan toen ik nog klein was. Vanavond nog is de 2e kijken
Blijft voor mij 1 van de beste Harry Potter films. Deed me echt terug denken aan toen ik nog klein was. Vanavond nog is de 2e kijken
565ik vind het met grote voorsprong de beste van ze allemaalMr.Wolf wrote:Harry Potter and the Sorcerer's Stone 9/10
566Knock knock
Had er andere verwachtingen bij, beetje teleurgesteld.
5/10
Had er andere verwachtingen bij, beetje teleurgesteld.
5/10
5671 is mijn favoriet. De 2e is ook echt nog goed, maar iets minder. De 3e vond ik de beste boek en was ook nog een goede film. Vanaf de vierde vond ik het minder en minder. De laatste ben ik zelfs niet eens meer gaan zienGamefreak wrote:ik vind het met grote voorsprong de beste van ze allemaalMr.Wolf wrote:Harry Potter and the Sorcerer's Stone 9/10
568Billy en Bam Bam
Tricky tracks
Charley en de getallen
Pim en Pimba
Stick with Mick
En favoriet: Eggbird's
Tricky tracks
Charley en de getallen
Pim en Pimba
Stick with Mick
569De eerste 2 zijn wel goed maar hebben een hoog "familiefilm-gehalte". De derde is een van de beste. 4, 5 en 6 vond ik minder goed tot vrij saai. De laatste 2 waren wel weer zeer goed.Mr.Wolf wrote:1 is mijn favoriet. De 2e is ook echt nog goed, maar iets minder. De 3e vond ik de beste boek en was ook nog een goede film. Vanaf de vierde vond ik het minder en minder. De laatste ben ik zelfs niet eens meer gaan zienGamefreak wrote:ik vind het met grote voorsprong de beste van ze allemaalMr.Wolf wrote:Harry Potter and the Sorcerer's Stone 9/10
570BabyTV!Colossus wrote:Billy en Bam Bam
Tricky tracks
Charley en de getallen
Pim en Pimba
Stick with Mick
I know the feeling