NTGSruler wrote: 02 Jul 2026 20:27
Hey Captain: héél simpel =》digitaal kopen
hmmm neen neen

ik koop enkel digitaal omdat ze u al in die richting pushen (gaslighting?), ik zou liever alles op disc hebben, ondanks het gebruiksgemak van digitaal
gamerke1992 wrote: 04 Jul 2026 16:38
... Maar ook Captain Witwicky, mentale klachten zijn zeker niet te onderschatten. Verzorg jezelf.
Probeer ik
+/- Verlof 2 weken ... eerlijk gezegd weet ik niet hoe ik me moet voelen hierover
--- Hard mogen werken tot op het laatste moment afgelopen twee à drie weken en vrijdag om iet of wat rust te hebben in het verlof ...
--- "Neen" gezegd op het werk ... met alle gevolgen van dien
--- Mijn knie, rug en schouders
--- Ook een vitamine tekort
--- Waarom developers soms keuzes maken die in hun ogen waarschijnlijk tof zijn, maar in mijn ogen gewoon tijdsverdrijf en een grind zijn, ik weet niet wat daar leuk aan is
--- Soms zijn er zo patches met balance updates .... soms verandert er dan iets wat ik juist heel goed vond en ik juist vind dat de balans weer weg is
--- Ben ook geen fan van RNG
--- je kan om den duur niet meer volgen wat voor nieuwe dingen er allemaal gereleased worden of in de maak zijn, films, games, anime, boeken, series, merch, documentaires, ...
--- belastingen
+ Ik heb het toch liever zo warm, dan ijskoud
+++ Volgend weekend naar Spa F1
+++ Valt mijn batterij uit van mijn laptop, dacht bovenstaande tekst kwijt te zijn, neen hoor, bleek toch opgeslaan, cool
Veel beterschap voor het hondje NTSG