++++ Vandaag zijn ze de screens aan het plaatsen aan ons huis! Proper werk voorlopig zie ik. Lang leve de frisheid in huis deze zomer met de warmere temperaturen!
---- Naar de gym gaan of gamen zit er niet in vandaag wegens die werken dus. Vrouw aan het werk en ik moet een beetje onze viervoeter in de gaten houden dat ze niet héél de tijd in de weg loopt.
++++ Misschien deze middag de Vita maar eens bovenhalen?
++++ Maandag begint er terug een nieuwe cyclus op het werk. Er staan weer heel wat nieuwe zaken te leren!
---- Niet veel gegamed deze laatste 14 dagen. Het EK voetbal zit hier voor een groot stuk tussen, mijn supermotivatie in de gym (bijna dagelijks geweest), maar de goesting is ergens weg om te gamen. Tis weer een beetje een tussenperiode denk ik, want heb nochtans enorm véél games dat ik wil spelen, maar waar ik mezelf precies niet kan aan toe zetten om eraan te beginnen
Dan maar een beetje knallen met CoD, maar dat boeit mij ook maar matig eerlijk gezegd.
++/-- Aan het twijfelen of ik Battlefield 2042 ga preorderen (of kopen). Ik heb zin in een goede shooter op de PS5. CoD Vanguard heb ik nog niets van gezien, is trouwens ook weer in de tweede wereldoorlog ergens...
Das ook 1 van mijn irritaties (niet echt maar toch een beetje), ik heb hier een fonkelnieuwe PS5 staan waar ik nog nauwelijks op gespeeld heb. Enerzijds door weinig games die in mijn interessevlak liggen, maar ook omdat ik precies nogal sceptisch sta tegenover een PS4 game te spelen op de PS5. Geen idee waarom eigenlijk. Nochtans ben ik het beu om steeds naar een opstijgende jet te luisteren terwijl ik PS4 speel. Ik heb mijn headset aan, maar het geluid is letterlijk tot beneden in de living te horen, waar mijn vrouw dan commentaar geeft of ik de lucht in ga vliegen met mijn game
---- Ik mis de vroegere dagen waarin ik een PS2 game fysiek ging kopen in de GM, om die dan letterlijk dagen of weken aan 1 stuk te verslinden. Om dan een nieuwe game te gaan halen. En geen backlog te hebben waar je niet aan toe komt.
Third world problems!