Bij mij moet een koffie zwart zijn zonder suiker of melk. Lekker lekker lekker
Misschien dat ik straks de tripel karmeliet open maak. Valt te zien hoe lang ik nog verder ga studeren.
Re: 'It's all about the drinks'-topic
227Ik ben jammergenoeg al terug in Belgiemet0t0 wrote:Dat zult ge wel niet in Italië gevonden hebben?ShAmPi wrote:(veel afbeeldingen van bier)
Eerste stop dag dat we terugwaren was Bierland in Hamme
228Ik drink koffie ook altijd zwart. Geen suiker of melk, anders wordt het al snel veel te zoet.
Vandaag heb ik de Sloeber eens geproefd:
In het begin vond ik hem niet helemaal lekker, maar dat komt omdat hij denk ik iets teveel gekoeld was. Na hem een kwartiertje te laten staan, was de temperatuur al beter en kon ik de smaken beter uit elkaar houden. Zachte smaak, met toch nog een zekere zoetigheid die na de bitterheid komt, lekker
W.O.L.F. heeft deze gedronken:
Genoeg kunnen kopen om de Heineken door te spoelen?ShAmPi wrote:Eerste stop dag dat we terugwaren was Bierland in Hamme
Vandaag heb ik de Sloeber eens geproefd:
In het begin vond ik hem niet helemaal lekker, maar dat komt omdat hij denk ik iets teveel gekoeld was. Na hem een kwartiertje te laten staan, was de temperatuur al beter en kon ik de smaken beter uit elkaar houden. Zachte smaak, met toch nog een zekere zoetigheid die na de bitterheid komt, lekker
W.O.L.F. heeft deze gedronken:
229nog iemand hier die graag Redbull drinkt ? meesten van men makkers zijn er niet voor, maar ik drink het wel graag
230Toen ik ik het middelbaar zat dronk ik dat wel eens. Maar sinds ik ook geen frisdrank meer drink vind ik dat ook niet meer lekkerGamefreak wrote:nog iemand hier die graag Redbull drinkt ? meesten van men makkers zijn er niet voor, maar ik drink het wel graag
231Zooooo lekker! De geur is echt enorm framboos, maar dan zo niet uber zoettig, gewoon echte framboosmet0t0 wrote:W.O.L.F. heeft deze gedronken:
232Sloeber!
Blonde van hoge goesting (erm... gisting)
lekker biertje toch?
Ik heb er zo'n pet van met een flap langs 2 kanten
lekker biertje toch?
233Ooooh, dat rood ziet er idd lekker uit. Ik heb zo een guideline bij drank: Als het rood is, is het meestal lekker.
234Ik dronk vroeger ook nog af en toe Monster Energy, maar ik vind dat zo chemisch smaken en ruiken. Daardoor drink ik het niet echt graag meerGamefreak wrote:nog iemand hier die graag Redbull drinkt ? meesten van men makkers zijn er niet voor, maar ik drink het wel graag ;-)
Inderdaad een lekker bierShAmPi wrote:Sloeber!
lekker biertje toch?
Behoort die pet tot uw werk-outfit?
235Het was gisteren te laat en dan had ik geen zin meer in een biertje, dus de tripel karmeliet zal voor vandaag zijn
Ik ben ook net in een buurtwinkeltje een fles rosé wijn gaan halen, dat past perfect bij dit weer (en ik ga gevulde canneloni maken, dus dat past daar ook bij )
Ik ben ook net in een buurtwinkeltje een fles rosé wijn gaan halen, dat past perfect bij dit weer (en ik ga gevulde canneloni maken, dus dat past daar ook bij )
236Ik zal is meedoen en laten zien wat ik dit weekend heb gedronken
Ik had het allemaal al is gedronken, dus er ging geen nieuwe wereld voor mij open
Ik had het allemaal al is gedronken, dus er ging geen nieuwe wereld voor mij open
239Kasteelbier Donker staat hier nog klaar om binnenkort gedronken te worden, de Schuppenboer kende ik nog niet. Westmalle Tripel is een van mijn favorietendaviduvel wrote:Kasteelbier Donker
Schuppenboer Tripel
Westmalle Tripel
Krombacher heb ik nog niet gedronken. Welke ervan drinkt ge het liefst?Rushifel wrote:Ik drink over het algemeen Krombacher bier en rosé.
240Gewoon de standaard Krombacher pils. Ik woon in Duitsland en je kan het bij zowat elke supermarkt kopen. Qua smaak precies goed wat mij betreft, niet te zoet en niet te bitter.met0t0 wrote:Kasteelbier Donker staat hier nog klaar om binnenkort gedronken te worden, de Schuppenboer kende ik nog niet. Westmalle Tripel is een van mijn favorietendaviduvel wrote:Kasteelbier Donker
Schuppenboer Tripel
Westmalle Tripel
Krombacher heb ik nog niet gedronken. Welke ervan drinkt ge het liefst?Rushifel wrote:Ik drink over het algemeen Krombacher bier en rosé.