+ Bod gedaan op ons eerste huis en het is aanvaard.
- Blut. Lol
Topdag
Proficiat!
De gedachte is niet raar, eerder mooi. Het punt is dat we door een 'paar' dissonanten onszelf aan laten praten dat het onmogelijk is. Door zoveel mogelijk het voorbeeld te laten zien dat het wél kan, kan ook dat beeld wellicht veranderen. Los daarvan is racisme een diepgeworteld probleem dat in de wortel aangepakt moet worden.Sora_Lizard wrote: 08 Aug 2021 15:31 +++ Kijkend naar de afsluitingsceremonie van de Olympische spelen Tokyo 2020 zag ik alle nationaliteiten, alle kleuren en alle rassen tevreden en blij samen lachen en dansen en toen dacht ik "Zo zou de wereld er dus ook uit kunnen zien."
Was dat een rare gedachte?![]()
I never left, you guysgamerke1992 wrote: Inderdaad welcome back Cap
Heel goed idee! Ik had laatst mijn PS3 er ook aangeslingerd omdat ik Driver2 weer eens wou opstarten om nostalgische redenen. Omdat ik PSPlus heb zag ik dat ik allemaal retro games (die ik ooit in het eerste PSPlus jaar had toegevoegd zonder te spelen) nog kon downloaden.daviduvel wrote: 23 Aug 2021 20:07 +++ Playstation 3 opnieuw aangesloten op de tv
??? Wanneer kwam ik op dat idee? De laatste dag van mijn vakantie![]()
+++ Tijd om oude games opnieuw te spelen of verder te ontdekken.
Dat wil ik ook graag eens proberen, maar het is al 3 jaar geleden dat ik hem heb aangesloten, dus ik ben bang dat hij niet meer zou werken plots