Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11461--- main ssd instant kappot op pc, precies of niets gaat nog 3-5 jaar mee kwa elektronica
Het bedrijf waar ik voor werk gebruikt goedkope chips in de goedkoopste tablets die ze verkopen. En daarom gaat die ook slechts 3 jaar mee. Maarja, als de klant in de winkel staat kiezen ze bijna altijd voor het goedkoopste model. Niet voor de duurdere.Da_SoldierBE wrote: 10 May 2024 18:59 --- main ssd instant kappot op pc, precies of niets gaat nog 3-5 jaar mee kwa elektronica
Yup, hij heeft de laatste jaren inderdaad erg veel meegemaakt. Seffens hoor ik hem opnieuw, dus ik ben benieuwd wat hij te zeggen heeft.Kolm wrote: 18 May 2024 22:43 Is er mogelijk thuis of zo een probleem bij hem of is hem of iemand dicht bij hem iets overkomen?
Vaak is een verslaving een manier om een ander probleem te 'vergeten' of even er niet aan te hoeven denken.
Crouch, Slow Crush en Amenra op De 41 uur van Studio Brussel in Gent. Als metalliefhebber ben ik heel blij dat ze nu toch al 2 jaar op rij zeer sterke bands hebben geprogrammeerd. Dat het ook nog eens dicht bij de deur is, maakt het nog handiger
Identificeer jij jezelf nog als een persoon anno 2024? Dit lijkt mij makkelijk opgelostNTGSruler wrote: 21 May 2024 09:27 Dag Captain!
---- Personenbelasting indienen, elke jaar zelfde zever ...
Easy peasy toch man. Ik houd wel van deze periode, al zal dat ook beroepsmisvorming zijn gezien we er zoveel klanten bij assisterenNTGSruler wrote: 21 May 2024 09:27 Dag Captain!
---- Personenbelasting indienen, elke jaar zelfde zever ...