Re: Verjaardagstopic
1294Onze Ruler is jarig vandaag! Van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van!
1297Dank je wel! Ik heb reeds een mooie dag gehad. Deze middag gaan eten op restaurant en nog een psn code gekregen erbij van de vrouw! Komt goed van pas!
1301Beetje laat, maar niet minder gemeend: nog van harte gefeliciteerd ruler (aka liniaal )!
1303Van harte gefeliciteerd gamerke! Ik hoop dat je een leuke dag hebt (ik weet de precieze plannen niet meer, maar meen me wel te herinneren dat je wel plannen had), hopen dat de coronapremie juist vandaag door komt!
PS: 30 vooral mooie leeftijd, toch? Ik wordt dit jaar 40, maar heb hier ook geen enkele moeite mee... helaas ken ik net een paar mensen teveel die zowel jouw als mijn leeftijd niet hebben gehaald. Doet je toch beseffen dat je vooral dankbaar moet zijn dat je zo oud mag worden.
PS: 30 vooral mooie leeftijd, toch? Ik wordt dit jaar 40, maar heb hier ook geen enkele moeite mee... helaas ken ik net een paar mensen teveel die zowel jouw als mijn leeftijd niet hebben gehaald. Doet je toch beseffen dat je vooral dankbaar moet zijn dat je zo oud mag worden.
1305Thanks beide
En ik ben inderdaad vooral gewoon blij dat ik 30 jaar ben geworden. Ik ben dan ook een grote optimist
Wat de plannen zijn weet ik niet, maar aangezien ik niet eens een fles champagne koud mocht zetten gisteren van mijn vriendin zal er wel iets gepland staan
En ik ben inderdaad vooral gewoon blij dat ik 30 jaar ben geworden. Ik ben dan ook een grote optimist
Wat de plannen zijn weet ik niet, maar aangezien ik niet eens een fles champagne koud mocht zetten gisteren van mijn vriendin zal er wel iets gepland staan