Ik heb zin in de BBQ en geef de voorkeur aan:

Poll ended at 15 Apr 2015 21:03 You may select 1 option

Ik kom het liefst op zaterdag 22 augustus
Total votes: 1 (8%)
Ik kom het liefst op zondag 23 augustus
Total votes: 2 (17%)
Ik kom en het maakt me niet uit welke dag
Total votes: 9 (75%)
Nee, ik heb absoluut geen zin in een BBQ (No votes)
Total votes: 12

Re: PressXtoRevive BBQ 2015

32
Zoals Fsterchele al vermelde, wij zouden willen komen (eindelijk) na 2 jaar op een rij te willen en er toch niet kunnen geraken wegens werk of iets anders. Als wij met Nick kunnen meerijden dan komen wij af! En voor de datum, zolang het niet begin augustus is dan is het prima. Daarbij bedoel ik de periode van Gamescom aangezien wij er naartoe gaan :)

33
gamerke1992 wrote:Ik zal het laten weten. Maar ik zal moeten nemen wat ze geven, veel inspraak ga ik niet mogen verwachten als ik net op de dienst begin :p
jongerenvakantie?
Toen ik begon enkele jaren geleden mocht ik in Augustus beginnen
Ben dan in augustus begonnen. Maar 2 weken later omdat ik op verlof was :)
Eerste 2 weken betaald door middel van jongerenvakantie.
Image

34
ShAmPi wrote:jongerenvakantie?
Daar heb ik nog nooit van gehoord :p

Ik wacht nog steeds tot mijn ouders terug zijn om te horen wat hun plannen voor de vakantie zijn. Maar sowieso dat ik mijn best doe om er te geraken.

35
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:Ik zal het laten weten. Maar ik zal moeten nemen wat ze geven, veel inspraak ga ik niet mogen verwachten als ik net op de dienst begin :p
jongerenvakantie?
Ik krijg in het jaar 5 extra verlofdagen, maar dan heb ik op papier moeten zetten dat ik in augustus en september geen vakantie opneem. Soort van ruilhandel in het ziekenhuis :p
Image

36
met0t0 wrote:
ShAmPi wrote:jongerenvakantie?
Daar heb ik nog nooit van gehoord :p

Ik wacht nog steeds tot mijn ouders terug zijn om te horen wat hun plannen voor de vakantie zijn. Maar sowieso dat ik mijn best doe om er te geraken.
http://www.werk.belgie.be/defaulttab.aspx?id=5118

Zo nu wel :p
Image

37
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:
jongerenvakantie?
Ik krijg in het jaar 5 extra verlofdagen, maar dan heb ik op papier moeten zetten dat ik in augustus en september geen vakantie opneem. Soort van ruilhandel in het ziekenhuis :p
De geneugten van werken in een ziekenhuis, mijn moeder is verpleegster en ik heb soms echt medelijde

40
Het zal niet meevallen dit jaar. Tot dusverre zijn er (te) weinig toezeggingen en dat betekent dat ik de vaste kosten over weinig mensen zou moeten verdelen. Dat maakt het toch weer duurder en dan vallen er mogelijk nog meer mensen af. De ervaring heeft me ook geleerd dat er altijd wel 1 of 2 op het laatste moment toch niet verschijnen.

Ik wacht nog even voordat ik bekend maak of het al dan niet doorgaat. :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

43
https://www.pressxtorevive.com/forum/vi ... 676#p11653

Het is al weer 2 weken geleden dat ik bovengenoemde post plaatste. De daarop volgende reacties hebben mij niet tot andere inzichten gedwongen en wellicht moet ik vaststellen dat het na 5 BBQ's op rij mooi is geweest. Misschien is het ook wel zo dat we nu als community, nog, wel te klein zijn.

Om het niet op een teleurstelling of op een financieel debacle te laten uitlopen heb ik daarom besloten om dit jaar geen barbecue te organiseren. Graag laat ik nieuwe initiatieven over aan anderen die met minder arbeidsintensieve en minder kostbare ideeën komen.

Ik vind het toch jammer als ik terug denk aan de afgelopen jaren waarin ik veel forumleden IRL heb leren kennen en we gezamenlijk menig gezellig uurtje hebben doorgebracht. Niet te vergeten dat we ook nog eens lekker hebben gegeten.
Dank jullie wel voor alle mooie herinneringen. :cool:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu