Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11641
Als ik dit lees gaan er bij mij alarmbellen rinkelen. Een werkgever die je na 1 dag al op gesprek laat komen voor een afwezigheid door ziekte en je dan dit verwijt is echt niet koosjer. Ik zou zelf nog opstappen, maar dat is nu net wat ze mss willen want het draait allemaal om geld ipv menselijkheid en zieken zijn verliezen. Werk zelf al 6 jaar bij de overheid en neem mijn wettelijke baaldagen op ze hebben geen zaken met uw privé waarom je eens thuis blijft. Ze vragen dit ook niet, in de privé nooit ziek geweest en weet ik ook niet hoe het daar zit. Veel profiteurs zijn er wel natuurlijk omdat het systeem het toelaat en vaak kunnen ze er niks tegen doen... Het zijn altijd de werkenden die ze nog in het gareel proberen te houden en als je altijd aanwezig bent valt het des te harder op dat je er eens niet bent. Beterschap Marty.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

11645
+++ oude comments lezen uit 2017 van dit forum. Wat was dit toch een fijne plek om in te verblijven en wat is de tijd toch snel gegaan,,,
Ik bedoel , hallo!! 2017 en zelfs 2015 als ik het zo snel even zag, wat een tijd geleden mensen!
- - - ook tegelijkertijd ben ik hier uit gegroeid door alle veranderingen in het leven.

++ wil jullie toch nog fijne dagen wensen en het aller beste :)
Image

11649
Colossus wrote: 25 Dec 2024 20:33 +++ oude comments lezen uit 2017 van dit forum. Wat was dit toch een fijne plek om in te verblijven en wat is de tijd toch snel gegaan,,,
Ik bedoel , hallo!! 2017 en zelfs 2015 als ik het zo snel even zag, wat een tijd geleden mensen!
- - - ook tegelijkertijd ben ik hier uit gegroeid door alle veranderingen in het leven.

++ wil jullie toch nog fijne dagen wensen en het aller beste :)
Welkom terug! :cool:

--- Stevige weken gehad door eindejaarsrush op het werk en zorg voor W.O.L.F. met haar gebroken schouder
--- Ze heeft nog een lange revalidatie voor de boeg (alles rustig aan met lichte oefeningen bij kinesist, stap voor stap dingen terug proberen, stoppen bij pijn, ...)
+ Ondanks alles herstelt het wel volgens plan

Fijne feestdagen aan iedereen! :smile:

11653
Gelukkig nieuwjaar! :party: :bier: :drink: :ballon:

+++ Herstel van W.O.L.F. haar schouder verloopt goed, ze kan steeds meer terug doen
+++ Dit weekend nog eens verder gaan met Assassin's Creed Odyssey
+++ Dit jaar eens werk maken van een goede audio-opstelling na er jaren over na te denken :lol: Niks te gek, maar eindelijk eens een degelijke cd- en platenspeler kopen voor mijn collectie

11654
Iedereen de beste wensen voor 2025 gewenst! :drink:

++++ T300 GT RS stuur en Playseat verkocht. Na amper 1uur op facebook market place, verkocht. Ik ben nog aan het denken om de launch PS5 ook te verkopen. Kandidaten?
++++ Het doel van 2025 wordt de IM (Ironman) van Knokke-Heist. Maw: ingeschreven om een halve triatlon te doen, 1.9km zwemmen/90km fietsen/21km (halve marathon) lopen. Dit zal dan ook het meeste van mijn tijd vergen in 2025. De race is op 7 september. Dus nog 9 maanden om te trainen, maar deze week was de echte start van de training.

---- Dit betekent ook dat gametijd (weeral) wat beperkter zal worden komende tijd. Keuzes natuurlijk. Ik ben 7 platinums verwijderd van 200 in totaal, maar ik merk gewoon aan mezelf dat ik wat uit het trophyhunten ben gegroeid. De backlog is eindeloos lang en ik kan mezelf er niet toe zetten om nog eens een game van begin tot eind uit te spelen. Toch ga ik mijn best doen om wat goede games uit te spelen en platinum te halen dit jaar. GT7 blijft gewoon een zekerheid en vrijwel elke dag start ik die game op.
++++ 2025 wordt hopelijk ook eens een jaar zonder zorgen of veel stress voor externe niet te controleren factoren (heb die factoren eind dit jaar eindelijk kunnen bannen uit mijn leven). Hopelijk een jaar van lief hebben (vrouw/+dochter), blijven groeien en goed werk leveren op het werk, veel sporten en regelmatig leuke games spelen.

Trouwens: 2025 het jaar van GTA VI?? Wordt nog een moeilijke om te combineren met sporten! :lol:
Image

11655
Nog de beste wensen voor iedereen hier!!!

@Ruler: ik zit al een paar jaar binnen de 10 van 200 platinums (nagekeken: mei 2023 was nummer 190), maar kom er ook maar niet aan. It is what it is... Nu best ver met FF VII Rebirth. Misschien dat ik daarna nog een paar wat snellere games ga beginnen... ;) Nummer 200 zal waarschijnlijk weer een Legend of Heroes game worden, dus die zal ook weer de nodige tijd in gaan nemen...
Image