Ben benieuwd naar uw indrukken
Ik begrijp dat het handiger is in combinatie met PS VR (2), anders zou ik ook altijd een gewone koptelefoon gebruiken.
Re: Je laatste aankoop (geen games)
1997Ik heb daarnet 2 uurtjes gegamed. Het geluid is evenwaardig aan mijn inzone headset.
Maar ik speelde een indie game (chorus), dus ik ben zeker dat ik een AAA game moet spelen om echt te vergelijken.
Na 2 uur begon het lichtjes te irriteren, maar dat heb ik altijd met in-ears.
Maar ik speelde een indie game (chorus), dus ik ben zeker dat ik een AAA game moet spelen om echt te vergelijken.
1998gamerke1992 wrote: 03 Feb 2024 18:20 Ik heb daarnet 2 uurtjes gegamed. Het geluid is evenwaardig aan mijn inzone headset.
Klinkt niet verkeerd.
Blijven ze goed zitten? Bij mij zelf blijven oordopjes in mijn linker oor namelijk niet altijd goed zitten ongeacht welke size ik gebruik.
1999Verrassend goed. Normaal glijden ze bij mij er ook uit en al zeker met silicone tips.Marty wrote: 03 Feb 2024 19:46gamerke1992 wrote: 03 Feb 2024 18:20 Ik heb daarnet 2 uurtjes gegamed. Het geluid is evenwaardig aan mijn inzone headset.
Klinkt niet verkeerd.
Blijven ze goed zitten? Bij mij zelf blijven oordopjes in mijn linker oor namelijk niet altijd goed zitten ongeacht welke size ik gebruik.
Dus daar ben ik wel blij mee.
2000
Mezelf toch een "klein" cadeautje gedaan Denk dat het meer dan 15 jaar geleden is dat ik nog eens een lego set heb gekocht en gemaakt en ik had altijd heel graag het harry potter kasteel gehad als fan van de reeks! En via bol was het zelfs 100 euro goedkoper dan in de lego winkel zelf...
2001Wauw! Dat is een waanzinnig mooie set! Veel plezier ermee!Mr.Wolf wrote: 18 May 2024 11:45 Mezelf toch een "klein" cadeautje gedaan Denk dat het meer dan 15 jaar geleden is dat ik nog eens een lego set heb gekocht en gemaakt en ik had altijd heel graag het harry potter kasteel gehad als fan van de reeks! En via bol was het zelfs 100 euro goedkoper dan in de lego winkel zelf...
2002Mooie set!Mr.Wolf wrote: 18 May 2024 11:45Mezelf toch een "klein" cadeautje gedaan Denk dat het meer dan 15 jaar geleden is dat ik nog eens een lego set heb gekocht en gemaakt en ik had altijd heel graag het harry potter kasteel gehad als fan van de reeks! En via bol was het zelfs 100 euro goedkoper dan in de lego winkel zelf...
Ik weerhoud mij ervan zulke grote dingen te kopen omdat ik niet goed zou weten waar ze te zetten
2003Haha dankje Ik kan niet wachten om ermee te starten, maar ik ga er pas aan beginnen wanneer mijn examens volgende maand gedaan zijn!
2004Goed plan!Mr.Wolf wrote: 20 May 2024 12:28 Haha dankje Ik kan niet wachten om ermee te starten, maar ik ga er pas aan beginnen wanneer mijn examens volgende maand gedaan zijn!
2007Die kat ziet er wel leuk uit maar ik zou ook gaan voor de Notre Dame, zeer actueel trouwens! Deze is bij bol overigens een stuk gunstiger!
2008Mijne komt ook van bol en had ook nog een €25 kortingskaart.
2009Ziet er echt goed uit die Lego. Ben ook fan. De Titanic dien ik nog in elkaar te steken, heb die hier al liggen. Voor de rest geen plek om nog meer sets te zetten
Sent from my EB2103 using Tapatalk
Sent from my EB2103 using Tapatalk
2010Sonos Era 100
Ik zocht al langer een nieuwe speaker voor de woonkamer, omdat de bluetooth speaker die we gebruikten te veel bas geeft en kraakt bij lagere volumes. Geluidskwaliteit is veel beter, ongeacht het volume. Stemmen komen er veel beter uit en het is een stuk helderder.
Heel tevreden na een vijftal uur testen
Ik zocht al langer een nieuwe speaker voor de woonkamer, omdat de bluetooth speaker die we gebruikten te veel bas geeft en kraakt bij lagere volumes. Geluidskwaliteit is veel beter, ongeacht het volume. Stemmen komen er veel beter uit en het is een stuk helderder.
Heel tevreden na een vijftal uur testen