Dat is een hele update. Hopelijk komt alles goed!
Goed idee trouwens, maar mijn vriendin is het Japans wat beu aan het worden omdat ik er zo veel mee bezig ben haha Dus dat zal het niet worden denk ik.
+++ vandaag al een heleboel save the date kaartjes gaan uitdelen
- - - morgen werken. Ik twijfelde om verlof te nemen en zo lang weekend te hebben. Maar ik ga het voor het najaar houden.
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11013@gamerke: bedankt! Wij hopen ook dat het goed komt. Maar de kans bestaat dat ze dit gans haar leven mee draagt..
Het zou wel origineel zijn denk ik op de trouw. Maar het is jullie dag, dus beiden moeten gelukkig zijn.
Dan heb je in het najaar dat verlof, iets om naar uit te kijken
Het zou wel origineel zijn denk ik op de trouw. Maar het is jullie dag, dus beiden moeten gelukkig zijn.
11015Oh jee dat klinkt inderdaad geen fijn nieuws. Fingers crossed!NTGSruler wrote: 19 May 2023 08:13 @gamerke: bedankt! Wij hopen ook dat het goed komt. Maar de kans bestaat dat ze dit gans haar leven mee draagt..
En ik probeer haar te overtuigen dat Japan een leuke huwelijksreis zou zijn. We zien wel.
11016Thx! Dag per dag doen we hier...
Wauw. Japan is al een droomreis voor velen, laat staan voor een huwelijksreis! Fingers crossed dat je toekomstige vrouw hiermee instemt
Wauw. Japan is al een droomreis voor velen, laat staan voor een huwelijksreis! Fingers crossed dat je toekomstige vrouw hiermee instemt
11017Beste Ruler, ik weet dat mensen niet met elkaar vergeleken kunnen worden en ziekten al helemaal niet. Sommigen van ons en waaronder jij Ruler weten dat ik de afgelopen bijna twee jaar een erg zware ziekte heb weten te overwinnen en nog steeds bezig ben maar met goede hoop.
De medische wetenschap en de bijbehorende behandelingen zijn erg ver gevorderd tegenwoordig. Gelukkig maar want 20 jaar geleden had ik mijn ziekte wss niet overleefd. Het zal een harde strijd worden voor je dochter en zeker ook voor jou en je vrouw. Maar ook jullie gaan het overwinnen. Ik wens jullie en vooral je ++++++ dochter heel veel sterkte!
De medische wetenschap en de bijbehorende behandelingen zijn erg ver gevorderd tegenwoordig. Gelukkig maar want 20 jaar geleden had ik mijn ziekte wss niet overleefd. Het zal een harde strijd worden voor je dochter en zeker ook voor jou en je vrouw. Maar ook jullie gaan het overwinnen. Ik wens jullie en vooral je ++++++ dochter heel veel sterkte!
11018Heel veel sterkte, NTGSruler! Hopelijk slaat de behandeling snel aan en kan ze zich terug wat beter voelen!
--- Zelf al een week bijna geen energie door zware verkoudheid. Gebeurt zeer zelden dat ik thuis blijf van het werk, maar nu was het wel nodig
+ Gelukkig nu verlengd weekend en mooi weer en tijd om tot rust te komen, want volgende week een bijzonder drukke maar hopelijk wel leukere week
--- Zelf al een week bijna geen energie door zware verkoudheid. Gebeurt zeer zelden dat ik thuis blijf van het werk, maar nu was het wel nodig
+ Gelukkig nu verlengd weekend en mooi weer en tijd om tot rust te komen, want volgende week een bijzonder drukke maar hopelijk wel leukere week
11019@ Sora: initieel was er sprake van een kwaadaardige tumor = kanker. Onze wereld stortte in elkaar en weken hebben we in angst en woede geleefd. Uiteindelijk werd het dus een auto-immuunziekte.
Elke dagen is afwachten als het een goed of een slechte wordt. Regelmatig niet aanwezig op school wegens consultaties, geen sport mogen doen, excursies niet kunnen deelnemen wegens ganse dag wandelen, en ga zomaar door. Je dochter van 12 in huilen zien uitbarsten met de vraag: ga ik ooit nog normaal kunnen leven?, wel, dat doet iets met een mens. Het psycholgisch kan hier echt niet onderschat worden.
Hopelijk doet de behandeling iets, de rest zal afhangen van de wetenschap en haar eigen lijf.
@Met0t0: bedankt! Wij hopen ook elke dag!
Elke dagen is afwachten als het een goed of een slechte wordt. Regelmatig niet aanwezig op school wegens consultaties, geen sport mogen doen, excursies niet kunnen deelnemen wegens ganse dag wandelen, en ga zomaar door. Je dochter van 12 in huilen zien uitbarsten met de vraag: ga ik ooit nog normaal kunnen leven?, wel, dat doet iets met een mens. Het psycholgisch kan hier echt niet onderschat worden.
Hopelijk doet de behandeling iets, de rest zal afhangen van de wetenschap en haar eigen lijf.
@Met0t0: bedankt! Wij hopen ook elke dag!
11020Veel moed voor jullie, Ruler. Hopelijk kan de moderne wetenschap het inderdaad allemaal wat leefbaar maken...
En gamerke, succes met het overtuigen van je toekomstige vrouw. Hoewel je nu al best leert om gewoon ja te knikken. haha.
Wij zijn al enkele jaren aan het praten over Japan, maar we krijgen stilaan weer zicht op het kopen van een huis dus dat primeert voorlopig. Zelf zou ik toch zeker 3 weken willen gaan en met twee kinderen hangt daar wel een aardig prijskaartje aan.
En gamerke, succes met het overtuigen van je toekomstige vrouw. Hoewel je nu al best leert om gewoon ja te knikken. haha.
Wij zijn al enkele jaren aan het praten over Japan, maar we krijgen stilaan weer zicht op het kopen van een huis dus dat primeert voorlopig. Zelf zou ik toch zeker 3 weken willen gaan en met twee kinderen hangt daar wel een aardig prijskaartje aan.
11021Nogmaals veel beterschap voor je + dochter!NTGSruler wrote: 18 May 2023 20:55 Kwestie het zomeruur: Ik had die dag (van zaterdag op zondag) nachtshift. Dus was al helemaal groggy nadien.
Las ik ergens dat Gamerke gaat trouwen? Proficiat! Tip: je zou je trouwbelofte in het Japans kunnen doen
@Met0t0: blij dat het flauw vallen geen gevolgen heeft/had.
---- Beetje afwezig geweest hier. Was nogal zware periode. 3 maanden shiften gedraaid met personeelstekort (zoals overal). Toppunt was week geleden waarbij ik 13 shiften heb gedraaid op 17 dagen. Eind mei mag onze nieuwe collega zelfstandig beginnen, normaal betert het werkregime dan terug
---- Als je dacht na die periode, even rust => nope. Huurder gaat eruit (nieuwe partner en gaat terug samen wonen), dus ben nu daar volop mee bezig. Had nog maar net terras opnieuw laten aanleggen, nu is er nog een probleem met het water. Mijn eerste reactie was om appartement te verkopen, maar ok, misschien maar niet, voor allerlei redenen. Maar ben er nu dus wel nog even zelf mee bezig, immokantoor zie ik niet direct zitten.
---- Amper tijd gehad om te gamen dus. Wat credits grinden en nieuwe update uitproberen van GT7 en wat CoD, dat was het eigenlijk. De zin en energie was ook compleet weg om nog te trophyhunten of games te spelen waarbij je ietwat moet nadenken.
---- Ik denk dat enkel Paveman dit weet: maar sinds enige maanden sukkelt mijn + dochter met een auto-immuunziekte. Om een lang verhaal kort te maken: eigen lichaam reageert op de aanmaak van bot als iets negatiefs waardoor ze dus pijn krijgt in vooral de gewrichten. Eerst medicatie geprobeerd, hielp niet, nu moet ze een jaar lang een kuur volgen met baxter van drie dagen in UZ Gent om de 3 maanden. Begin april was eerste keer, 2 dagen later strontziek (terwijl we op restaurant waren voor mijn vrouw haar verjaardag), en dus de zondag terug naar spoed in Gent. Arts daar wist/kende daar totaal niets van, dus maar weer naar huis met pijnstilling. Gelukkig dag of 2 later beter. Nu momenteel heeft ze last van staartbeen Begin juli terug voor 2e kuur, hopelijk beter dan.
++++ Positief: vrouw doet het goed met haar studies. Nog 3 examens, thesis en 2e maal stage vanaf september tot november om dan begin volgend jaar bachelor psychologisch therapeut te zijn! Plan is om zelfstandig te gaan beginnen. Ik zie het persoonlijk helemaal goed komen!
11022Heb je mijn goede adres wel gamerke? Ik heb geen save the date kaartje ontvangen...gamerke1992 wrote: 19 May 2023 00:15 Dat is een hele update. Hopelijk komt alles goed!
Goed idee trouwens, maar mijn vriendin is het Japans wat beu aan het worden omdat ik er zo veel mee bezig ben haha Dus dat zal het niet worden denk ik.
- - - morgen werken. Ik twijfelde om verlof te nemen en zo lang weekend te hebben. Maar ik ga het voor het najaar houden.
11023Me wat ingelezen hier: @Ruler: veel beterschap aan je +dochter! Hopelijk helpt de medicatie/kuur.
11024Ooopspaveman wrote: 23 May 2023 13:28Heb je mijn goede adres wel gamerke? Ik heb geen save the date kaartje ontvangen...gamerke1992 wrote: 19 May 2023 00:15 Dat is een hele update. Hopelijk komt alles goed!