Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10564
---- De schade aan het dak bij de buren is toch behoorlijk. Redelijk wat dakpannen eraf, tot op het hout en de isolatie. Motorkap van de wagen van de geburen ziet er lief uit. Mijn vrees is gewoon dat aangezien het een halfopen bebouwing is dat we ook nog gaan delen in de miserie met het dak. Zeker als ze dit gaan deftig willen aanpakken om schade in de toekomst te gaan vermijden. De geburen zijn huurders, de verhuurder is al op de hoogte normaal gezien. Vandeweek die mens toch eens contacteren en zien wat we kunnen doen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10566
Deze voormiddag is de zoon (bouwwerken doet hij) van onze 2e gebuur op het dak gaan kijken en ze hebben het voorlopig hersteld met een doek erover en planken erop geklopt + wat dakpannen terug in orde gelegd. Hij heeft eens gekeken en er zit wel degelijk een fysieke barrière tussen ons dak en dat van de geburen. Dat is toch geruststellend. De eigenaar is ook langs geweest en die gaat natuurlijk zo snel mogelijk de verzekering in gang zetten en een dakwerker proberen vast te krijgen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10570
Persoonlijk hadden/hebben we geen schade Paveman. Alleen waren we bang dat het dak in 1 stuk was opgebouwd doordat we half-open wonen. Gelukkig zou er dus een fysieke barrière moeten zitten tussen de 2 woningen. Daarmee bedoel ik dus niet enkel dat we gescheiden zijn van een muur, maar ook in het dak zit dezelfde scheiding. Das wel belangrijk, want indien het dak van de buren eventueel ging vliegen, zou dat van ons (niet direct althans) niet mee gaan vliegen. Gelukkig is het stormweer nu voorbij, en hoeven we ons hiervoor voorlopig geen zorgen meer om te maken. Het dak van de buren is dus ondertussen als noodoplossing hersteld, maar de eigenaar wacht dus op een dakwerker om alles te komen herstellen. Die dakwerker zal trouwens denk ik niet voor de eerste weken zijn, want die gasten worden overspoeld met telefoons momenteel.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10574
Sanity penguin wrote: 26 Feb 2022 17:29
gamerke1992 wrote: 26 Feb 2022 15:39
Da_SoldierBE wrote: 26 Feb 2022 14:47 --- waar gaat het naar toe met de wereld
Inderdaad. Covid is nog niet achter de rug of er staat al weer een volgende te wachten in rij.
Geef mij dan toch maar Covid ipv deze shit.
Helemaal mee eens. Belachelijk wat die Putler denkt te kunnen uitvreten.
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu