Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10397
+++ weekje in Gent voor vlerick opleiding
+++ ideale timing om het licht festival mee te pikken
-+ ik ben hier wel helemaal alleen
+++ mensen op restaurant gaan denken dat ik eenzaam ben aan mijn tafeltje in mijn eentje :lol:
+++ ps VR eindelijk weer aan het gebruiken
--- die lag al een half jaar stof te happen, terwijl ik daar zo graag mee game
+++ until you fall is een toffe game! Danku playstation plus
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10398
---- Games op release trekken mij steeds minder en minder aan. Games releasen tegenwoordig met enorm veel bugs, niet compleet en worden gewoon in de winkel gedropt om aan de jaarlijkse quota's te geraken. Koppel daar dan een Free-to-Play model aan vast met om de tijd zoveel Battle Passes, DLC, whatever en je wordt als consument gewoon uitgeperst. 70-80 euro betalen voor een niet complete game met daarbovenop nog enorm veel issues. Recente voorbeelden zijn CoD Vanguard en BF2042. Cyberpunk 2077 is ook zo ééntje. GTA Trilogy Remastered met haken en ogen gereleased. Het begint mij serieus te irriteren eerlijk gezegd. Daarbovenop is de PS5 ondertussen al 1 jaar oud, en wat hebben we al gekregen van verbeteringen aan de UI? => terug verticale trophylijsten, wat ze in de eerste plaats niet hadden moeten veranderen. Kwestie games mogen we wel niet klagen, dat mag ook gezegd worden. Alleen mogen ze dus compleet worden verkocht. Corona of niet, in het eerste jaar had ik persoonlijk toch net iets meer verwacht.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10399
@Ruler: Ik hekel ook dat hele aspect van "free-to-play" met microtransacties. Ik vrees alleen dat we daar meer en meer naartoe gaan omdat dit geld in het laatje brengt. Kijk maar naar je voorbeeld van GTA. Aan dit tempo krijgen we tegen 2030 de 10e remaster/release ofzo te verwerken. En als je dan kijkt naar wat een gedrocht daar afgeleverd werd, daar wordt een mens niet bepaald blij van.

Maar ach; wat trekt Rockstar zich daar nog van aan; die rijven het geld met hopen binnen via GTAV online.

+/-: benieuwd naar het zoveelste overlegcomité vanmiddag en de beslissing die ze gaan voorleggen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10400
Blij dat ik niet de enige ben Sanity. Ik val in herhaling want heb het al een paar keer gezegd. Maar de meeste games en bedrijven beginnen wel erg aan te voelen als snelle cash grabs en mensen kopen of preorderen toch onze games.

Kwestie de maatregelen weten we het meeste al denk ik: verplicht telewerk opnieuw, mondmasker vanaf 9 jaar en dan weer een impact op de horeca?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10402
RoyVdW wrote:1 jaar sinds de PS5 idd maar nergens te verkrijgen of je moet kamperen met je laptop voor Mediamarkt ofzo. Haha.

@zenmaster Veel geluk met de ellendige procedure. Ik hoop dat je je gelijk haalt van die idioten.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik had ergens gelezen dat je gewoon naar je Game Mania (of andere winkel) moet bellen met de vraag of ze een idee hebben wanneer ze een lading PS 5's ontvangen. Ik kan bevestigen dat het werkt. Moest toevallig bij Game Mania zijn en twee dagen later kwam er toevallig een levering binnen. Twee dagen later teruggebeld om te informeren of het effectief zo is en ik op tijd was om eentje aan de kant te houden.

+++ Playstation 5 gekocht
Image

--- ocharme mijn bankrekening

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 9 Pro met Tapatalk

Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10405
+++ 2 extreem drukke weken goed doorgekomen
--- Nog steeds niet aan de gamekamer kunnen beginnen, volgend weekend misschien... :?
--- Koude week in het vooruitzicht. Kou vind ik op zich niet erg, zolang het maar niet vriest... Zeker nu we in onze nieuwe buurt de ijsplekken nog niet kennen, heb ik geen zin om nog eens uit te glijden met de fiets en opnieuw iets te breken! :|

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10407
Mijn vader is hovenier, dus eigenlijk misschien niet helemaal logisch, maar... ik heb dus ook echt een grafhekel aan tuinieren...! Ik moet ook eerlijk zeggen dat bij mij zeker niet alles netjes is (schijnt alleen juist weer goed te zijn voor o.a. egels). Omdat ik in een nieuwbouw woning zit schiet het onkruid nu eerst ook nog belachelijk snel (en veel!) de grond uit...
Image