Niet persé. Door de examens heb ik weinig tijd om naar de gym te gaan en probeer ik op deze manier sportief te blijven. En het kan geen kwaad om mijn conditie nog wat op te krikkenNTGSruler wrote:Mooi!! Maar euh, ben jij in de cut mss?gamerke1992 wrote:+++ 8 km gaan lopen deze ochtend
--- nog geen tijd gehad om het E3 nieuws in te halen, enkel the last guardian heb ik bekeken
--- Game of thrones eindigt echt niet leuk
+++ maar het blijft een topserie
@Roy: Is 2 dagen na datum een gelukkige verjaardag wensen nog acceptabel voor je?
---- Vriendin haar kat vandaag ontsnapt via keukenraam (op klap) en weg kat. En het is er ééntje die nooit buitenkomt.... Drama voor haar dochtertje, zelf is ze er ook het hart van in. Ocharme die 2. Vanavond eens wat gaan troosten se.
++++ Morgen terug gaan fietsen.
++++ Terug draad opgepakt in de gym, eten terug op punt, rustig proberen te combineren met het fietsen.
++++ Gisteren huis gekuist en auto gepoetst, alles terug proper.
++++ Proberen deze week werk van te maken voor Member van De Maand artikel/interview!
++++ Nieuwe Hitman game!
=/- Ik moet dringend alle Hitman games eens gaan spelen! We hebben destijds die collectie gekregen via PS+ en dan nog de vorige Hitman (naam?). Maar ik ben zo correct met mijn eigen voort moment om eerst begonnen games uit te spelen, want anders begin ik aan vanalles en speel ik het niet uit.
++++ Spotify op PS4. Wat een zalige app! Staat tijdens de dag constant op!
Sent from my LG-D855 using Tapatalk