Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

11897
Lieve Pressxtorevive,

Deze week voor de eerste keer weer aan de kassa gezeten voor 5 minuten. Dat ging opzich wel goed op dat moment.
Helaas zit ik nu wel thuis met pols, elleboog en schouderklachten.
De fysio zei dat ik er wel klachten van kon krijgen maar niet gedacht dat ik er zoveel last van zou hebben.

En polsklachten heb ik al bijna een halfjaar niet gehad en nu ineens wel. Dus dan is voor mij de link snel gelegd.
Volgende week weer een poging doen en zien hoe het dan gaat.

Liefs, Marty

:lol:
Image

11900
Marty wrote: 02 Apr 2026 09:03 Lieve Pressxtorevive,

Deze week voor de eerste keer weer aan de kassa gezeten voor 5 minuten. Dat ging opzich wel goed op dat moment.
Helaas zit ik nu wel thuis met pols, elleboog en schouderklachten.
De fysio zei dat ik er wel klachten van kon krijgen maar niet gedacht dat ik er zoveel last van zou hebben.

En polsklachten heb ik al bijna een halfjaar niet gehad en nu ineens wel. Dus dan is voor mij de link snel gelegd.
Volgende week weer een poging doen en zien hoe het dan gaat.

Liefs, Marty

:lol:
Ik vind je blog formaat wel leuk zo! :D

Alleen het resultaat van 5 minuten kassa doen is niet leuk :(
Zit je dan te lang in 1 houding (nu ja lang, wat is 5minuten? Of was dit 'bij wijze van spreken'?)
Of zijn er dan bepaalde bewegingen die het triggeren? :think:
Image

11901
Blog was eenmalig :cool:

Waren maar 2 klanten die ik geholpen heb. Dus was idd max 5 minuten.

Klachten pols en schouder is al weer zo goed als weg, maar nu rug en knieklachten. Dus als ik pech heb gaat morgen lopen moeilijk worden.

Lijkt me heel sterk dat dit door die 5 minuten komt maar heb deze klachten niet meer zo erg gehad. Dus ik sluit het niet helemaal uit.

Maar geen juiste stoel, bewegingen die ik lang niet gedaan heb. Dus ook houding van benen was dus ook anders dan anders.

Dus hopelijk na het weekend weer beter met alles.
Image

11906
----- heb amper nog vrije tijd, ben altijd veel te laat weg van me werk 's avonds
---- ook laatste maanden zo goes als elk weekend naar me werk geweest in het weekend om machines te herstarten
----- we hebben grote tuin, dus altijd wel iets te doen wat me vader normaal deed :/
---- waarschijnlijk ook laatste jaar ik festival kan doen en dat gewoon omdat collega voor 1 m,aal die week namiddag moet doen maar absoluut niet wilt :/
--- ik ben zoon negatief ingestelde persoon geworden laatste maanden

11909
Marty wrote: Kleine toevoeging over kassa:
Eerste week: 5 minuten gezeten, toen dus klachten pols, elleboog en schouder

Tweede week: geen kassa, geen klachten
Derde week: 5 minuten kassa, polsklachten en elleboog. Maar dan rechts

Zien we een patroon? :lol: Kijken wat het aankomende week gaan doen.
En hoe is dit patroon verder verlopen? :nerd:
Da_SoldierBE wrote: 23 May 2026 23:07 ----- heb amper nog vrije tijd, ben altijd veel te laat weg van me werk 's avonds
---- ook laatste maanden zo goes als elk weekend naar me werk geweest in het weekend om machines te herstarten
----- we hebben grote tuin, dus altijd wel iets te doen wat me vader normaal deed :/
---- waarschijnlijk ook laatste jaar ik festival kan doen en dat gewoon omdat collega voor 1 m,aal die week namiddag moet doen maar absoluut niet wilt :/
--- ik ben zoon negatief ingestelde persoon geworden laatste maanden
Rare vraag misschien: Maar heeft die andere persoon dan nooit dat die is verlof wil en dat iemand anders dan zijn werk moet doen?
Of werken jullie normaal met vaste verlof periodes waarin het hele bedrijf verlof heeft?

Daarnaast klinkt het ook wel alsof je de nodige overuren hebt als je zo in het weekend naar werk moet om machines te herstarten enz. Hopelijk krijg je die wel uitbetaald of worden het extra verlofuren die je kan opnemen.
Misschien kan die andere persoon, die niet 1 keer een middag wil doen tijdens jouw verlof, de machines maar gaan herstarten in het weekend! :silly:

Probeer ook wat aan je eigen gezondheid te denken! :cool:
Zou ik zelf soms ook wat meer moeten doen :q:
Image

11910
Kolm wrote: 27 May 2026 14:25
Marty wrote: Kleine toevoeging over kassa:
Eerste week: 5 minuten gezeten, toen dus klachten pols, elleboog en schouder

Tweede week: geen kassa, geen klachten
Derde week: 5 minuten kassa, polsklachten en elleboog. Maar dan rechts

Zien we een patroon? :lol: Kijken wat het aankomende week gaan doen.
En hoe is dit patroon verder verlopen? :nerd:
Laatste tijd niet veel kassa omdat ik dat alleen op maandag en donderdag doe. Dus ivm pasen, Hemelvaart, koningsdag en Pinksteren is het niet veel geweest.

Maar de problemen blijven, niet zo erg als in het begin, dat je de ontstekingen kon zien, maar wel pijn en moeilijker te bewegen.

Ook staan geprobeerd maar meubel is net iets te laag en te lang op 1 plek staan is slecht voor de knieën.

En een andere kwaal komt ook terug wat ik ook alleen had toen ik kassa moest. En daardoor lag ik er toen 2 weken uit.

En dat is steken in de zij. Zolang ik blijf zitten gaat het goed maar als ik op moet staan heb ik zo'n 5 a 10 seconde flink pijn.( kreeg daar paar jaar geleden diclofenac voor, wat een beetje verlichting gaf)

En dus ja, twee jaar lang die klacht niet gehad en nu ik dus weer beetje kassa zit komt het terug.

Waarschijnlijk door kleine draaibeweging, maar de fysio die me begeleide zei dat m'n bewegingen wel goed zijn.

Ik kijk het nog even aan een paar keer en dan maar even in gesprek.

Bedankt voor het vragen :)
Image