Ook ik ben bekend met het leerkrachten probleem. Mijn vrouw heeft haar er ook de volle 7 jaar alles voor gegeven met dan op aanraden en zachtjes duwen van mijn kant eruit te stappen. Elk jaar dezelfde uitleg: er zijn geen uren beschikbaar (om vast benoemd te geraken terwijl ze in 2 verschillende scholen 3 volledige lesjaren had verzameld als interim), het zal uitkijken worden naar september om eventueel terug te starten, overnemen als interim van een vast benoemde leerkracht, het bijhorende werk verrichten om dan enige tijd later gewoon weer aan de kant gezet te worden... Het smartschool verhaal ken ik ook. Kwaad werd ik ervan.
Mijn vrouw heeft altijd werk gevonden en zal altijd werk vinden.
Toch heeft ze recent besloten terug studies te gaan doen (psychologie) volledig op afstandsonderwijs gecombineerd met een parttime job (20u). Gelukkig heeft ze ook een potje waaruit ze kan teren natuurlijk, anders wordt het wel héél moeilijk.
Ik heb alvast een AIO PC aangeschaft voor haar zodat ze alles heeft wat ze nodig heeft om te studeren, aangezien de stiefdochter nu ook regelmatig de laptop nodig zal hebben voor school. Vrede bewaren in huis, zéér belangrijk
Ik steun haar voor de volle 100%. Ze is enorm gemotiveerd en dit is echt haar ding. Ik hoop echt dat ze het voor elkaar krijgt om te slagen! Gelukkig kan ik met mijn job de huishoudelijke taken zéér goed overnemen. En ik doe het met plezier om haar te steunen.
Soit: als ze slaagt zou ze toch graag weer les gaan geven ook, maar dan bijvoorbeeld in een Syntra West voor enkele uurtjes per week indien mogelijk. Voor de rest wil ze zich dan uiteraard gaan toeleggen op vooral palliatieve zorgen en de nodige psychologische hulp daarrond.
OT:
++++ Iemand de GT7 trailer gezien?
Ik kan gewoon niet meer wachten.
++++ Gisteren gewoon ganse dag alle info, video's omtrent GT7 als een spons opgezogen! Deze game wordt gewoon fantastisch.
++++ Battlefield 2042 of CoD Vanguard? Het zal denk ik BF2042 worden. Volgend weekend dacht ik kan ik de beta van CoD uitproberen. Hopelijk komt de beta van BF2042 erna dan.
++++ 2022 zal (ik hoop echt keihard) vanaf maart vooral GT7 worden!
--/++ De Playstation Showcase. Eerste halfuur was er WERKELIJK geen enkele game die mijn interesseerde. Ik wou eigenlijk gaan afsluiten toen ze begonnen met Playstation Studios en plots GT7 kwam! Echt zonder blozen en liegen: toen de muziek startte en Polyphony Digital verscheen, maakte ik een vuist van YEAH, en ging ik op het puntje van mijn zetel gaan zitten!