+++ De platinum trophy challenge die ik mezelf heb opgelegd dit jaar is goed aan het gaan, met 18 van de 26 die al gehaald zijn
-- Mijn weken zijn soms iets te druk ingepland. En dat ligt compleet aan mij, maar you know, fun activities en al xD
Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?
11762Goed bezig grapjas! Welke platinum vond je het leukst om te halen tot nu toe?
11763Goh, er zijn er een paar waar ik echt wel hard van heb genoten dit jaar: Prince of Persia The Lost Crown, Arcade Paradise, Thank Goodness You're Here en Bugsnax.
11765Yeah, sorry dat ik hier niet actiever ben. Scatterbrain en ADHD helpen me niet met zo'n dingen :'). Maar ik dacht nog eens aan OPM en het forum hier, dus ga nog eens een poging wagen
11767Neis!arnograpjas wrote: 24 Jun 2025 11:05 Goh, er zijn er een paar waar ik echt wel hard van heb genoten dit jaar: Prince of Persia The Lost Crown, Arcade Paradise, Thank Goodness You're Here en Bugsnax.
11768Welkom terug, lang geleden!arnograpjas wrote: 24 Jun 2025 08:17 +++ De platinum trophy challenge die ik mezelf heb opgelegd dit jaar is goed aan het gaan, met 18 van de 26 die al gehaald zijn
-- Mijn weken zijn soms iets te druk ingepland. En dat ligt compleet aan mij, maar you know, fun activities en al xD
+++ Goede Graspop gehad vorige week
--- Door de verlofplanning op het werk komen er nog 2 heel zware weken aan, daarna wordt het beter
--- Nog steeds moe na Graspop, niet veel kunnen slapen afgelopen dagen
11769++/-- De zomer (en de lente)... Ik blijf er toch een haat-liefde verhouding mee hebben. Het zijn alleszins niet mijn favoriete seizoenen in het jaar. De lente is leuk omdat er dan weer wat meer licht komt, maar dan april/mei begint mijn hooikoorts op te komen. Dus nee dank u. De zomer => het heeft zijn charmes om 's avonds laat nog buiten te kunnen zitten, om ' s morgens vroeg licht te hebben en schijnbaar moederziel alleen op de wereld te gaan lopen of fietsen. Maar de hitte momenteel is er teveel aan.
Sterkte aan de mensen die moeten buiten werken of een lastige fysieke job hebben!
Kortom de herst is echt mijn favoriete periode van het jaar.
Sterkte aan de mensen die moeten buiten werken of een lastige fysieke job hebben!
Kortom de herst is echt mijn favoriete periode van het jaar.
11770---- PSN account was gisteravond gehackt (ondanks gebruik van Passkey). Daar ging een avondje gamen...
+++ Gelukkig adequate hulp gehad via de helpdesk vandaag en is alles hersteld
+++ Geen trophies door die klootzak behaald of in ieder geval niet gesynchroniseerd met PSN
Nu maar 'gewone' 2FA met SMS ingesteld, blijkbaar dan toch een heel stuk veiliger dan Passkey, ondanks dat je daar een apart apparaat voor nodig hebt.
-- Steam en Epic account zijn ook gehackt, maar heb ik nog niet kunnen herstellen, al stond daar eigenlijk ook niets op.
+++ Gelukkig adequate hulp gehad via de helpdesk vandaag en is alles hersteld
+++ Geen trophies door die klootzak behaald of in ieder geval niet gesynchroniseerd met PSN
Nu maar 'gewone' 2FA met SMS ingesteld, blijkbaar dan toch een heel stuk veiliger dan Passkey, ondanks dat je daar een apart apparaat voor nodig hebt.
-- Steam en Epic account zijn ook gehackt, maar heb ik nog niet kunnen herstellen, al stond daar eigenlijk ook niets op.
11771Oh wauw wat stom Paveman!!
Gelukkig ben je terug aan je account geraakt? Hoe leg je zoiets uit aan de helpdesk?
Gelukkig ben je terug aan je account geraakt? Hoe leg je zoiets uit aan de helpdesk?
11772Zij kunnen zien dat het account tot de dag ervoor op mijn e-mailadres stond en dat mijn accountnaam gewijzigd was, dat er een nieuwe PS5 aan gekoppeld was etc. Dat in combinatie met gekoppelde credit card waarvan ik uiteraard zowel de eerste 4 als laatste 4 cijfers kon noemen en misschien nog wat andere info die ik vergeten ben kon de beste man me goed en snel helpen. Hij heeft het account gereset naar mijn e-mailadres, waar ik vervolgens acties op moest uitvoeren, waarmee hij natuurlijk ook al wist dat hij de juiste persoon te pakken had.
11773Wel fantastisch dat zoiets kan en dat je iemand aan de lijn had die van aanpakken weet! Mag er niet aan denken mijn account te verliezen.. 
11774Gelukkig dat het terug goedgekomen is met jouw PSN account, Paveman!
Moet wel schrikken zijn als zoiets gebeurt...
--- Rotweek op het werk, alles lijkt even tegen te zitten. Heb daardoor zelfs bijna niks van de hitte gemerkt
+++ Morgen dagje gamen
Moet wel schrikken zijn als zoiets gebeurt...
--- Rotweek op het werk, alles lijkt even tegen te zitten. Heb daardoor zelfs bijna niks van de hitte gemerkt
+++ Morgen dagje gamen
11775Was idd wel schrikken! Al heb ik andere dingen in mijn leven die belangrijker zijn dan een PSN account, zou het wel zonde zijn geweest om kwijt te raken. Gelukkig is het scenario geen werkelijkheid geworden en hoefde ik er niet mee om te gaan.