Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11791
met0t0 wrote: 15 Aug 2025 16:54 --- Ik wou graag met Control beginnen, helaas al snel terug verwijderd van mijn PS4. De helft van de dialogen komt er niet door een bug met de audio, zo hoeft het voor mij ook niet. Zal het nog wel eens opnieuw proberen als ik een PS5 heb...
--- Warm :silly: :goaway:
+++ Gelukkig is het 's avonds al wat vroeger donker en koelt het 's nachts nog af
Het kan misschien helpen om even je audio settings van je PS4 opnieuw te laten doen met de tv waar hij nu aan hangt.
Ik had het op vakantie ook met Mass Effect 3 op PS3. Thuis geen enkel probleem, maar daar met die TV was de audio van de dialogen super stil en alle andere effecten/muziek dan normaal. Dus was kiezen tussen geen dialogen of keiharde sound effects.
Nadat ik de game even afgesloten had en dan de audio settings van de PS3 even opnieuw had laten instellen was het opgelost. Ergens toch een verschil tussen die TV en degene die ik thuis heb :silly:
Image

11792
met0t0 wrote: 15 Aug 2025 16:54 --- Ik wou graag met Control beginnen, helaas al snel terug verwijderd van mijn PS4. De helft van de dialogen komt er niet door een bug met de audio, zo hoeft het voor mij ook niet. Zal het nog wel eens opnieuw proberen als ik een PS5 heb...
+++ Gelukkig is het 's avonds al wat vroeger donker en koelt het 's nachts nog af
Zonde want control is echt wel een dijk van een game.
Image

11793
Kolm wrote:
Het kan misschien helpen om even je audio settings van je PS4 opnieuw te laten doen met de tv waar hij nu aan hangt.
Ik had het op vakantie ook met Mass Effect 3 op PS3. Thuis geen enkel probleem, maar daar met die TV was de audio van de dialogen super stil en alle andere effecten/muziek dan normaal. Dus was kiezen tussen geen dialogen of keiharde sound effects.
Nadat ik de game even afgesloten had en dan de audio settings van de PS3 even opnieuw had laten instellen was het opgelost. Ergens toch een verschil tussen die TV en degene die ik thuis heb :silly:
Neem je al consoles mee op verlof? Wanneer heb je daar dan tijd voor? Kan me niet voorstellen dat je dit op vakantie zou doen. Sightseeing en actief bezig zijn is het voor mij dan. Gamen doe je thuis (als je daar dan tenminste wel tijd hebt) Is dit niet het toppunt van een verslaving? Ik veroordeel niet, iedereen doet wat die wil natuurlijk als die maar gelukkig is en tevreden is met de vakantie. Maar aan een zwembad/strand liggen zou ook niks voor mij zijn ik zie dan graag zaken en doe vaak fietsverlof.

Sent from my EB2103 using Tapatalk

Image

11794
Kolm wrote: 16 Aug 2025 17:04 Het kan misschien helpen om even je audio settings van je PS4 opnieuw te laten doen met de tv waar hij nu aan hangt.
Ik heb van alles opnieuw ingesteld, game opnieuw geïnstalleerd enz., maar helaas, telkens met hetzelfde resultaat: enkel ondertitels maar geen dialoogaudio :goaway:

+++ Gisteren leuke daguitstap naar Brugge gehad
--- Straks naar ziekenhuis om opa te bezoeken die net is opgenomen

11795
RoyVdW wrote: 22 Aug 2025 16:44 Neem je al consoles mee op verlof? Wanneer heb je daar dan tijd voor? Kan me niet voorstellen dat je dit op vakantie zou doen. Sightseeing en actief bezig zijn is het voor mij dan. Gamen doe je thuis (als je daar dan tenminste wel tijd hebt) Is dit niet het toppunt van een verslaving? Ik veroordeel niet, iedereen doet wat die wil natuurlijk als die maar gelukkig is en tevreden is met de vakantie. Maar aan een zwembad/strand liggen zou ook niks voor mij zijn ik zie dan graag zaken en doe vaak fietsverlof.
Ik zie het probleem niet zo. Vakantie is voor ontspanning en ieder doet dat op zijn/haar manier. Ik zie niet waarom dat het toppunt van verslaving zou moeten zijn. (Niet dat het ons iets aan gaat, maar) Volgens mij doet kolm voldoende andere zaken, zit het haar sociale leven niet in de weg, maar helpt het juist. Dat zijn eerder zaken die tekenen van verslaving geven.

Ik had de Vita mee. Als je met 3 (jonge) kinderen op vakantie bent dan maak je ze niet blij met alle dagen sightseeing en actief bezig zijn (plus dat je dan al lang blij bent als je even rust hebt) en laat je ze niet 's avonds laat alleen in het huisje liggen. Perfect om nog weer even de Vita er bij te pakken dus... (Ik had de Portal ook mee, maar raakte weer 'hooked' aan Persona 4...)
Image

11798
+ Ik leef nog. :silly: :saint:
De laatse 2-3 weken heb ik bijna niet op social media of forums gekeken... Veel gegamed, tv gekeken en druk met de kinderen in de vakantie.
- Morgen begint het normale, stresserende leven weer. Heb als ouder evenveel werk aan school als mijn pubers lijkt het wel. De hoeveelheid mails, voorbereidingen, alles in de gaten houden...
+ dus vandaag nog even genieten
Image

11800
zenmaster wrote: 31 Aug 2025 09:00 + Ik leef nog. :silly: :saint:
De laatse 2-3 weken heb ik bijna niet op social media of forums gekeken... Veel gegamed, tv gekeken en druk met de kinderen in de vakantie.
- Morgen begint het normale, stresserende leven weer. Heb als ouder evenveel werk aan school als mijn pubers lijkt het wel. De hoeveelheid mails, voorbereidingen, alles in de gaten houden...
+ dus vandaag nog even genieten
Ik ben blij dat morgen terug het normale leven begint. Dochter naar school, vrouw naar werk. Dan ben ik ook effectief gerust als ik tijdens de dag thuis ben :lol:
Al moet ik wel zeggen dat de grote vakantie voorbij gevlogen is.
Image

11804
Mr.Wolf wrote: 01 Sep 2025 19:47 +++ Tijdje geleden dat ik nog eens komen piepen ben, maar hier ben ik weer
+++++ Dit weekend de volledige Harry Potter reeks in de cinema gaan bekijken. Wat een prachtig weekend :p
Welkom terug :cool:
Die Harry Potter marathon leek mij ook interessant, maar ik kon dat weekend niet :( Zal ze thuis eens moeten herbekijken, maar dan wel een weekend met de vrijdagavond als startpunt en nog nachtrust erbij :lol:

+++ Vrijdagavond mijn laatste openluchtfestival van het jaar bezocht, laat de zaalshows voor de najaarsperiode maar komen :)
+++ Geluk gehad met het weer gisteren voor het tuinfeest voor W.O.L.F. haar verjaardag :relief:

11805
met0t0 wrote: 07 Sep 2025 14:13
Mr.Wolf wrote: 01 Sep 2025 19:47 +++ Tijdje geleden dat ik nog eens komen piepen ben, maar hier ben ik weer
+++++ Dit weekend de volledige Harry Potter reeks in de cinema gaan bekijken. Wat een prachtig weekend :p
Welkom terug :cool:
Die Harry Potter marathon leek mij ook interessant, maar ik kon dat weekend niet :( Zal ze thuis eens moeten herbekijken, maar dan wel een weekend met de vrijdagavond als startpunt en nog nachtrust erbij :lol:

+++ Vrijdagavond mijn laatste openluchtfestival van het jaar bezocht, laat de zaalshows voor de najaarsperiode maar komen :)
+++ Geluk gehad met het weer gisteren voor het tuinfeest voor W.O.L.F. haar verjaardag :relief:
Ik ben ze dan ook in Turnhout in de UGC gaan kijken. Speelden de eerste 4 films zaterdag en de laatste 4 films zondag. Was wel beter zo omdat je dan wat rust hebt tussendoor!
Image