--/+++++/-------- I'ts happening again
- morgen wat in de tuin werken alweer maar niet erg
+ resistance 3 morgen hopelijk uitspelen
++ savonds morgen bij maat blijven slapen
netjesfsterchele23 wrote:+++ 2de tegenstander in rocketleaguetoernooi alle hoeken van het veld laten zien resulteerd in 4 zeges 6-1, 7-0,3-2 en 4-2. gogogo the frozen league
It was a joke...Elexus wrote:Dat heeft er nu eens niets mee te zien maar bon.W.O.L.F. wrote:Dat heet een studentenjobElexus wrote:-- gevoel dat er serieus van mij geprofiteerd wordt weer...![]()
Voor dat eerste: goed hydrateren, vraag aan uw moeder/zus een bodylotion die snel intrekt, of handcrème. Hoe beter je verbrande (en dus gedehydrateerde) huid hydrateerd hoe sneller en mooier het hersteltDa_SoldierBE wrote:---- lekker verbrand in me nek
--- iets verkeerd tegen iemand gezegd en nu vrees ik dat die persoon kwaad is -_-
bijna jaar terug had ik net zelfde en toen door verschillende misopvattingen heeft het 3-4 maand geduurd voor dingen terug in orde warenW.O.L.F. wrote: Voor dat tweede: soms kan gewoon eens vragen ook helpen![]()
Het is misschien heel eng, maar als je dat gewoon uitlegt aan mensen kan dat soms helpen. En als mensen dan weigeren daar begrip voor te hebben is het misschien beter om hen een beetje voorbij te gaanDa_SoldierBE wrote:bijna jaar terug had ik net zelfde en toen door verschillende misopvattingen heeft het 3-4 maand geduurd voor dingen terug in orde warenW.O.L.F. wrote: Voor dat tweede: soms kan gewoon eens vragen ook helpen![]()
me grootste probleem is me sociale achterstand ik heb en soms niet weet wnr te stoppen met iets the pushen en zo en dan ontstaat zoon situatie wat totaal niet emn bedoeling is :/