Re: Je laatste aankoop (geen games)
2012Ik heb een volledige Sonos opstelling staan, ben daar ook erg tevreden over. Veel plezier ermee!
2013Bij mij is het de eerste Sonos speaker. Ik evalueer later wel eens hoe gebruiksvriendelijk ik het vind, want het is natuurlijk verleidelijk om er meerdere doorheen het huis te verspreiden...paveman wrote: 11 Jul 2024 12:04 Ik heb een volledige Sonos opstelling staan, ben daar ook erg tevreden over. Veel plezier ermee!
2014Heb ook een volledige Sonos setup. Beam gen 2, Sub en 2 One's. Zeer tevreden over. Enkel de Roam is ongebruiksvriendelijk en zou ik niet meer kopen op basis van de ervaring nu. JBL tuner 2 is beter voor portable speaker die ik ook heb.
Sent from my EB2103 using Tapatalk
2015De Lego sets Rozenboeket, Gedroogde Bloemenstuk en Mona Lisa deze week in elkaar gezet. Uren plezier mee gehad. Kortingsacties op Bol meegepikt na wat fysieke winkel prospectie.
2016Komt als goed is vandaag of morgen binnen. Batmobiel was eigenlijk niet de bedoeling

2017Oei, vinger uitgeschoven bij het bestellen?Marty wrote: 30 Jun 2025 07:46 Komt als goed is vandaag of morgen binnen. Batmobiel was eigenlijk niet de bedoeling![]()
2018Batman doet wat ie wilt. En als ie zijn auto in mijn wagentje parkeert kan ik er niet veel tegen doenSanity penguin wrote: 30 Jun 2025 10:02Oei, vinger uitgeschoven bij het bestellen?Marty wrote: 30 Jun 2025 07:46 Komt als goed is vandaag of morgen binnen. Batmobiel was eigenlijk niet de bedoeling![]()
![]()
2020Hopelijk wel, heb ik iig wat te doen als het morgen en woensdag zo warm wordt
2021Die afgekloven spareribs lijkt me idd wel erg mooi. Ik lees dan graag jouw review. Die batman mobiel is niets voor mij en dan nog brutaal ook blijkbaar! 
2022Sora_Lizard wrote: 30 Jun 2025 17:10 Die afgekloven spareribs lijkt me idd wel erg mooi. Ik lees dan graag jouw review. Die batman mobiel is niets voor mij en dan nog brutaal ook blijkbaar!![]()
2023Ik wens je er heel erg veel plezier mee!
Ik ben zelf ook wel een beetje gek op Lego maar ik weet ondertussen niet meer waar ik de gebouwde objecten moet plaatsen.
Ik ben zelf ook wel een beetje gek op Lego maar ik weet ondertussen niet meer waar ik de gebouwde objecten moet plaatsen.
2024Die T-Rex was leuk om te bouwen, alleen de staart vond ik een beetje eentonig om te maken. Rest was prima te doen.Sora_Lizard wrote: 30 Jun 2025 17:10 Die afgekloven spareribs lijkt me idd wel erg mooi. Ik lees dan graag jouw review. Die batman mobiel is niets voor mij en dan nog brutaal ook blijkbaar!![]()
Vind het ook jammer dat de rug helemaal recht is en niet iets omhoog loopt. Maar waarschijnlijk kan dat bouwtechnisch niet.
Maar ziet er verder top uit. Vooral zijn hoofd met alle tanden. En hoofd is ook redelijk veel kanten op te draaien, zelfs zover dat ie op de kop zit.
Maar net zoals jou, zit ik nu ook met ruimte gebrek dus dit is denk ik mijn laatste set. (Scheelt natuurlijk ook weer veel geld
2025Dank je voor jouw review! 
Het spaart idd geld maar ja, je moet toch iets doen in en met je leven?
Ik heb de ISS, 21321, bijvoorbeeld opgehangen aan "ijzergaren" (sterk naaigaren) zie attachment
en nog een vliegend gevaarte gekocht voor mijn partner: de 10363.
Zo kun je mogelijk nog leuke dingen doen met Lego, voor goede ideeën hou ik me aanbevolen!
Het spaart idd geld maar ja, je moet toch iets doen in en met je leven?
Ik heb de ISS, 21321, bijvoorbeeld opgehangen aan "ijzergaren" (sterk naaigaren) zie attachment
en nog een vliegend gevaarte gekocht voor mijn partner: de 10363.

Zo kun je mogelijk nog leuke dingen doen met Lego, voor goede ideeën hou ik me aanbevolen!