+ FF7 platinum
+ Bod gedaan op ons eerste huis en het is aanvaard.
- Blut. Lol
Topdag
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10278+++ Kijkend naar de afsluitingsceremonie van de Olympische spelen Tokyo 2020 zag ik alle nationaliteiten, alle kleuren en alle rassen tevreden en blij samen lachen en dansen en toen dacht ik "Zo zou de wereld er dus ook uit kunnen zien."
Was dat een rare gedachte?
10279Proficiat! Ge weet dan toch waar ge uw geld in gestoken hebt
--- Zo veel wind en/of regen... Al lang geleden dat we eens rustig op ons terras konden zitten
+++ Wel nog geen grote hitte gehad dit jaar, dus toch nog iets van voordeel
--- Bouwproject voor ons is gestart. Nog 3 jaar voordat het af is, hopelijk verloopt alles vlot en vooral veilig
10280Congrats zenmaster!!
De gedachte is niet raar, eerder mooi. Het punt is dat we door een 'paar' dissonanten onszelf aan laten praten dat het onmogelijk is. Door zoveel mogelijk het voorbeeld te laten zien dat het wél kan, kan ook dat beeld wellicht veranderen. Los daarvan is racisme een diepgeworteld probleem dat in de wortel aangepakt moet worden.Sora_Lizard wrote: 08 Aug 2021 15:31 +++ Kijkend naar de afsluitingsceremonie van de Olympische spelen Tokyo 2020 zag ik alle nationaliteiten, alle kleuren en alle rassen tevreden en blij samen lachen en dansen en toen dacht ik "Zo zou de wereld er dus ook uit kunnen zien."
10281+++ Een paar mooie dagen gehad, kunnen genieten van ons terras en straks nog gaan kanoeën (bij ons in de buurt krijg je gratis een kano voor een uur als je afval uit het water haalt)
10282+++ Terug wat meer activiteiten in het vooruitzicht, nu er weer meer kan
--- Het zal toch wennen zijn om terug drukkere weken te hebben na een jaar en half bijna stilte qua sociale activiteiten. Toen deden we het ook, maar ik denk nu al vaak "Hoe hebben we dat allemaal gepland gekregen?"
--- Nog steeds wachten tot de keukenbouwers komen voor de laatste aanpassingen aan onze keuken, waarna we eindelijk de dozen uit de gamekamer kunnen halen en we terug kunnen gamen
--- Het zal toch wennen zijn om terug drukkere weken te hebben na een jaar en half bijna stilte qua sociale activiteiten. Toen deden we het ook, maar ik denk nu al vaak "Hoe hebben we dat allemaal gepland gekregen?"
--- Nog steeds wachten tot de keukenbouwers komen voor de laatste aanpassingen aan onze keuken, waarna we eindelijk de dozen uit de gamekamer kunnen halen en we terug kunnen gamen
10283+++ eindelijk in mijn bezit: de volledige Dragon Ball Z serie
+++ lachen om knotsgekke film ideeën
++/-- met een update is het "makkelijker" om beloningen te krijgen in The Crew 2 ... maar terzelfdertijd ook niet
--- warm, zweet
--- zo hard mijn best doen en nog nauwelijks vooruitgaan op het werk
--- pijn in knie blijft, de rest van mijn lichaam doet het niet veel beter
--- nutteloze woordenwisselingen
+++ lachen om knotsgekke film ideeën
++/-- met een update is het "makkelijker" om beloningen te krijgen in The Crew 2 ... maar terzelfdertijd ook niet
--- warm, zweet
--- zo hard mijn best doen en nog nauwelijks vooruitgaan op het werk
--- pijn in knie blijft, de rest van mijn lichaam doet het niet veel beter
--- nutteloze woordenwisselingen
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
10284Mooi dat je er nog eens bent (was?) Captain!
++/-- vakantie weer voorbij, nu nog maar even (deels) een dagje voor mezelf genomen. Ik ga de kinderen weer hard missen, maar het is ook zeker lekker om nog even tot mezelf te kunnen komen...
++/-- vakantie weer voorbij, nu nog maar even (deels) een dagje voor mezelf genomen. Ik ga de kinderen weer hard missen, maar het is ook zeker lekker om nog even tot mezelf te kunnen komen...
10285Inderdaad welcome back Cap
--- ook mijn vakantie zit er nu volledig op
+++ maar ik ben stiekem ook wel blij om het werk te hervatten
+++ bijna die hitman 3 platinum. Dat was toch wel één van de meer uitdagende die ik zal bezitten.
--- ook mijn vakantie zit er nu volledig op
+++ maar ik ben stiekem ook wel blij om het werk te hervatten
+++ bijna die hitman 3 platinum. Dat was toch wel één van de meer uitdagende die ik zal bezitten.
10286--- Geen lange vakantie deze zomer, maar de afwezigheid van collega's opvangen op het werk
+++ Af en toe eens een dagje verlof is ook goed
+++ Meer evenementen en optredens die terug beginnen doorgaan Ik blijf nog ver weg van de massaevenementen, maar er is terug wat te doen
+++ Af en toe eens een dagje verlof is ook goed
+++ Meer evenementen en optredens die terug beginnen doorgaan Ik blijf nog ver weg van de massaevenementen, maar er is terug wat te doen
10287I never left, you guysgamerke1992 wrote: Inderdaad welcome back Cap
Gewoon minder aanwezig, maar altijd in het hartje
+++ broer en zus die als geen ander uw grappen begrijpen
+++ lekker genoten van wat power metal in de kamer te laten spelen
+++ een paar felbegeerde (en dure) anime's gekocht
--- zondagen bij ons zijn steeds...moeilijk, frustraties bereiken dan steeds een piek voor een of andere reden
--- online challenges en leaderboards
--- werkstress
Zeurpiet van het jaar 2014
10288+++ Playstation 3 opnieuw aangesloten op de tv
??? Wanneer kwam ik op dat idee? De laatste dag van mijn vakantie
+++ Tijd om oude games opnieuw te spelen of verder te ontdekken
--- PlayStation 5 pre-order plaatsen is nog steeds niet mogelijk
+++ Tijd om oude games opnieuw te spelen of verder te ontdekken
--- PlayStation 5 pre-order plaatsen is nog steeds niet mogelijk
10289Heel goed idee! Ik had laatst mijn PS3 er ook aangeslingerd omdat ik Driver2 weer eens wou opstarten om nostalgische redenen. Omdat ik PSPlus heb zag ik dat ik allemaal retro games (die ik ooit in het eerste PSPlus jaar had toegevoegd zonder te spelen) nog kon downloaden.daviduvel wrote: 23 Aug 2021 20:07 +++ Playstation 3 opnieuw aangesloten op de tv
+++ Tijd om oude games opnieuw te spelen of verder te ontdekken.
Anyhow. Dat werd toen een leuke retro game middag met Sonic, Street Fighter, Rayman, Oddworld en nog een paar andere.
10290Dat wil ik ook graag eens proberen, maar het is al 3 jaar geleden dat ik hem heb aangesloten, dus ik ben bang dat hij niet meer zou werken plots
--- Frustrerende en vermoeiende weken op het werk
+++ Donderdag voor het eerst sinds de coronacrisis terug naar een concert gegaan, wat een ervaring