Re: Het moppen topic

1111
Een 75-jaar oude man gaat naar de dokter voor een spermaonderzoek. De dokter geeft hem een potje en zegt: "Neem deze pot mee naar huis en breng hem morgen met sperma terug."
De volgende dag komt de oude man terug bij de dokter een geeft hem het potje leeg terug. De dokter vraagt wat er gebeurd is waarop de oude man antwoordt: "Nou dokter, ik heb het eerst met m'n rechterhand geprobeerd, maar het lukte niet.
Toen heb ik het met m'n linkerhand geprobeerd, maar weer niet. Toen heeft m'n vrouw het eerst met haar handen geprobeerd, maar weer niet gelukt. Vervolgens heeft ze het met haar mond geprobeerd, zonder succes.
Tenslotte hebben we zelfs de buurvrouw gehaald die het met beide handen en haar mond heeft geprobeerd, helaas zonder succes." "Wat!" zegt de dokter: "Heeft u het aan de buurvrouw gevraagd?" "Jazeker" antwoordt de oude man. "Maar ondanks alles wat we probeerden kregen we dat verdomde potje maar niet open!"
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

1112
Er is blijkbaar een reden waarom vrouwen na een bepaalde leeftijd geen kinderen meer (zouden moeten) krijgen.

Een Italiaanse 'wonderdokter' heeft het weer voor elkaar gekregen: Een charmante vrouw van 70 jaar heeft een wolk van een baby gekregen! De dag dat ze uit het ziekenhuis terug is, komt een vriendin op kraamvisite.
Vraagt die vriendin: "Mag ik het meiske eens zien?"
Zegt de nieuwbakken moeder: "Dan moet je even wachten tot ze begint te huilen!"
Zegt die vriendin: "Waarom moet ik daarop wachten?"
Zegt de moeder: "Ik weet niet meer waar ik haar heb neergelegd!"
Image

1113
"Badmeester ik zwem hier altijd veel liever op vrijdagmiddag dan op donderdagmiddag. Want op dan hebt u het water altijd veel warmer dan op donderdag. Waarom doet u dat toch?"
"Dat doen wij niet meneer. Maar ik kan u er misschien wel even op attenderen dat er hier op vrijdagochtend zwemmen voor kleuters is."
Image

1117
Een vrijgezel spreekt zijn angst uit:
“Voor je het weet ben je getrouwd.
Je spreekt een paar woordjes voor het altaar…
… en je zit er voor de rest van je leven aan vast.”
Zegt z’n vriend: “Nou…
Je mompelt een paar woorden in je slaap…
… en je bent zo weer gescheiden.”
Image

1118
Man komt onverwacht thuis en vind zijn vrouw in bed met naakte man. Hij sleurt hem uit bed en sleept door de tuin naar de schuur.
Daar zet hij de piemel van de kerel vast in de bankschroef. Dan pakt hij een groot mes.
Man gilt : je gaat hem er toch niet afsnijden.
Nee, dat doe je zelf wel als ik de schuur in brand heb gestoken.
Image