Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11341Welkom terug Met0t0! Leuk dat het zo een boeiende ervaring was. Zijn er een paar spannende verhalen die je kan delen?
Wat maakte dat het saai was...?FGras wrote: 16 Jan 2024 16:34 Weet je zeker dat je weer terug wilt naar het 9-5 leven?
OT:
- Roadtrip door Mexico was rete saai.
+/- Weer een ex vriendin erbij.
- Werk heeft nog een UX/UI designer aangenomen omdat ik "very expensive" ben.
+ Alles geeft weer nieuwe kansen en mogelijkheden!
Net voor ik vertrok, heb ik promotie gekregen naar een managersfunctie waardoor die 9-5 niet meer echt van toepassing is
Euh ja, spannende verhalen... 22 uur aan één stuk in een camionette reizen over een trip die maar 12u had mogen duren? Vanwege de vele keren pech onderweg. 1x ook pech gehad dat de camionette ons + bagage op het dak niet bergop kon krijgen, waardoor we een half uurtje te voet in de vlakke zon langs de kant van de weg bergop zijn gewandeld. Dat moet nogal een zicht geweest zijn voor de vrachtwagens die voorbij reden: een hele hoop blanken, Indiërs, Chinezen, ... die te voet langs de kant van de baan wandelen in the middle of nowhere zonder enige auto in de buurt De mensen in het dorp bergop wisten ook niet wat ze zagen toen we er aankwamen.gamerke1992 wrote: 16 Jan 2024 18:41 Welkom terug Met0t0! Leuk dat het zo een boeiende ervaring was. Zijn er een paar spannende verhalen die je kan delen?
paveman wrote: 17 Jan 2024 09:02Die ex vriendin had mij uitgenodigd om kerst en nieuw jaar met haar en haar familie te vieren in verscheidende delen van Mexico en ik dacht dat dit wel interessant kon zijn. Ik had verwacht een paar dagen met haar familie door te brengen en de rest de reis van de 3 weken voor ons zelf te hebben. Maar we hebben letterlijk 2 van de 3 weken bij haar rete saaie familie in huis gewoond!FGras wrote: 16 Jan 2024 16:34 Wat maakte dat het saai was...?
Was je met die inmiddels ex-vriendin op roadtrip (en was het daarom zo saai) of heb je die daar opgescharreld en is het daarom uit?
Mensen die 'very expensive' zijn, zijn vaak ook 'very qualified'... laat ze daar zelf maar achter komen...
You go gir... eh man!
Daarnaast kwam ik tijdens die reis er achter dat die meid een hele boel rode vlaggen had. Voornamelijk in de omgang met een heleboel andere mannen en haar social media verslaving. Dus toen de trip klaar was gelijk maar in een appartement ver bij haar vandaan gaan wonen. Naast het gevoel van 3 maanden verprutst te hebben met de verkeerde meid heb ik nog geen spijt van mijn keuze gekregen.
Mocht het werk mij willen vervangen, dan komt er vanzelf wel weer een andere uitdaging op pad. Ik ben er niet zo bang voor.
Dus nu kan je vanuit je "overseer" stoel lekker niks doen en af en toe wat mensen aansturen?
OT:
- Mijn website ligt er uit, nu moet ik na 10 jaar weer uitvogelen hoe FireZilla werkt...
Was het maar waarFGras wrote: 17 Jan 2024 21:41 Dus nu kan je vanuit je "overseer" stoel lekker niks doen en af en toe wat mensen aansturen?
Bedankt voor de tip! En mensen, geen producten. Ook een heel nieuw team en er komen nog mensen bij + stagiairs, dus dat wordt uitdagend om iedereen te steunen in hun on-the-job training en op te volgen bij moeilijkheden.gamerke1992 wrote: 17 Jan 2024 22:56 Dat is goed nieuws Met0t0. Ik kan je een goed boek aanraden: the making of a manager van Julie Zhuo.
Manage je mensen of producten?
Of een andere bandmet0t0 wrote: 21 Jan 2024 13:31Bedankt voor de tip! En mensen, geen producten. Ook een heel nieuw team en er komen nog mensen bij + stagiairs, dus dat wordt uitdagend om iedereen te steunen in hun on-the-job training en op te volgen bij moeilijkheden.gamerke1992 wrote: 17 Jan 2024 22:56 Dat is goed nieuws Met0t0. Ik kan je een goed boek aanraden: the making of a manager van Julie Zhuo.
--- Muziek op personeelsfeest stond veel te luid... Zelfs al roepend konden we elkaar niet meer horen. Al had de zaalverantwoordelijke er geen oren naar: "De band heeft zijn soundcheck zo gedaan en onze geluidstechnicus is daarna vertrokken". Top Volgend jaar dus oordoppen meenemen
+++ Rustig weekend
Dat krijg je dan als je Rammstein laat komen op je personeelsfeestSora_Lizard wrote: 21 Jan 2024 14:14Of een andere bandmet0t0 wrote: 21 Jan 2024 13:31Bedankt voor de tip! En mensen, geen producten. Ook een heel nieuw team en er komen nog mensen bij + stagiairs, dus dat wordt uitdagend om iedereen te steunen in hun on-the-job training en op te volgen bij moeilijkheden.gamerke1992 wrote: 17 Jan 2024 22:56 Dat is goed nieuws Met0t0. Ik kan je een goed boek aanraden: the making of a manager van Julie Zhuo.
--- Muziek op personeelsfeest stond veel te luid... Zelfs al roepend konden we elkaar niet meer horen. Al had de zaalverantwoordelijke er geen oren naar: "De band heeft zijn soundcheck zo gedaan en onze geluidstechnicus is daarna vertrokken". Top Volgend jaar dus oordoppen meenemen
+++ Rustig weekend
Nouja. ik zou toch denken na laatste 2 edities graspop je het al gewoon bent half uur in de zon the moeten gaanmet0t0 wrote: 17 Jan 2024 11:14 Euh ja, spannende verhalen... 22 uur aan één stuk in een camionette reizen over een trip die maar 12u had mogen duren? Vanwege de vele keren pech onderweg. 1x ook pech gehad dat de camionette ons + bagage op het dak niet bergop kon krijgen, waardoor we een half uurtje te voet in de vlakke zon langs de kant van de weg bergop zijn gewandeld. Dat moet nogal een zicht geweest zijn voor de vrachtwagens die voorbij reden: een hele hoop blanken, Indiërs, Chinezen, ... die te voet langs de kant van de baan wandelen in the middle of nowhere zonder enige auto in de buurt De mensen in het dorp bergop wisten ook niet wat ze zagen toen we er aankwamen.
Mijnen businessNTGSruler wrote: 24 Jan 2024 08:01 Proficiat DaSoldier! En daar is een peter voor. Voor de dure dingen te geven. Ik weet er alles van
---- Schade aan huis door de storm Aan onze zijgevel is de volledige screen (bak waar de screen in oprolt) losgekomen. Hing te bungelen en is gelukkig niet op de wagens die eronder stonden gevallen!! Aangegeven aan de verzekering en ik hoop dat we op zijn minst iets krijgen. Die screen is niet goedkoop. Foto's al doorgestuurd, normaal komt de installateur vandaag langs om bestek op te maken.
++++ Natuurlijk hebben we net vorige week een nieuw bed (boxspring) en kleerkast gekocht...