Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10188
Mr.Wolf wrote: 10 Jun 2021 19:54 In deze context mag ik het wel zeggen denk ik, maar ik heb ook wel graag een spuit in mijne arm!

---------- Het is precies al een eeuwigheid geleden dat ik Gamefreak hier nog eens gezien heb :? Hopelijk gaat alles nog goed met hem!
Alweer een tijdje geleden dat ik via PSN gevraagd heb hoe het met hem gaat. Als antwoord kreeg ik dat hij niet meer op het forum zal komen.
"Het heeft zijn beste tijd gehad en er valt met alle respect nog weinig te beleven dus ik heb mijn virtuele quotes en andere onzin voorgoed opgeborgen. Maar het was plezant. Net zoals het OPM tijdperk."

Ik heb hem daarop het beste gewenst en gezegd dat hij van harte welkom blijft.

Het gaat Gamefreak voor zover mij bekend dus gewoon goed maar dat hij zijn tijd nu elders doorbrengt. Ik had stiekem de hoop dat hij zich nog zou melden op het forum . . . . . :?
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10190
@Sora: Ik snap Gamefreak, zit hier zelf ook zelden omdat het me niet meer zo aanspreekt. No offence natuurlijk. Lees het wel, maar reageer minder, ook om discussie ofzo te vermijden. Heb ook al maanden niet meer gegamed. De materie boeit me nog daarmee volg ik het wel, maar ik sport liever buiten en gamen is tijdrovend die ik nuttiger kan besteden lijkt me.

+Ook al volledig gevaccineerd owv job
-Ziek geweest van 2e prik
+Kom hier ook nog eens, hoe gaat die?
++Alles omtrent R&C nieuws
+Moet toch die backlog ooit gaan weg 'werken' 😀
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10191
Sora_Lizard wrote: 11 Jun 2021 21:31
Mr.Wolf wrote: 10 Jun 2021 19:54 In deze context mag ik het wel zeggen denk ik, maar ik heb ook wel graag een spuit in mijne arm!

---------- Het is precies al een eeuwigheid geleden dat ik Gamefreak hier nog eens gezien heb :? Hopelijk gaat alles nog goed met hem!
Alweer een tijdje geleden dat ik via PSN gevraagd heb hoe het met hem gaat. Als antwoord kreeg ik dat hij niet meer op het forum zal komen.
"Het heeft zijn beste tijd gehad en er valt met alle respect nog weinig te beleven dus ik heb mijn virtuele quotes en andere onzin voorgoed opgeborgen. Maar het was plezant. Net zoals het OPM tijdperk."

Ik heb hem daarop het beste gewenst en gezegd dat hij van harte welkom blijft.

Het gaat Gamefreak voor zover mij bekend dus gewoon goed maar dat hij zijn tijd nu elders doorbrengt. Ik had stiekem de hoop dat hij zich nog zou melden op het forum . . . . . :?
Oh, enorm jammer om te horen, maar ook wel blij dat er niets ergs aan de hand is! Mis zijn gevatte uitspraken toch wel!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10192
Mr.Wolf wrote: 14 Jun 2021 12:03
Oh, enorm jammer om te horen, maar ook wel blij dat er niets ergs aan de hand is! Mis zijn gevatte uitspraken toch wel!
Fijn dat ook jij belangstelling toont in het wel en wee van de medeforummers. Inderdaad na Coolgamer heb ik geen behoefte aan het wegvallen een forummer op die manier.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10198
Sora_Lizard wrote: 15 Jun 2021 20:20
Mr.Wolf wrote: 15 Jun 2021 14:15
Tot niemand ;)
Had zelfs het maximum gekregen op de theoretische vraag :dizzy:
:lol: :lol: :lol:
Feitelijk kun je met religie geen verkeerde antwoorden geven naar mijn bescheiden mening. Het gaat om geloven en niemand kan bepalen of hetgeen jij gelooft fout is. ;)
Tgoh ja, maar toch zat er ook weer een theoretische achtergrond achter. Zo had ik de vraag wat de christelijke visie op het huwelijk was en hoe wij in een samenleving kijken naar relaties. En daar moest ik dan bv. de 3 vragen opsommen die de priester stelt aan het koppel zoals elkaar liefhebben in goede en slechte dagen, of je kinderen laat delen in de liefde en dergelijke.
Andere vragen gingen bv. over de 5 zuilen van de Koran of een analyse van het verhaal van Zacheus of de 6 fases binnen een relatie.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10199
Mr.Wolf wrote: 15 Jun 2021 21:04
Sora_Lizard wrote: 15 Jun 2021 20:20
Mr.Wolf wrote: 15 Jun 2021 14:15
Tot niemand ;)
Had zelfs het maximum gekregen op de theoretische vraag :dizzy:
:lol: :lol: :lol:
Feitelijk kun je met religie geen verkeerde antwoorden geven naar mijn bescheiden mening. Het gaat om geloven en niemand kan bepalen of hetgeen jij gelooft fout is. ;)
Tgoh ja, maar toch zat er ook weer een theoretische achtergrond achter. Zo had ik de vraag wat de christelijke visie op het huwelijk was en hoe wij in een samenleving kijken naar relaties. En daar moest ik dan bv. de 3 vragen opsommen die de priester stelt aan het koppel zoals elkaar liefhebben in goede en slechte dagen, of je kinderen laat delen in de liefde en dergelijke.
Andere vragen gingen bv. over de 5 zuilen van de Koran of een analyse van het verhaal van Zacheus of de 6 fases binnen een relatie.
:moe: :snore:

Huh... Wat?

Zzzzzzzzz

:snore:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10200
++++ 1e prik gekregen deze middag.
---- Antivaxxers en al hun theorieën :D
---- Zelfde geldt voor diegene die pro vaccinatie zijn.
++++ De gym. Wauw je weet maar wat je mist eens je het niet meer hebt. Super gemotiveerd, weinig volk, voel mij zėėr veilig.
---- Wéér teveel van het goede, te warm!
++++ Het zou de komende dagen regenen en frisser worden!
---- Onze geliefde viervoeter ziet af in de warmte. Stel je voor dat wij in deze temperaturen met onze winterjas aan moeten rondlopen...
Image