Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11191
Marty wrote: 20 Oct 2023 20:53 Moeten jullie tekenen voor post? Past toch in de brievenbus? Of heb je de collectors editie?

Mijne is nu aan het installeren

@Wolff

Check je disc wel even of er geen kras op zit. Komen veel meldingen binnen van een kras op de disc, allemaal op dezelfde plek.

https://www.resetera.com/threads/looks- ... -113750888
Nope, wij moeten zo goed als nooit tekenen voor de post. Spel steken ze altijd in de brievenbus en als het iets groter is, bellen ze gewoon aan en geven ze het af. Was trouwens ook maar de gewone editie. PostNL hebben we nooit last mee gehad, maar BPost heeft al vaker zo'n stoten uitgehaald.
En op zich zit ik er niet zoveel mee in om te wachten tot maandag, maar het was zo'n lastige en zware week geweest dat het nu wel echt jammer is dat ik het ook pas maandag krijg.
Image

11193
Hangt er vanaf hoe het verstuurd is denk ik. Aangetekend, pakketpost of briefpost... Heb al zoveel meegemaakt, dus zal nooit Bpost het voordeel van de twijfel geven, maar de verzender maakt soms ook fouten. Bijvoorbeeld bij die service van Bpost waar ze het plaatsen waar je wil als je niet thuis bent. Je gegevens online moeten volledig ingevuld zijn, of het kan al fout lopen. En zelfs als dat allemaal ingevuld is kan het nog gebeuren dat de verzender niet alles goed ingeeft en dan kan je ook nog naar het postkantoor zelf rijden. 🙄
Image

11194
Veel hangt ook af van de bezorger. Wij hebben buiten een bak staan die bedoelt is voor de grotere pakjes.

Vaste bezorger Bpost en PostNl weten perfect wat te doen. Loopt soms eens mis wanneer het iemand anders is.
Wat wel zo is, is dat ik al meermaals issues heb gehad met iets aangetekend. Zogezegd niet thuis dan maar het is ding is dat we een deurbel van Eufy hebben. Die registreert alles met beeld en geluid dus ja. Dan staan ze daar met hun uitleg dat ze gebeld hebben terwijl dat niet zo is 😅.
Image

11195
Sanity penguin wrote: 22 Oct 2023 09:08 Veel hangt ook af van de bezorger. Wij hebben buiten een bak staan die bedoelt is voor de grotere pakjes.

Vaste bezorger Bpost en PostNl weten perfect wat te doen. Loopt soms eens mis wanneer het iemand anders is.
Wat wel zo is, is dat ik al meermaals issues heb gehad met iets aangetekend. Zogezegd niet thuis dan maar het is ding is dat we een deurbel van Eufy hebben. Die registreert alles met beeld en geluid dus ja. Dan staan ze daar met hun uitleg dat ze gebeld hebben terwijl dat niet zo is 😅.
Die deurbel helpt inderdaad. Ik heb die van Google (nest hello). En excuses hebben ze nu niet meer kunnen geven, want ik weet het toch altijd of ze wel effectief langs geweest zijn.
Image

11197
De tragedie gaat verder. Spiderman 2 is kapot aangekomen. Zat een deuk in het doosje en de disc zat er ook los in. De verpakking van de "doos" was ook gescheurd. Al een geluk dat ik het nog in de plastic had zitten dus kan het retour sturen nu. Ben het dan maar net in de Dreamland gaan kopen.
Hebben daar ook maar direct Mario Wonder gekocht aangezien die daar maar 50 euro kost en op een ander 57 euro :p
Image

11202
Kolm wrote: 23 Oct 2023 16:30 Waar had je besteld?
Want bij de 'gevestigde' game verkopers heb ik nog nooit problemen gehad (bol, gamemania, nedgame, amazon, nog iets waar Marty ook wel is besteld :lol: )
Gewoon bij bol besteld zoals altijd :p Maar denk dat het probleem echt bij BPost zelf lag en dat ze er iets zwaar en redelijk scherp hebben opgezet, want zelfs de verpakking was gescheurd en voelde aan alsof het wat nat was geweest ofzo.
Image