Re: Stel jezelf voor!

121
Mr. Y wrote:Héllo iedereen!

Het is een tijdje geleden - mede door enkele drukke periodes - maar vanaf nu probeer ik af en toe hier eens te checken. Wie ben ik precies? Meesten kennen mij als Yannick van het vroegere PlayStationPure en sommigen zullen misschien nog iets meegepikt hebben van mijn activiteiten op Chief. Hedendaags ben ik actief voor Invader. Ik hoop dat ik hier wat oude bekenden weer tegen het lijf mag lopen en dat die contacten ook weer opgefrist worden ;). Tot snel!
Welkom terug, lang geleden! :cool:

Re: Stel jezelf voor!

123
met0t0 wrote:
Mr. Y wrote:Héllo iedereen!

Het is een tijdje geleden - mede door enkele drukke periodes - maar vanaf nu probeer ik af en toe hier eens te checken. Wie ben ik precies? Meesten kennen mij als Yannick van het vroegere PlayStationPure en sommigen zullen misschien nog iets meegepikt hebben van mijn activiteiten op Chief. Hedendaags ben ik actief voor Invader. Ik hoop dat ik hier wat oude bekenden weer tegen het lijf mag lopen en dat die contacten ook weer opgefrist worden ;). Tot snel!
Welkom terug, lang geleden! :cool:
Awesome dat je de weg naar hier hebt gevonden :-P

Verstuurd vanaf mijn XT1039 met Tapatalk
Image

Re: Stel jezelf voor!

130
Mr. Y wrote:Thanks voor alle respons ;)! Leuk om te zien dat de vaste garde nog steeds actief is. :cool:
enkelen hier, waaronder mezelf, behoren tot de meubelstukken die af en toe met de veegdoek onder handen moeten genomen worden vanwege al het stof :idea:

Re: Stel jezelf voor!

131
Hey

Ik ben de vrouw van Sanity Penguin/Michaël en op aanvraag van mijn ventje heb ik mij geregistreerd. Ik volgde wel al de artikels etc. een beetje. :-) Momenteel speel ik Lara Croft and the Temple of Osiris (grote Lara Croft fan ;-) ). Ik begon al te gamen met mijn game boy en daarna volgde in het vijfde leerjaar de playstation 1. Ik game dus eigenlijk al meer dan 20 jaar. De rest volgde automatisch ;-). Ik speel ook wel graag eens SIMS ( 4 ondertussen :) ).

Mijn favoriete bezigheid is echter spelen met ons dochtertje Quinn. Die trouwens ook al fan is van Lara ;-). (Ze wordt bijna 3 jaar)
Ik werk op kantoor bij Michaël en voor de rest heb ik mijn eigen juwelenzaakje. Ik maak ook zelf juweeltjes. (Zoek Tinkertje maar eens op Facebook)
Momenteel werken we nog aan de webshop, dus het ligt eventjes stil.

Re: Stel jezelf voor!

132
Van harte welkom Mrs. Penguin bij onze kleine community, de gezelligste van het westelijk halfrond en omstreken. :cool:

Voor zover mij bekend, en als community manager probeer ik toch net even meer te weten van alle members, ben je de eerste en enige 'Gaming Mama' in minstens de afgelopen 6 jaar! Voorwaar een mijlpaal in de geschiedenis van onze community!

:taart:

Kijk rustig rond en als je vragen hebt kun je vast en zeker terecht bij je 'ventje' ;), maar ook bij iedereen op het forum en zeker bij de moderators.

Veel plezier!

Frans aka Sora_Lizard
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu