Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)
197Gezellie!!!Sora_Lizard wrote:Nu weer wel.
--- het irritante gezoem van een of meerdere muggen, ik word van alle kanten aangevallen en lekgestoken &@€#%$£¥
198Sla met de chemische knuppel terug of neem de stofzuiger en zuig ze op.
199Om de vrede in huis te bewaren en iedereen te laten slapen heb ik me armen ingesmeerd met citroenmuggenmelk ofzo, maar vanmiddag als het licht is.... oi oi oi oi dan zijn ze de mijne!Sora_Lizard wrote:Sla met de chemische knuppel terug of neem de stofzuiger en zuig ze op.
Ga je trouwens Skyrim opnieuw kopen en spelen?
Het is inmiddels zoveel jaren geleden dat je misschien dingen ben vergeten en het toch leuk is om dingen weer te (her)ontdekken
200nu nog ? die klerebeesten zijn er nu toch niet meer ?Colossus wrote:Gezellie!!!Sora_Lizard wrote:Nu weer wel.
--- het irritante gezoem van een of meerdere muggen, ik word van alle kanten aangevallen en lekgestoken &@€#%$£¥
202@Gamefreak: je wilt niet weten hoeveel ik er op dit moment nog vang, hoor...
203iets te vroeg ma boeiepaveman wrote:@Gamefreak: je wilt niet weten hoeveel ik er op dit moment nog vang, hoor...
@Pave
206Dan is het nu toch ook weekend voor uColossus wrote:Mwa duurt nog even, moet morgen ook nog
209Lig alweer 2u in m'n bed, maar kan weer maar eens niet slapen... Hatelijk en ben dan nog eens doodop erbovenop.
210Dat is idd verdraaid vervelend. Hopelijk slaap je toch snel in. Welterusten!