Kennen jullie deze nog-nog-nog-nog

1
Een topic waar jullie nostalgisch beeldmateriaal, waar je echt met leuke herinneringen aan terugdenkt, kunnen posten, die anderen misschien al lang vergeten zijn!
Cartoons, filmfragmenten, scenes uit tv-reeksen, wat je maar wil! post het en toon hoe awesome je jeugd was!

Met zijne pratende moto en auto ^^

ik kan blijven gaan, maar dan hebben jullie niks meer om te posten :girl:

(en nu ik het zo allemaal herbekijk, keken wij vroeger naar bagger als ge vergelijkt met today's standards :p )

Re: Kennen jullie deze nog-nog-nog-nog

8
childhood :cool:

Er is 1 serie waar ik maar niet op de naam kan komen. Wordt gespeeld door echte mensen en natuurlijk nep dinosaurussen :p
Enige wat ik weet is dat een familie(zonder vrouw/moeder) met (een volgepakte) auto op vakantie wil maar op een gegeven moment scheurt de weg open en belanden ze met auto en al in de wereld van dinosaurussen..
Komt iemand dit bekend voor?
Image

9
Marty wrote:Er is 1 serie waar ik maar niet op de naam kan komen. Wordt gespeeld door echte mensen en natuurlijk nep dinosaurussen :p
Enige wat ik weet is dat een familie(zonder vrouw/moeder) met (een volgepakte) auto op vakantie wil maar op een gegeven moment scheurt de weg open en belanden ze met auto en al in de wereld van dinosaurussen..
Komt iemand dit bekend voor?

dit toevallig? Land of the Lost (remake van de reeks uit de jaren 70)

en nu het toch over Dinosaurs gaat :p

11
Toon8 wrote:Als dit bij ons thuis op tv begon wist je dat je moest gaan zitten en kijken :P

en ook nog de intro's van de cartoons
Naar die heb ik ook nog veel gekeken hoor :p Disney is awesome FOREVER :girl:
Member vh jaar 2014 op OPM - Spammer vh jaar 2014 op OPM
Spammer vh jaar 2015 op PXtR (gedeelde plaats)
Image