Gefeliciteerd!gamerke1992 wrote: 01 Sep 2022 22:29 +++ promotie is binnen
+++ Alle collega's reageren zeer positief
+++ zeer drukke periode tegemoet met verschillende tripjes naar buitenland zoals Spanje en Italië
+++ Nioh 2. Ik beleef de fantastische Nioh reeks opnieuw nadat ik Nioh 1 een topper vond. Ik ben wel blij dat ik er wat tijd tussen gelaten heb.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10758Proficiat Gamerke, veel nieuwe ontwikkelingen de laatste tijd
--- De zomer heeft duidelijk nog zin in een laatste sprint, terug goed warm
+++ Daarna zal het wel beter (game)weer worden
--- De zomer heeft duidelijk nog zin in een laatste sprint, terug goed warm
+++ Daarna zal het wel beter (game)weer worden
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10759Proficiat gamerke!
- Wordt inderdaad weer terug warm… Was mij al stillekes aan’t voorbereiden op de herfst.
- Wordt inderdaad weer terug warm… Was mij al stillekes aan’t voorbereiden op de herfst.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10760--- de warmte
+++ Cyberpunk Edgerunners
+++ Dragon Ball Super Super Hero
--- 2 dagen geen water
+++ zandsculpturen
+++ Cyberpunk Edgerunners
+++ Dragon Ball Super Super Hero
--- 2 dagen geen water
+++ zandsculpturen
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10761Wauw, lang geleden, welkom terug Kapitein!
+++ Leuk verjaardagsfeestje van W.O.L.F. gisteren
+++ Mooi maar frisser weer
--- Weekend vliegt alweer voorbij
+++ Leuk verjaardagsfeestje van W.O.L.F. gisteren
+++ Mooi maar frisser weer
--- Weekend vliegt alweer voorbij
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10762--- Ubisoft store fraude detectie die mijn transactie blokkeert... waarschijnlijk omdat ik bij mijn ouders in België ben ipv in Nederland...
--- Ze stuurden eerst een mail omdat ik vanaf een nieuwe locatie inlogde => prima, maar geen optie om aan te geven dat de inlog wel degelijk van mij was => niet prima!
--- Vervolgens blokkeren ze wel gewoon de transactie nadat ik alles van de bank had doorlopen en krijg ik een mail daarover. Geen enkele manier om via die mail daar wat aan te doen.
--- Ze stuurden eerst een mail omdat ik vanaf een nieuwe locatie inlogde => prima, maar geen optie om aan te geven dat de inlog wel degelijk van mij was => niet prima!
--- Vervolgens blokkeren ze wel gewoon de transactie nadat ik alles van de bank had doorlopen en krijg ik een mail daarover. Geen enkele manier om via die mail daar wat aan te doen.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10763Ubisoft is toch iets uit Frankrijk? Dat verklaart een hoop.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10764- Adobe die Figma koopt voor 20 miljard.
- Moet ik straks zeker weer al die Adobe creative cloud bloatware op mijn computer zetten.
+ Voor in oktober een enkeltje geboekt naar Mexico.
- Moet ik straks zeker weer al die Adobe creative cloud bloatware op mijn computer zetten.
+ Voor in oktober een enkeltje geboekt naar Mexico.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10765Veel plezier daar!FGras wrote: 16 Sep 2022 11:50 - Adobe die Figma koopt voor 20 miljard.
- Moet ik straks zeker weer al die Adobe creative cloud bloatware op mijn computer zetten.
+ Voor in oktober een enkeltje geboekt naar Mexico.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10766Dat moet een leuke ervaring zijn! Veel plezier.FGras wrote: 16 Sep 2022 11:50 - Adobe die Figma koopt voor 20 miljard.
- Moet ik straks zeker weer al die Adobe creative cloud bloatware op mijn computer zetten.
+ Voor in oktober een enkeltje geboekt naar Mexico.
+++ eindelijk weekend na 3 weken werken
+++ leuke dingen gedaan met mijn werk en veel Japanners leren kennen
+++ al 276 dagen Japans aan het leren
--- moe moe moe
+- iPhone 14 pro max besteld, maar vertraging bij leveringen
--- ik vind mijn huidige Samsung note 20 ultra een top telefoon, maar ik moet deze minstens 2 keer per dag opladen
+++ oesterblad, wat een ontdekking. 100% dezelfde smaak als oester, alleen groeit het in mijn tuin
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10767--- Krijg ik eindelijk na 2 dagen antwoord van Ubisoft en is het antwoord echt totaal niet relevant voor mijn probleem.Kolm wrote: 15 Sep 2022 18:12 --- Ubisoft store fraude detectie die mijn transactie blokkeert... waarschijnlijk omdat ik bij mijn ouders in België ben ipv in Nederland...
--- Ze stuurden eerst een mail omdat ik vanaf een nieuwe locatie inlogde => prima, maar geen optie om aan te geven dat de inlog wel degelijk van mij was => niet prima!
--- Vervolgens blokkeren ze wel gewoon de transactie nadat ik alles van de bank had doorlopen en krijg ik een mail daarover. Geen enkele manier om via die mail daar wat aan te doen.
Ik moet deze stappen doorlopen:
https://www.ubisoft.com/en-gb/help/arti ... /000062631
Dat is bijna hetzelfde als zeggen dat je even je router van de stroom moet halen omdat je niet kan inloggen op een website omdat die aangeeft dat je inlog gegevens niet kloppen
Ubisoft NL op facebook reageerde dan iets beter maar kon er zelf niks aan doen dus gaf een link naar de plek om een ticket aan te maken.
Iets wat eerst ook niet lukte omdat ik naar de Franse ipv de Engelse of Nederlandse werd geredirect.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10768Frustrerend… Is tegenwoordig wel de standaard aan het worden, matige klantendiensten met copy paste antwoorden.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10769Dat zie je helaas vaak inderdaad.zenmaster wrote: 17 Sep 2022 15:46 Frustrerend… Is tegenwoordig wel de standaard aan het worden, matige klantendiensten met copy paste antwoorden.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
10770De tweede reply had gelukkig wel mijn vraag gelezen. Maar echt een oplossing is er niet. Ja, iemand anders vanuit Nederland laten bestellen, maar ik betwijfel of ik mijn kortingscode dan kan gebruiken want weet niet of die account gebonden is.
Ofwel tijdelijk het land van mijn account laten aanpassen => Ik wist niet eens dat er een land aan gekoppeld was... toen ik die aanmaakte woonde ik nog in België en toen ik Nederland zat was er nooit een probleem tot ik nu weer is een keer in België ben.
Oh ja, desondanks de nieuwe locatie en de fraude melding bij betaling mogelijk door de locatie, kon ik wel gewoon UPlay punten inwisselen voor een kortingscode
Ofwel tijdelijk het land van mijn account laten aanpassen => Ik wist niet eens dat er een land aan gekoppeld was... toen ik die aanmaakte woonde ik nog in België en toen ik Nederland zat was er nooit een probleem tot ik nu weer is een keer in België ben.
Oh ja, desondanks de nieuwe locatie en de fraude melding bij betaling mogelijk door de locatie, kon ik wel gewoon UPlay punten inwisselen voor een kortingscode