hier is hij dan, de nieuwe final poster van de film: The force awakens.
Vannacht komt er een nieuwe trailer uit van de film! gelieve deze hier te plaatsen.
Dit topic is om al het star wars nieuws, trailers, wal papers en reacties te plaatsen.
Zien jullie wat ik zie? Rechts bovenin een soort Dead Star....
Ik ben in ieder geval lichtjes enthousiast over deze nieuwe film, ben erg benieuwd!
Re: Star Wars
2volgens een gerucht probeert J.J. Abrams ergens in de film het skelet van Jar Jar Binks neer te poten
3De tickets voor 16 december zijn al besteld.
Sent from my Archos 50c Oxygen using Tapatalk
Sent from my Archos 50c Oxygen using Tapatalk
4Kben even onenthousiast over de recyclage van de Death Star als die 'crossguard lightsaber'. Maar ik kijk wel al naar de trailer uit.
5De nieuwe Death Star is naar het schijnt [spoiler= ]een ijsplaneet waarop The First Order (de slechteriken) een gigantisch kanon hebben geplaatst[/spoiler]
Mijn tickets zijn ook geboekt voor Kinepolis Gent. Zelfs geen twee maanden meer en 't is al zover!
Mijn tickets zijn ook geboekt voor Kinepolis Gent. Zelfs geen twee maanden meer en 't is al zover!
6wat je zegt Hybras, ik denk eraan om het ook te doen, als ik wat volk vind ! desnoods alleen mss ?Hybris wrote:De nieuwe Death Star is naar het schijnt [spoiler= ]een ijsplaneet waarop The First Order (de slechteriken) een gigantisch kanon hebben geplaatst[/spoiler]
7Hier is hij dan, de laatste trailer voor Star Wars. Nog 58 dagen geduldig afwachten.
9Ik heb ook zoiets gelezen in de comments. Ik hoop dat je verkeerd bentTjeefkeuh wrote:Vrije goeie trailer, alleen hoop ik echt dat het ni uiteindelijk blijkt dat
10Tjeefkeuh wrote:Vrije goeie trailer, alleen hoop ik echt dat het ni uiteindelijk blijkt dat
11Op grond van alles wat er tot dusver is uitgelekt, zou Luke eerderTjeefkeuh wrote:Vrije goeie trailer, alleen hoop ik echt dat het ni uiteindelijk blijkt dat
En wat Kylo Ren, Rey en Finn betreft:
12ik heb ook gehoord dat er geruchten gaan dat Hayden Christensen in de film zit Anakin is dus misschien nog niet helemaal uitgezongen...
13Interessante trailer en ik kijk al uit naar de film
Tickets bestellen, ga ik nog niet doen. Vermoedelijk zal hij wel een tijdje in de cinema's te zien zijn en dan kijk ik hem wel eens als het wat rustiger is.
Tickets bestellen, ga ik nog niet doen. Vermoedelijk zal hij wel een tijdje in de cinema's te zien zijn en dan kijk ik hem wel eens als het wat rustiger is.
14Ik ga met lichtzwaard en al! De eerste keer toch... Nog niet zeker over de volgende 2-3 keer!met0t0 wrote:Interessante trailer en ik kijk al uit naar de film
15Hybris wrote:Op grond van alles wat er tot dusver is uitgelekt, zou Luke eerderTjeefkeuh wrote:Vrije goeie trailer, alleen hoop ik echt dat het ni uiteindelijk blijkt dat
En wat Kylo Ren, Rey en Finn betreft: