Inderdaad. +1Tjeefkeuh wrote:Zeer, zeer onwaarschijnlijk, en indien waar verkloot het de franchiseGamefreak wrote: heb ik al gedaan maar daarmee is het naar mijn smaak nog geen slechte film, beter goed kopiëren dan slecht uitvinden, maar goed![]()
nog effe dit:
wat zijn jullie meningen over het filmpje ?
Re: Star Wars
92Kben zelf geen star wars film ma tis op zich geen slechte film verre van ma idd bikke death star 2.0 en the force die het nog maar es nie leren om het zwakke punt te verdedigen en kylo ren is een verwend nest met krachten alstem zijn helm afdoet
Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
93heb jij alle andere 6 films al gezien Cois ?fsterchele23 wrote:Kben zelf geen star wars film ma tis op zich geen slechte film verre van ma idd bikke death star 2.0 en the force die het nog maar es nie leren om het zwakke punt te verdedigen en kylo ren is een verwend nest met krachten alstem zijn helm afdoet
94JupGamefreak wrote:heb jij alle andere 6 films al gezien Cois ?fsterchele23 wrote:Kben zelf geen star wars film ma tis op zich geen slechte film verre van ma idd bikke death star 2.0 en the force die het nog maar es nie leren om het zwakke punt te verdedigen en kylo ren is een verwend nest met krachten alstem zijn helm afdoet
95Ik krijg dit niet in een spoiler tag! maar mijn bericht zit vol spoilers!
[spoiler= ]Awel waar zal ik beginnen....
Weetje het interesseert met al niet eens meer zo, maar de film is gewoon teveel een kopie van A new hope.
Weer een gigantisch gevaarte dat weer eens kapot moet, weer net op het nippertje gehaald, wat word het in de nieuwe film?? 2 planeten met een grote laser?
Verder mist de film gewoon veel diepgang.
Ik bedoel, die ene laser blaast gewoon stuk of 4 planeten in een keer op en er word maar heeeel even bij stil gestaan en verder gaan we gewoon verder alsof het niks is geweest, Hallo!!! gewoon 4 planeten weg he, waar de eerste 3 films zich afspeelde is gewoon klaar boem.
Maar er werd gewoon veel te veel geperst in die 2 uur en 15 minuten,
Ik ben hierdoor de eerste 3 films ineens meer gaan waarderen, het inleven en gepraat, dit was gewoon '' hoe kan ik zoveel mogelijk aktie en de vorige film overtoppen proppen in 2 uur '' en daardoor gaat voor mij de kwaliteit van de film gigantisch achteruit.
En dan hebben we ook nog '' Darth Knuppel!'' zo noem ik hem maar even,
wie begint er nu met een nieuwe reeds films met een slechterik die al twijfelt...., wat een watje is dat zeg, moeten we hier nou bang voor worden het oh zo kwade dark side? en die Finn is ook maar een watje.
alleen dat meisje vind ik wel stoer, en het begin van TFA was eigenlijk helemaal niet zo slecht, maar daarna deed ik vaak genoeg facepalmen en werd voor mij star wars kapot gemaakt.
zo ik ben van mij schrijfwerk af en wat jullie ermee doen is jullie zaak
[/spoiler]
Weetje het interesseert met al niet eens meer zo, maar de film is gewoon teveel een kopie van A new hope.
Weer een gigantisch gevaarte dat weer eens kapot moet, weer net op het nippertje gehaald, wat word het in de nieuwe film?? 2 planeten met een grote laser?
Ik bedoel, die ene laser blaast gewoon stuk of 4 planeten in een keer op en er word maar heeeel even bij stil gestaan en verder gaan we gewoon verder alsof het niks is geweest, Hallo!!! gewoon 4 planeten weg he, waar de eerste 3 films zich afspeelde is gewoon klaar boem.
Ik ben hierdoor de eerste 3 films ineens meer gaan waarderen, het inleven en gepraat, dit was gewoon '' hoe kan ik zoveel mogelijk aktie en de vorige film overtoppen proppen in 2 uur '' en daardoor gaat voor mij de kwaliteit van de film gigantisch achteruit.
wie begint er nu met een nieuwe reeds films met een slechterik die al twijfelt...., wat een watje is dat zeg, moeten we hier nou bang voor worden het oh zo kwade dark side? en die Finn is ook maar een watje.
alleen dat meisje vind ik wel stoer, en het begin van TFA was eigenlijk helemaal niet zo slecht, maar daarna deed ik vaak genoeg facepalmen en werd voor mij star wars kapot gemaakt.
zo ik ben van mij schrijfwerk af en wat jullie ermee doen is jullie zaak
96Ik zal de spoiler proberen te fixen 
EDIT: Blijkbaar moet je [spoiler= ] zetten ipv [spoiler=] met 1 spatie tussen de = en ]
EDIT: Blijkbaar moet je [spoiler= ] zetten ipv [spoiler=] met 1 spatie tussen de = en ]
97ga je de resterende films nog een kans geven om te gaan bekijken Colos ?Colossus wrote:Ik krijg dit niet in een spoiler tag! maar mijn bericht zit vol spoilers!
zo ik ben van mij schrijfwerk af en wat jullie ermee doen is jullie zaak![]()
[/spoiler]
98Gamefreak wrote:ga je de resterende films nog een kans geven om te gaan bekijken Colos ?Colossus wrote:Ik krijg dit niet in een spoiler tag! maar mijn bericht zit vol spoilers!
zo ik ben van mij schrijfwerk af en wat jullie ermee doen is jullie zaak![]()
[/spoiler]
Denk het niet,
Enigste reden om een vervolg te kijken voor mij is omdat ik een beetje benieuwd ben naar die Snoke, daar is niet veel over bekend, maar voor de bejaardenclub met oma Lea als leider hoef ik het niet te doen want zei heeft haar beste tijd gehad zeg..
99De spoiler van Colossus bevat wel goede commentaren op de film, maar ik vond het denk ik net iets minder storend. Voor mij zou het pas erg worden als het ook zo is in de volgende films.
100Ik heb 2 jaar om het te verwerken, wellicht ga ik over 2 jaar weer naar de film om het vervolg te zien..
Weet overigens niet wat ik van Rogue 1 moet verwachten.... Misschien beter niet zoveel voor me eigen...
Weet overigens niet wat ik van Rogue 1 moet verwachten.... Misschien beter niet zoveel voor me eigen...
102Gewoon niks verwachten en geen trailers kijkenColossus wrote:Weet overigens niet wat ik van Rogue 1 moet verwachten.... Misschien beter niet zoveel voor me eigen...
103Dat word moeilijk hoor, ik ben echt star wars fan, can't resist.....met0t0 wrote:Gewoon niks verwachten en geen trailers kijkenColossus wrote:Weet overigens niet wat ik van Rogue 1 moet verwachten.... Misschien beter niet zoveel voor me eigen...
104Ik ben ook een Star Wars fan, maar het is me toch gelukt om geen trailers van The Force Awakens te zien. Buiten de allereerste natuurlijkColossus wrote:Dat word moeilijk hoor, ik ben echt star wars fan, can't resist.....met0t0 wrote:Gewoon niks verwachten en geen trailers kijkenColossus wrote:Weet overigens niet wat ik van Rogue 1 moet verwachten.... Misschien beter niet zoveel voor me eigen...
105Ik moet zeggen dat de trailers van de nieuwe film toch redelijk goed in elkaar zaten. Zonder in te gaan op spoilers: de volgorde van de beelden doet u iets anders verwachten van de film, dus het bleef voor mij nog min of meer een verrassing.daviduvel wrote:Ik ben ook een Star Wars fan, maar het is me toch gelukt om geen trailers van The Force Awakens te zien. Buiten de allereerste natuurlijkIk wilde me zoveel mogelijk laten verrassen. En aangezien trailers soms iets belangrijk van het verhaal durven laten zien, heb ik de rest van de trailers vermeden.
Ik had ook het voornemen om geen trailers te kijken, maar heb het toch gedaan