Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10621
NTGSruler wrote: 10 Apr 2022 08:37 Oei beterschap Gamerke. Maar véél mensen hebben deze periode ineens een verkoudheid, ziek of griep blijkbaar.

---- GSM kapot. Ttz: er is ineens een zwarte waas over mijn scherm gekomen dat elke dag maar meer wordt. Het scherm is nu bijna voor 3/4 zwart :( Het rare is dat ik nog wel kan dingen zien erop, maar ja handig is het niet. GSM is zeker al 5 jaar oud, maar ja had nu niet echt zin om geld te geven aan een nieuwe. De middenklasse gsm's zoals diegene wat ik nu hebt vindt je bijna niet meer voor onder de 200-250 euro. Ik prefereer Samsung, maar een S22 of dergelijke is uit den boze. 1000 euro en meer voor een gsm betaal ik niet. Mijn oog was gevallen op de A53S 5G voor een 350 euro. Lijkt mij nog schappelijk. Alleen al die smartphones zijn tegenwoordig vééls te groot naar mijn goesting. Mja vandaag maar een nieuwe bestellen, kan zo niet voort. Moest er iemand suggesties hebben, laat maar horen!
Ik heb al jaar en dag de A-reeks van Samsung. Heel tevreden van. Sinds vorig jaar a71. Best groot maar dat heb ik wel graag.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10626
Sanity penguin wrote: 10 Apr 2022 20:26 Willen wij ook eens naartoe. Lijkt me zalig die fjorden of het Noorderlicht spotten
Wij wouden eigenlijk naar IJsland. Maar daar is alles al volledig volboekt. Dat is ook een stuk minder dicht bevolkt dan Noorwegen.

Hoe dan ook erg veel zin in. We gaan zowel in een stadje als de natuur en fjorden. We rijden eigenlijk wel zeker door de helft van Noorwegen.

Verder ook al een boottocht langs de nordfjord vast gelegd. Daar rij je dan met de wagen op.

En we hebben allemaal unieke overnachtingen geboekt in 6 locaties. 1tje daarvan is volledig van glas gemaakt, waardoor je van uit je bed de bergen en sterrenhemel kan zien :)

Eindelijk een vakantie om echt naar uit te kijken sinds de start van corona.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10629
zenmaster wrote: 12 Apr 2022 19:10 Prachtige ervaring denk ik. Geniet ervan!
Wil er al zo lang naartoe, maar is met twee kleine kinderen bijna niet te doen, laat staan te betalen. De oudste hier tellen ze in hotels al als volwassene… 🙄

++ Nog eens een paar dagen verlof.
- Net uit de douche na het werk en had eens wat meer tijd om te gamen —> patch update van 2 gig 😐
Als je weet dat je dadelijk gaat gamen kan het nooit kwaad de playstation alvast aan te zetten... Doorgaans is ook het downloaden niet het probleem maar het 'copying' achteraf als het een wat grotere game is :(
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10631
zenmaster wrote: 13 Apr 2022 12:54 Ja, ik kijk regelmatig via options of er geen nieuwe updates zijn. 🙂 Maar nu hadden ze mij verrast… Was toevallig een nieuwe update gisteren voor Ghost of Tsushima. En inderdaad het copying duurde echt belachelijk lang voor nog geen 2gb.
Copying kopieert de hele game en zet de update er dan direct bij zodat het allemaal dichter bij elkaar staat. Gevolg is dat je dus ook nog is de grootte van de game extra vrij moet hebben op je schijf. Ooit in het begin van de PS4 deden ze dat niet en kwam de update gewoon ergens op de schijf terecht en dat zorgde ervoor dat veel games meer crashes gingen geven tot je ze zelf volledig opnieuw installeerde.

Maar zeker rond release zijn er veel updates en dan is het wel is vervelend. Ik herinner me dat God of War de eerste paar dagen bijna elke dag een patch van 50MB kreeg maar dan makkelijk 10 minuten bezig was door dat copying.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10632
NTGSruler wrote: 10 Apr 2022 16:08 Tis de A52S geworden Sanity. Zou dinsdag hier moeten zijn :D
Goede keuze, W.O.L.F. heeft deze nu ook net een week in gebruik en is er heel tevreden van :cool:

----- We hadden ons het paasweekend toch iets anders voorgesteld. Vorig weekend is mijn oma gestorven en gisteren was het de begrafenis
+ Nu toch nog 2 rustige dagen thuis met mooi weer, ideaal om alles wat te verwerken

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

10633
met0t0 wrote: 17 Apr 2022 12:58
NTGSruler wrote: 10 Apr 2022 16:08 Tis de A52S geworden Sanity. Zou dinsdag hier moeten zijn :D
Goede keuze, W.O.L.F. heeft deze nu ook net een week in gebruik en is er heel tevreden van :cool:

----- We hadden ons het paasweekend toch iets anders voorgesteld. Vorig weekend is mijn oma gestorven en gisteren was het de begrafenis
+ Nu toch nog 2 rustige dagen thuis met mooi weer, ideaal om alles wat te verwerken
Veel sterkte!!

+++ Genoten van de paasvakantie! Eindelijk was het nog eens kermis hier en ben karaoke gaan zingen met vrienden :p
Image
cron