Re: Huisdierentopic

16
Nee hoor zo stom is ze niet om zich op te hangen, maar kan gebeuren ja. Het mag niet loskomen want ze probeert het altijd los te krabben omdat ze het niet gewoon is na een tijd geeft hem het op we gebruiken zo'n band elke zomer.

Sent from my HUAWEI P7-L10 using Tapatalk
Image

17
Sora_Lizard wrote:
Gamefreak wrote:
RoyVdW wrote:Ons kat heeft het weer zitten ze. Maar liefst 10 teken daarstraks verwijderd een record en dan kakt ze nog binnen van de schrik denk omdat ik ze tekens moest pakken als ze wegwriemelde. Ze heeft er nog zeker 3 die ik niet te pakken kreeg want ze gromde en heb schrik dat ze bijt of krabt. Heb bij apotheek een halsband gaan halen. Mag dan niet meer binnen. Wie met hond of kat heeft deze last nog?? Een warm weekend geweest en invasie...
ik heb mijn hond al 15 jaar en bij mijn weten nog nooit prijs gehad :smug: kwestie van geluk neem ik aan....
Mss moet je eens buiten met hem gaan wandelen . . . ;)
euh, dat doe ik al 15 jaar Engels euh Frans :idea:

18
Naast onze kat hebben we gisteren een nieuw konijntje gehaald,
Een kortharige mannelijke hangoor genaamd Drippy, 8 weken oud, en omdat het 's nachts nog zo koud is doe hij dan binnen slapen en overdag is hij gewoon buiten.
Foto binnenkort! :D
Image

19
RoyVdW wrote:Nee hoor zo stom is ze niet om zich op te hangen, maar kan gebeuren ja. Het mag niet loskomen want ze probeert het altijd los te krabben omdat ze het niet gewoon is na een tijd geeft hem het op we gebruiken zo'n band elke zomer.
Dat ophangen gaat per ongeluk eh, ze kruipen door een gat in bv een haag, het bandje haakt achter een tak en veel katten denken er in de paniek niet aan om achteruit te gaan. Soms steken ze dan hun pootje ook door hun bandje, wat lelijke snijwonden kan opleveren, enz. Kijk gewoon eens rond of er geen ander systeem is dat veiliger is :)

21
Leuk filmpje :)

Mijn hond voetbalt ook heel graag, maar alleen als keeper. Ze houdt zelf een kleine bal aan een touw in haar muil, zodat ze niet geneigd is om in de echte voetbal te bijten. Wel ja, echte voetbal. Het is eerder een zachte stoffen bal, omdat zij in de goal staat en ze hem moet tegenhouden. Dus mocht ik dan met een echte voetbal keihard naar doel trappen, zou niet zo goed zijn uiteraard! Ze kan zowel buiten als binnen voetballen. Ze vindt altijd wel iets dat als goal kan dienen en die ze dan bewaakt zodat de bal er niet in kan. Echt wel grappig eigenlijk en ze is er ook heel goed in, ze kopt bijna alle ballen uit doel of stopt ze soms als een echte keeper met haar poten :p

Hier een oude en jammer genoeg niet zo scherpe foto, maar het is heel moeilijk om er een goede foto van te krijgen als ze constant beweeg :p
Image

22
met0t0 wrote:Leuk filmpje :)

Mijn hond voetbalt ook heel graag, maar alleen als keeper. Ze houdt zelf een kleine bal aan een touw in haar muil, zodat ze niet geneigd is om in de echte voetbal te bijten. Wel ja, echte voetbal. Het is eerder een zachte stoffen bal, omdat zij in de goal staat en ze hem moet tegenhouden. Dus mocht ik dan met een echte voetbal keihard naar doel trappen, zou niet zo goed zijn uiteraard! Ze kan zowel buiten als binnen voetballen. Ze vindt altijd wel iets dat als goal kan dienen en die ze dan bewaakt zodat de bal er niet in kan. Echt wel grappig eigenlijk en ze is er ook heel goed in, ze kopt bijna alle ballen uit doel of stopt ze soms als een echte keeper met haar poten :p

Hier een oude en jammer genoeg niet zo scherpe foto, maar het is heel moeilijk om er een goede foto van te krijgen als ze constant beweeg :p
Image
Zie haar geconcentreerd zijn :)

24
zenmaster wrote:Onze kleine profiteur. Wordt oud... 12 dit jaar.
Mooie kat :)
En ja, profiteren van hun zalige kattenleven, kunnen ze zeker! Al worden de katten daar hier nogal in geholpen :p

Hier onze oudste kat die het meest bij mij ligt. We hebben die stoel voor een raam gezet waar vaak veel zon op komt, daar ligt hij super graag, lekker warm achter het glas :)
Image

25
Ja, genieten kunnen ze wel :P Mooie kat.

Dit is mijn derde kat, is een raskat. Ze zijn slim genoeg ook. Als er iemand thuis is "gedraagt" ze zich wel, maar als er niemand thuis is en we komen onverwacht terug thuis dan betrappen we haar wel eens op een bed ofzo.

Ik zou in een ander leven gerust een kat kunnen zijn trouwens, zalig leven. Slapen, eten, spelen, eten, repeat.

Als we binnenkort in een huis met tuin wonen wil ik ook nog wel een hond.
Image

26
Wij zijn nog steeds ongeduldig aan het wachten op het nestje dat gaat komen. Normaal hadden we in december een kitten, maar door een schijnzwangerschap is dat spijtig genoeg dus niet doorgegaan. Ik vermoed als alles goed loopt dat we tegen eind augustus een kitten mogen verwelkomen :)

We staan als eerste op twee lijsten van een goede cattery. We waren daar heel kieskeurig in.
Image

27
Oeoeoeoe, er komt een groepsuitbereiding in mijn aquarium! Ik ging in het begin van de vakantie al 5 Rasbora Galaxy ophalen in een zeer goede aquariumzaak en wacht sindsdien tot er nieuwe binnen zijn, eindelijk is het zo ver! Nu nog een auto zien te versieren (het is niet naast de deur) en dan hopelijk snel gaan :)
Voor wie ze nog niet gezien had, zo zien ze er uit:
Image
Ze worden maximum 2.5cm, en komen hier aan als ze tussen 1 en 1.5cm zijn :)

30
W.O.L.F. wrote:UV-lamp? Nee, gewone aquariumlampen, kan dat daar wat UV in zit :p
Morgen komen er nog 5 bij :D
Wordt dat niet "vechten"? :O
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu