Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11806
++++ Ik weet dat Kolm, Paveman en Zenmaster mijn post hebben gezien op Facebook. Zondag de IM 70.3 Knokke (halve triathlon) voltooid in een meer dan respectabele tijd. 3 weken voordien jammer genoeg hervallen in die oude kuitblessure en deelnemen is even geen optie geweest. Uiteindelijk heeft de kuit het doorstaan maar het lopen was slechts op 1/3 capaciteit van wat ik kan. Los van het sportieve succes wil ik vooral benadrukken dat het gewoon een fantastisch fijne dag en eigenlijk gans weekend is geweest. Fijne herinneringen en ervaring en de organisatie was gewoon top.
Image

11808
NTGSruler wrote: 09 Sep 2025 11:26 ++++ Ik weet dat Kolm, Paveman en Zenmaster mijn post hebben gezien op Facebook. Zondag de IM 70.3 Knokke (halve triathlon) voltooid in een meer dan respectabele tijd. 3 weken voordien jammer genoeg hervallen in die oude kuitblessure en deelnemen is even geen optie geweest. Uiteindelijk heeft de kuit het doorstaan maar het lopen was slechts op 1/3 capaciteit van wat ik kan. Los van het sportieve succes wil ik vooral benadrukken dat het gewoon een fantastisch fijne dag en eigenlijk gans weekend is geweest. Fijne herinneringen en ervaring en de organisatie was gewoon top.

Top! Idd veel respect! :cool: :jip:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

11810
Mr.Wolf wrote: 07 Sep 2025 19:40Ik ben ze dan ook in Turnhout in de UGC gaan kijken. Speelden de eerste 4 films zaterdag en de laatste 4 films zondag. Was wel beter zo omdat je dan wat rust hebt tussendoor!
Ja, dat lijkt mij inderdaad wel wat handiger :lol:

Proficiat, NTGSruler! :cool:

+++ Perfect weer om te gamen
+++ Nog veel optredens in het vooruitzicht
+++ 2 weken verlof in november gepland, eindelijk

11811
+++ op zakenreis geweest naar Vietnam. Wat een pracht van een land. Ik had totaal geen verwachtingen, maar was totaal verrast door zowel de vriendelijke mensen, fantastisch eten en interessante cultuur.
+++ volgende tripje is Porto binnen een weekje en daarna volgt zeker nog USA, Brazilië, Indië en Japan.
+++ Zeer impulsief de collector’s edition van Ghost of Yotei besteld
- - - ik probeer bewust af en toe te gamen. Maar veel vrije tijd is er laatste tijd niet meer.
Image

11818
Da_SoldierBE wrote: 20 Nov 2025 02:11 - - - - - - Hets is vandaag een week geleden me vader plots overleed kort nadat die thuiskwam van zen werk
- - - zaterdag begraving
- - - men opa is gisteren dan nog opgenomen in ziekenhuis met long ontsteking
Och kerel... Wat ontzettend verdrietig en wat een pittige tijd zal dit dan voor je zijn. Heel veel sterkte voor jou en je naasten toegewenst.

En: ik weet dat er hier genoeg mensen zijn die verlies kennen en hoe intens verdriet en rauwe rouw voelt. Als je een luisterend oor nodig hebt, of iets voor je kunnen betekenen: we zijn er voor je.
Image

11819
Da_SoldierBE wrote: 20 Nov 2025 02:11 - - - - - - Hets is vandaag een week geleden me vader plots overleed kort nadat die thuiskwam van zen werk
- - - zaterdag begraving
- - - men opa is gisteren dan nog opgenomen in ziekenhuis met long ontsteking
Ik wens je heel veel sterkte een ik leef met je mee. Mijn vader is ook veel te vroeg gestorven en ik ben inmiddels veel ouder dan hij ooit geworden is. Sterkte Soldier! :hug:

Ik sluit me aan bij Paveman, als je een schouder nodig hebt . . .
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu