Dat was dan waarschijnlijk The Amityville Horror?gamerke1992 wrote:Ik vind ze ook niet echt bepaald mooi en ik herinner mij nog een horrorfilm waar ze in mee speelde en toen was dat echt nog een jong meisje. Ben ik dan zo oud geworden haha.Sanity penguin wrote:We wijken hier stevig af, maar toch: zoveel man hier dat die Chloë heet vindt?
Hmm, smaken verschillen duidelijk
Re: Welke film heb je het laatst bekeken?
752Zij was een onsterfelijk kind. En werd verliefd op een jongetje. Ze beschermde die enzo. Meer weet ik e r niet direct meer overMr.Wolf wrote:Dat was dan waarschijnlijk The Amityville Horror?gamerke1992 wrote:Ik vind ze ook niet echt bepaald mooi en ik herinner mij nog een horrorfilm waar ze in mee speelde en toen was dat echt nog een jong meisje. Ben ik dan zo oud geworden haha.Sanity penguin wrote:We wijken hier stevig af, maar toch: zoveel man hier dat die Chloë heet vindt?
753Let me ingamerke1992 wrote:Zij was een onsterfelijk kind. En werd verliefd op een jongetje. Ze beschermde die enzo. Meer weet ik e r niet direct meer overMr.Wolf wrote:Dat was dan waarschijnlijk The Amityville Horror?gamerke1992 wrote:Ik vind ze ook niet echt bepaald mooi en ik herinner mij nog een horrorfilm waar ze in mee speelde en toen was dat echt nog een jong meisje. Ben ik dan zo oud geworden haha.Sanity penguin wrote:We wijken hier stevig af, maar toch: zoveel man hier dat die Chloë heet vindt?
Ik zie ze overigens graag spelen
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
754OT
Sin City: A Dame To Kill For 8/10
ik hou wel van die film-noir comic book dingen net iets beter dan de eerste Sin City vind'k
Sin City: A Dame To Kill For 8/10
ik hou wel van die film-noir comic book dingen net iets beter dan de eerste Sin City vind'k
755Birdman 6/10
het was niet wat ik ervan verwachtte. de film wordt beschreven als een komisch drama, maar ik vond er niks komisch aan.
het was niet wat ik ervan verwachtte. de film wordt beschreven als een komisch drama, maar ik vond er niks komisch aan.
756Juist jammer van de platte tetten en stokken van tepelsdividedx11 wrote:Ik vind dat ze er best wel mag zijn geef eens even een voorbeeld van een celeb die jij knap vind?Sanity penguin wrote:We wijken hier stevig af, maar toch: zoveel man hier dat die Chloë heet vindt?
Voor de rest straalt Milla pure sex uit
757Chloe Grace Moretz is zo overrated...
En The Fifth Wave was zo ongelofelijk slecht. Het verhaal klonk leuk, maar is gewoon keislecht verfilmd. Misschien dat ik wel eens op zoek ga naar het boek.
En The Fifth Wave was zo ongelofelijk slecht. Het verhaal klonk leuk, maar is gewoon keislecht verfilmd. Misschien dat ik wel eens op zoek ga naar het boek.
758Slik, das geen misse !!ShAmPi wrote:Juist jammer van de platte tetten en stokken van tepelsdividedx11 wrote:Ik vind dat ze er best wel mag zijn geef eens even een voorbeeld van een celeb die jij knap vind?Sanity penguin wrote:We wijken hier stevig af, maar toch: zoveel man hier dat die Chloë heet vindt?
759Pff, kweet het niet goed. Lelijk is ze niet, maar toch liever iets anders.ShAmPi wrote:Juist jammer van de platte tetten en stokken van tepelsdividedx11 wrote:Ik vind dat ze er best wel mag zijn geef eens even een voorbeeld van een celeb die jij knap vind?Sanity penguin wrote:We wijken hier stevig af, maar toch: zoveel man hier dat die Chloë heet vindt?
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
760Beetje te hoog mager model-gehaltedividedx11 wrote: Pff, kweet het niet goed. Lelijk is ze niet, maar toch liever iets anders.
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
762300 7.5/10
Ant-Man 8.5/10
The movie I'm not supposed to talk about 8.5/10
Ant-Man 8.5/10
The movie I'm not supposed to talk about 8.5/10
763holidays Een film met een verzameling van 8 korte horror films over de feestdagen. De ene was goed en de ander weer barslecht, dus ik geef een mening per feestdag
- Valentijns dag
Een meisje die gepest wordt is verliefd op haar coach die een hart nodig heeft. Je kunt al raden wat er gebeurt.
Ik geef deze nog net een voldoende 5,5/10 - Saint patricks day
Een lerares wil zwanger worden en een nieuw eigenaardig kind zorgt daar op een magische wijze voor. De vrouw baart alleen geen mens.
Ik vond deze wel grappig, Alleen "de baby" op het eind was zo nep 6,5/10 - Pasen
Een meisje ontdekt de paashaas die nog nooit iemand heeft gezien.
Deze vond ik echt niks. 3/10 - Moederdag
Een vrouw die zwanger blijft worden gaat naar een stel heksen voor hulp
Deze was gewoon echt saai 2/10 - Vaderdag
Een lerares ontvangt een cassette tape van haar vader die lang geleden weggegaan is en waarop staat hoe zij hem kan vinden
Dit was een van de beste. Een mooi verhaal, maar alleen het einde was raar en onduidelijk 9/10 - Halloween
Deze gaat over een man die meiden opdraagt om web cam sex te doen. Tijdens Halloween komen 3 meiden in opstand en hij krijgt het moeilijk.
Ik vond deze wel grappig, alleen het bloed was zo nep 6/10 - Kerstmis
Een man doet iets vreselijks om een virtual reality bril te krijgen voor zijn zoon. Maar na een tijdje achtervolgt het hem
Deze vond ik best leuk gedaan 8/10 - Oudjaar
Een doorgedraaide man vindt een even zo doorgedraaide vrouw
Ik vond deze niet zo heel erg leuk 5/10
765Gisteren Independance Day 2 gezien. Was wel een leuke film, de eerste was toch beter. In de eerste zat nog iets of wat logica in, maar in deze was het vooral veel schieten en vechten, een echte popcorn film. Het is overduidelijk dat er een vervolg zal komen binnen enkele jaren. Krijgt van mij een 5/10, leuke film maar dat is het ook.