Dubbel plus dus gamerke!
Jullie heb genoten van een heerlijke maaltijd en (een van) jullie favoriete restaurants heeft nog iets aan omzet in deze verschrikkelijk lastige periode.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
9167Veel succes ermee NTGSruler!
+++ Verlengd weekend met mooi weer
+++ Vanavond verder met Tearaway Unfolded
--- Geen optredens...
+ ... maar veel bands die toch nieuwe muziek uitbrengen. Jammer om ze niet live te kunnen zien, maar toch leuk om al thuis te luisteren en iets te hebben om naar uit te kijken
+++ Verlengd weekend met mooi weer
+++ Vanavond verder met Tearaway Unfolded
--- Geen optredens...
+ ... maar veel bands die toch nieuwe muziek uitbrengen. Jammer om ze niet live te kunnen zien, maar toch leuk om al thuis te luisteren en iets te hebben om naar uit te kijken
9168Wij zijn het haasje deze Pasen. Geen eieren verstoppen of zoeken edoch een eenzame Paasbrunch valt ons ten deel.
Desalniettemin wens ik eenieder een vrolijk Paasfeest.
Desalniettemin wens ik eenieder een vrolijk Paasfeest.
9169Toch een vrolijk Pasen gewenst. Als ik het zo zie, hoor en lees trekken de mensen zich minder en minder van de maatregelen aan..
9170Helaas zijn er nog steeds of steeds meer mensen die eigenwijs zijn en niet alleen hun eigen leven maar dat van de gehele bevolking in de waagschaal stellen.
9172Er zijn hier in België blijkbaar weer veel mensen gepakt die op weg waren naar de kust om wille van het Paasweekend. Niet te geloven.Sora_Lizard wrote:Helaas zijn er nog steeds of steeds meer mensen die eigenwijs zijn en niet alleen hun eigen leven maar dat van de gehele bevolking in de waagschaal stellen.
917316% van de Nederlanders geeft aan toch gewoon bij familie of vrienden op bezoek te gaan. Nog een paar hersencellen minder en ze vallen dood om.
9174Ik woon vlak naast een park en je wilt niet weten wat ik daar dagdaglijks zie passeren...
Mensen zijn retards.
Mensen zijn retards.
9175Ik luier veel tijdens deze crisis tijd. Ik blijk er best goed in te zijn.
9176----- Net serieus kwaad geworden op mijn vrienden. Hebben toch besloten hun vriendin op te zoeken en zelfs te blijven slapen. Ik snap niet dat sommigen zo achterlijk kunnen zijn om hun voeten te vegen aan deze regels. Een van deze mensen werkt trouwens op de intensieve op het ziekenhuis. Sommige mensen gedragen zich echt als kleine kinderen die deze lockdown als straf bekijken.
9178++ een beetje laat maar toch een 'vrolijk' Pasen iedereen
++ zalig weer afgelopen weekend
++ 2 dagen werken deze week
-- ik zou er niet van verschieten als ze na woensdag strengere maatregelen gaan opleggen
++ zalig weer afgelopen weekend
++ 2 dagen werken deze week
-- ik zou er niet van verschieten als ze na woensdag strengere maatregelen gaan opleggen
9179Dit. Ik werk in een supermarkt en begin van vorige week hielden ze zich aardig aan de regels. Maar toen kwam donderdag (blij dat ik vrijdag en zaterdag vrij was), drukte voor pasen. En wat doet iedereen. Om 8 uur voor de deur staan en met zn allen naar binnen zonder ook maar afstand te houden. Raar volk. Zolang ze maar hun boodschapjes hebben vinden ze het volgens mij wel goedNTGSruler wrote:Toch een vrolijk Pasen gewenst. Als ik het zo zie, hoor en lees trekken de mensen zich minder en minder van de maatregelen aan..
9180Het is jammer dat er nog zoveel mensen zijn die alleen aan zichzelf denken en geen rekening houden met de gevolgen voor anderen. Dat er bij die anderen ook geliefden van hun kunnen zijn staan ze niet eens bij stil. Totdat het hun eigen ouders treft of hun vrienden met risicofactoren, hun eigen kinderen . . .
Dom, dom, dom . . . .
Dom, dom, dom . . . .