Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11836
Captain Witwicky wrote: 08 Dec 2025 00:07 ++++ Lando Norris F1 wereldkampioen

Veel sterkte aan iedereen hier
Gefeliciteerd.
Ik denk dat niemand sterkte nodig heeft (neem ik toch aan), aangezien zelfs de meest verstokte fans er voor de race gister weinig vertrouwen in hadden. De comeback is razend knap, zeker aangezien dit met een tot het einde toe mindere auto is geweest dan de McLarens. Ik ben niet zo'n fan van de coureur Norris, maar gun het hem als persoon zeker.
Image

11837
paveman wrote: 08 Dec 2025 11:51
Captain Witwicky wrote: 08 Dec 2025 00:07 ++++ Lando Norris F1 wereldkampioen

Veel sterkte aan iedereen hier
Gefeliciteerd.
Ik denk dat niemand sterkte nodig heeft (neem ik toch aan), aangezien zelfs de meest verstokte fans er voor de race gister weinig vertrouwen in hadden. De comeback is razend knap, zeker aangezien dit met een tot het einde toe mindere auto is geweest dan de McLarens. Ik ben niet zo'n fan van de coureur Norris, maar gun het hem als persoon zeker.
Ik denk dat de sterkte was voor alle berichten daarvoor in het +/- topic ;)

Ze zeggen wel is 'het is het vallen van de bladeren' waardoor het allemaal niet mee wil zitten.
Sterkte aan iedereen! :hug:

Om nog even op de helm terug te komen:
Na een val altijd vervangen idd! :cool:
En eigenlijk moet je er ook vanuit gaan dat als je hem laat vallen van 1 meter of hoger, dat hij ook kapot is. De buitenlaag kan er goed uitzien, maar de binnen laag die de impact absobeert kan beschadigd zijn en daardoor minder goed of niet werken bij een tweede val.
Daarnaast hebben helmen ook een levensduur zelfs als ze niet gevallen zijn.
Voor een fietshelm weet ik het niet, maar een motorhelm is 4-5 jaar bij vrij veel gebruiken. Heeft te maken met UV straling en verduring van materialen. Een helm met carbon buitenschaal is 8-10 jaar.
Als je een helm echt elke dag in weer en wind gebruikt, dan zou ik hem zelf ook wel eerder vervangen dan deze adviezen.

Als je in een motorhelm de padding aan de binnenkant opzij schuift zodat je het piepschuim ziet, dan is er altijd ergens een sticker met de productiemaand+jaar. Als je dus een nieuwe helm koopt is het belangrijk daar even naar te kijken. Soms blijft een helm 2 jaar op het schap liggen voor hij verkocht wordt en dan ben je die 2 jaar dus al kwijt :silly:
Image

11841
@ paveman, ja zoals Kolm zei, mijn sterkte wensen was voor iedereen bedoelt die door mindere tijden gaat, niks te maken met F1 ;)
Dus nogmaals, veel sterkte iedereen

--- Diertjes in een dierenasiel
--- Tegenwoordig dubbel gevoel hebben als ik een game in de PSN store koop, wetende dat het later nog goedkoper kan gekocht worden ... waarschijnlijk omdat alles duurder wordt / aanvoelt
--- Raak maar weinig gerecupereerd van slapen
+/- mijn baas die me haast verplicht verlof te nemen
+++ The Game Awards live meevolgen
--- the morning after The Game Awards
--- veel drama op het werk
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

11842
+++ Stellar Blade (eindelijk !!)
+++ Terminator 2D (hahaha 700MB op de harde schijf)

--- sfeer
??? uitgenodigd worden door een collega voor een show te volgen samen met vrienden... mja niet zo mijn ding eigenlijk dus raar dat die vraag zelfs kwam ... zeg ik neen zeg ik ja pfffff
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

11843
Stellar Blade... ik twijfel er steeds over wanneer die in sale is.

---- RIP Vince Zampella. 55 jaar en op 21 december blijkbaar verongelukt in een auto-accident met zijn Ferrari. Gewerkt aan Medal of Honor. Co-creator Call of Duty, stichtte Infinity Ward, maakte Titanfall, Apex Legends, Star Wars games en werkte nu voor EA waar hij grotendeels Battlefield 6 tot leven heeft gebracht.
Image

11847
paveman wrote: 24 Dec 2025 13:40 Aan het ongeluk te zien erg dom inderdaad, maar met een beetje overmoed had het meer van ons kunnen overkomen. Het raakt mij persoonlijk niet, maar het verlies is altijd enorm, vooral voor de nabestaanden... RIP
Persoonlijk raken is een groot woord.. Maar als je erover nadenkt, voor mij persoonlijk, heeft Vince een grote rol gespeeld in mijn leven. Call of Duty 4 is de game die het FPS genre heeft veranderd, dat spel heeft letterlijk een gans jaar in mijn PS3 gezeten. Ik heb daar "PSN" vrienden gemaakt die ik tot op de dag van vandaag nog steeds in mijn vriendenlijst heb en waar ik nog steeds contact mee heb.
Het is vooral een groot verlies voor het FPS genre.
Image