Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
676Allemaal goed en wel. Maar persoonlijk vindek dat je een film/serie moet kunnen snappen zonder de boeken/strips gelezen te hebben.
Volledig akkoord, ik sta gewoon in mijn stijgbeugels omdat werd geïnsinueerd dat striplezers kinds zijn of niet volwassen genoeg. Alsof het minderwaardig leesvoer is omdat er prentjes in staan. Persoonlijk vind ik het heel arrogant overkomen, maar soit. Wie ben ik, niewaar?ShAmPi wrote:Allemaal goed en wel. Maar persoonlijk vindek dat je een film/serie moet kunnen snappen zonder de boeken/strips gelezen te hebben.
Vooral batman is idd te duister voor kinderen. De meeste comics hebben zelfs een +T rating bij DCMr.Wolf wrote:Sebiet is het hier ook civil war!!!
Ik denk bv. al dat dc te duister is voor kinderen. Ik heb daar toch al een paar fucked up dingen van gehoord
Er zijn zeer veel Amerikaanse comics en andere strips die duidelijk gericht zijn op jonge tieners. Tegelijkertijd zijn er ook massas die gericht zijn op volwassenen, maar vooral bij de niet-Amerikaanse strips is het publiek daarvoor denk ik al een pak kleiner. De gemiddelde Belg of Nederlander komt enkel in contact met de bekendste Marvel of DC comics en Franco-Belgische bagger als Jommeke en Suske en Wiske, en dat geeft dat vertekend beeld.Ligeiro wrote: Volledig akkoord, ik sta gewoon in mijn stijgbeugels omdat werd geïnsinueerd dat striplezers kinds zijn of niet volwassen genoeg. Alsof het minderwaardig leesvoer is omdat er prentjes in staan. Persoonlijk vind ik het heel arrogant overkomen, maar soit. Wie ben ik, niewaar?
Heb ik ooit gezegd dat je kinds bent en niet volwassen genoeg? Nee, alleen maar dat ik strips voor kinderen vind. Heel veel mensen delen die mening, en de reden die tjeefkeuh vermeld heeft er alles mee te maken.Ligeiro wrote:Volledig akkoord, ik sta gewoon in mijn stijgbeugels omdat werd geïnsinueerd dat striplezers kinds zijn of niet volwassen genoeg. Alsof het minderwaardig leesvoer is omdat er prentjes in staan. Persoonlijk vind ik het heel arrogant overkomen, maar soit. Wie ben ik, niewaar?ShAmPi wrote:Allemaal goed en wel. Maar persoonlijk vindek dat je een film/serie moet kunnen snappen zonder de boeken/strips gelezen te hebben.
en als fervent striplezer leg ik die linkToon8 wrote:Heb ik ooit gezegd dat je kinds bent en niet volwassen genoeg? Nee, alleen maar dat ik strips voor kinderen vind. Heel veel mensen delen die mening, en de reden die tjeefkeuh vermeld heeft er alles mee te maken.Ligeiro wrote:Volledig akkoord, ik sta gewoon in mijn stijgbeugels omdat werd geïnsinueerd dat striplezers kinds zijn of niet volwassen genoeg. Alsof het minderwaardig leesvoer is omdat er prentjes in staan. Persoonlijk vind ik het heel arrogant overkomen, maar soit. Wie ben ik, niewaar?ShAmPi wrote:Allemaal goed en wel. Maar persoonlijk vindek dat je een film/serie moet kunnen snappen zonder de boeken/strips gelezen te hebben.
Shampi zegt dat hij een water pistool gekocht heeft, wel ik vind dat speelgoed voor kinderen. Maar als volwassene kan je daar perfect eens mee spelen en ik ga niemand daar voor veroordelen maar zelf blijf ik dat voor kinderen vinden
Mijn gedachtgamerke1992 wrote:Fc de kampioenen jubilee generale: 5/10
De eerste film vond ik echt grappig. Maar deze miste de geslaagde humor van de vorige film.
en ze gaan ook nog een derde maken ! lieve god, van uitmelken gesproken ! maar soit, ik geef die film een kans, op één voorwaarde.... en dat is dat mijn favoriete personage Pico terugkeert !!gamerke1992 wrote:Fc de kampioenen jubilee generale: 5/10
De eerste film vond ik echt grappig. Maar deze miste de geslaagde humor van de vorige film.
Een van de weinige films waarbij ik door de fantastische acteerprestaties spontaan ging wenen. Zowel Ewan McGregor als Naomi Watts en hun zoon gespeeld door Tom Holland waren fantastisch. Je voelt echt mee met die personages en beeld je meteen in hoe vreselijk het moet zijn om in het ongewisse te blijven en zich af te vragen of jouw familieleden nog leven of niet.Elexus wrote:The Impossible. Mooie, aangrijpende film. Zeker voor het grootste gedeelte niet echt een feelgood movie (gaat over tsunami) maar toch blij dat ik hem heb gezien.
7/10