Klinkt goed, had er nog nooit van gehoord...NTGSruler wrote:Eye in The Sky gisteren gaan bekijken in de cinema. Ewel, jongens ik vind het echt een aanrader. Fantastisch spannend, zalige conversaties die je doen nadenken over bepaalde situaties. Ik geef hem een 8,5/10
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
692Het gaat over het hedendaagse terrorisme en een bepaalde situatie waarin ze het proberen te bestrijden..dividedx11 wrote:Klinkt goed, had er nog nooit van gehoord...NTGSruler wrote:Eye in The Sky gisteren gaan bekijken in de cinema. Ewel, jongens ik vind het echt een aanrader. Fantastisch spannend, zalige conversaties die je doen nadenken over bepaalde situaties. Ik geef hem een 8,5/10
695Wild Tales ==> 8,8/10 zálige film!
It's kind of a funny story ==> 7,3/10
It's kind of a funny story ==> 7,3/10
696Scary Movie ==> 7/10
Intouchables (nog maar eens) ==> 9/10
Intouchables (nog maar eens) ==> 9/10
697Hail, Caesar! -> 7/10
Best grappige film, zeker als je de referenties naar de films uit die tijd verstaat. Doen ook veel bekende acteurs mee, al kregen sommigen maar een zeer kleine rol (Jonah Hill 1 scene )
Best grappige film, zeker als je de referenties naar de films uit die tijd verstaat. Doen ook veel bekende acteurs mee, al kregen sommigen maar een zeer kleine rol (Jonah Hill 1 scene )
698Resident Evil ==> 7,5/10
RE: Apocalypde ==> 6,8
RE: Extinction ==> 7,2
RE: Apocalypde ==> 6,8
RE: Extinction ==> 7,2
699X-Men: Apocalypse 7.5/10
Nog nooit een x-men film gezien (wel zo enkele stukje van als het op tv komt). Ik kon ook wel niet met alles volgen daarom. Toch nog beter als verwacht. Zeker en vast een paar memorable scenes (zoals die van Quicksilver)
Nog nooit een x-men film gezien (wel zo enkele stukje van als het op tv komt). Ik kon ook wel niet met alles volgen daarom. Toch nog beter als verwacht. Zeker en vast een paar memorable scenes (zoals die van Quicksilver)
700De andere X-men films zijn zeker aanraders en mogelijks vind je Apocalypse nog wat leuker omdat je dan iedereen herkent van de vorige films.Mr.Wolf wrote:X-Men: Apocalypse 7.5/10
701Tomorrowland -> 6/10
Kwam zeer traag op gang en was daardoor wat saai. Naar het einde toe werd het toch aangenamer. Ik had wel gedacht dat het iets meer te maken ging hebben met het disneyland park.
Kwam zeer traag op gang en was daardoor wat saai. Naar het einde toe werd het toch aangenamer. Ik had wel gedacht dat het iets meer te maken ging hebben met het disneyland park.
702Pride, prejudice & zombies.
Leuke film met een nieuwe kijk op zombies, leuk gecombineerd met een klassieke setting.
Best grappig ook bij moment.
8/10
Leuke film met een nieuwe kijk op zombies, leuk gecombineerd met een klassieke setting.
Best grappig ook bij moment.
8/10
703Zootopia
Ik wilde even paar minuten deze film kijken, maar ik was gelijk verkocht 9/10
Ik wilde even paar minuten deze film kijken, maar ik was gelijk verkocht 9/10
704Chappie 6,5/10
6,5 voor het kinderlijk enthousiasme van Chappie himself, en voor Die Antwoord
The Martian 8/10
Interstellar vond ik beter, maar deze moet niet onderdoen. er zit meer humor in dan ik had verwacht
Kingsmen 8,5/10
ik zeg hier maar één ding over: Manners maketh man
6,5 voor het kinderlijk enthousiasme van Chappie himself, en voor Die Antwoord
The Martian 8/10
Interstellar vond ik beter, maar deze moet niet onderdoen. er zit meer humor in dan ik had verwacht
Kingsmen 8,5/10
ik zeg hier maar één ding over: Manners maketh man