++ morgen met wat vrienden lasergamen en karten
- hoop dat ik niet weer elke keer vast kom te zitten bij het karten
Dan heb je er nog wel een paar honderd miljoen te gaan . . .Elexus wrote:++ samen met m'n nichtje haar allereerste PS3 spelletjes besteld via de PSN Store, nu moet ze enkel nog wachten op de PS3 die ze krijgt van m'n zus
++ nu zelf nog Fancy Pants Adventure kopen voor de PS3 (heb haar beloofd dat ik dat met haar ging spelen)
-- dag is voorbijgevlogen
-- nog studiewerk te doen
++ straks overschot Chinees eten, yum!
++ vrijdag nieuwe aflevering van Penny Dreadful!
++ lang weekend
-- maakt niet veel uit voor mij want ga donderdag nooit naar de les en vrijdag heb ik geen les
Komt alles goed met de kat?met0t0 wrote:--- Wel één kat die heel ziek is
Deze is énkel te bestellen bij Ubisoft (Uplay)Marty wrote:Waar als ik vragen mag?Ligeiro wrote:+/- preorder voor Big Ben Collector Case gedaan
Twijfelachtig. Het is de kat die een jaar en een half geleden al eens 3 weken bij de dierenarts is moeten blijven, aangezien zijn nieren gestopt zijn met werken. Tot nu toe ging het nog allemaal goed, maar nu is het weer wat minder en eet/drinkt hij al een paar dagen bijna niet. Veel valt er niet aan te doen, behalve hem alle rust gunnen en ervoor zorgen dat er altijd genoeg eten en water bij hem staan.Captain Witwicky wrote:Komt alles goed met de kat?met0t0 wrote:--- Wel één kat die heel ziek is
met0t0 wrote:Twijfelachtig. Het is de kat die een jaar en een half geleden al eens 3 weken bij de dierenarts is moeten blijven, aangezien zijn nieren gestopt zijn met werken. Tot nu toe ging het nog allemaal goed, maar nu is het weer wat minder en eet/drinkt hij al een paar dagen bijna niet. Veel valt er niet aan te doen, behalve hem alle rust gunnen en ervoor zorgen dat er altijd genoeg eten en water bij hem staan.Captain Witwicky wrote:Komt alles goed met de kat?met0t0 wrote:--- Wel één kat die heel ziek is
Over kernenergie? In het Frans? Serieus?Mr.Wolf wrote:Ik heb even jullie hulp nodig. Wij moeten binnenkort bij Frans een debat voeren over kernenergie en ik moet vragen verzinnen hierover. Hebben jullie ideeën?