Van harte gefeliciteerd Gamerke. Maak er samen met de vriendin een mooie dag van.
Ik hoop dit jaar precies de som van jullie leeftijden te halen Gamerke en Paveman dus ik mag zeker wel heel blij zijn.
Re: Verjaardagstopic
1308Whoopwhoop, gelukkige verjaardag (ook aan diegenen die ik gemist heb de afgelopen tijd!)
1309Gefeliciteerd Gamerke! 30 is leuke leeftijd! Geniet van je verrassing straks!
@Paveman: welkom binnenkort in de 40 jarigen club! Ik zit er sinds een week ook bij ondertussen!
@Paveman: welkom binnenkort in de 40 jarigen club! Ik zit er sinds een week ook bij ondertussen!
1310Gefeliciteerd Gamerke
Ik herinner me het nog als de dag van gister dat ik 30 werd (niet echt hoor, weet er niets meer van)
Ik herinner me het nog als de dag van gister dat ik 30 werd (niet echt hoor, weet er niets meer van)
1313Van harte gefeliciteerd zenmaster!! Ga je nog een PS4 voor je verjaardag kopen?
PS: welkom bij de club van 39-ers
1314Van harte gefeliciteerd Zenmaster met je verjaardag. Maak er een gezellige dag van.
1316Bedankt! En bedankt… En waarschijnlijk niet. Altijd op zoek wel.paveman wrote: Van harte gefeliciteerd zenmaster!! Ga je nog een PS4 voor je verjaardag kopen?
Bedankt, Sora! Dat ga ik vanaf nu doen. Net gedaan met werken.Sora_Lizard wrote: Van harte gefeliciteerd Zenmaster met je verjaardag. Maak er een gezellige dag van.
Bedankt, Sanity! Taart gaat er altijd in.Sanity penguin wrote:Gelukkige verjaardag zenmaster!!