Re: Je laatste aankoop (geen games)

2013
paveman wrote: 11 Jul 2024 12:04 Ik heb een volledige Sonos opstelling staan, ben daar ook erg tevreden over. Veel plezier ermee!
Bij mij is het de eerste Sonos speaker. Ik evalueer later wel eens hoe gebruiksvriendelijk ik het vind, want het is natuurlijk verleidelijk om er meerdere doorheen het huis te verspreiden... :shh:

2024
Sora_Lizard wrote: 30 Jun 2025 17:10 Die afgekloven spareribs lijkt me idd wel erg mooi. Ik lees dan graag jouw review. Die batman mobiel is niets voor mij en dan nog brutaal ook blijkbaar! :grumpy:
Die T-Rex was leuk om te bouwen, alleen de staart vond ik een beetje eentonig om te maken. Rest was prima te doen.

Vind het ook jammer dat de rug helemaal recht is en niet iets omhoog loopt. Maar waarschijnlijk kan dat bouwtechnisch niet.

Maar ziet er verder top uit. Vooral zijn hoofd met alle tanden. En hoofd is ook redelijk veel kanten op te draaien, zelfs zover dat ie op de kop zit. :lol:

Maar net zoals jou, zit ik nu ook met ruimte gebrek dus dit is denk ik mijn laatste set. (Scheelt natuurlijk ook weer veel geld :lol: )
Image

2025
Dank je voor jouw review! :cool:

Het spaart idd geld maar ja, je moet toch iets doen in en met je leven? :D

Ik heb de ISS, 21321, bijvoorbeeld opgehangen aan "ijzergaren" (sterk naaigaren) zie attachment ;)

en nog een vliegend gevaarte gekocht voor mijn partner: de 10363.

Image

Zo kun je mogelijk nog leuke dingen doen met Lego, voor goede ideeën hou ik me aanbevolen!

ISS 2025-07-05 2.jpg
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu