Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11656
NTGSruler wrote: 05 Jan 2025 11:07 Iedereen de beste wensen voor 2025 gewenst! :drink:

++++ T300 GT RS stuur en Playseat verkocht. Na amper 1uur op facebook market place, verkocht. Ik ben nog aan het denken om de launch PS5 ook te verkopen. Kandidaten?
++++ Het doel van 2025 wordt de IM (Ironman) van Knokke-Heist. Maw: ingeschreven om een halve triatlon te doen, 1.9km zwemmen/90km fietsen/21km (halve marathon) lopen. Dit zal dan ook het meeste van mijn tijd vergen in 2025. De race is op 7 september. Dus nog 9 maanden om te trainen, maar deze week was de echte start van de training.

---- Dit betekent ook dat gametijd (weeral) wat beperkter zal worden komende tijd. Keuzes natuurlijk. Ik ben 7 platinums verwijderd van 200 in totaal, maar ik merk gewoon aan mezelf dat ik wat uit het trophyhunten ben gegroeid. De backlog is eindeloos lang en ik kan mezelf er niet toe zetten om nog eens een game van begin tot eind uit te spelen. Toch ga ik mijn best doen om wat goede games uit te spelen en platinum te halen dit jaar. GT7 blijft gewoon een zekerheid en vrijwel elke dag start ik die game op.
++++ 2025 wordt hopelijk ook eens een jaar zonder zorgen of veel stress voor externe niet te controleren factoren (heb die factoren eind dit jaar eindelijk kunnen bannen uit mijn leven). Hopelijk een jaar van lief hebben (vrouw/+dochter), blijven groeien en goed werk leveren op het werk, veel sporten en regelmatig leuke games spelen.

Trouwens: 2025 het jaar van GTA VI?? Wordt nog een moeilijke om te combineren met sporten! :lol:
PS5 niet maar PS3/PSVita eventueel wel als je dat ooit zou bedenken, ook als ze niet meer werken wil ik wel een operatie wagen :)
Geen playseat en stuur meer dus... geen GT5 platinum meer :sad:
Je was de enige waar ik nog hoop in had dat het je ooit zou lukken!

2024 klinkt alsof het bij jou ook een lastig jaar was net als hier. Ik hoop met je mee dat 2025 beter wordt voor ons! :cool:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11657
PS3/PS Vita blijft in mijn bezit en doe ik niet weg :lol:

Haha GT5 heb ik inderdaad er mij stilletjes bij neergelegd dat het waarschijnlijk nooit platinum zal worden... Tenzij ik het met controller doe :smug:
Maar het was een fantastische game, en misschien dat ik ooit in een nostalgische bui de game nog eens opstart, maar het wordt stilletjes tijd om verder te gaan. Heb ondertussen al een serieuze backlog van de huidige generatie games die ik ooit eens wil spelen.

Euhm 2024 was vooral mentaal een lastig jaar door constant zorgen te hebben voor iets in mijn bezit maar waar ik eigenlijk niets aan had (buiten zorgen en betalingen). Eind 2024 heb ik daar eindelijk een punt kunnen achter zetten, en eerlijk gezegd een hoofdstuk in mijn leven dat ik kon afsluiten, wegzetten en later nog eens kan over mijmeren. Het heeft mij momenteel in een uitstekende financiële situatie gezet, maar vooral in een mentaal/zorgeloze situatie en ik pluk daar onmiddellijk al de vruchten van te zien aan mijn dagelijks humeur. Ik wens graag in 2025 dus een zorgeloos jaar tegemoet te gaan waar alleen maar oog is voor positieve zaken en vooruitgang, maar ook ontdekken van nieuwe zaken, zoals bijvoorbeeld die triathlon die ik wil gaan doen.
Image