Ah wel, zie het zo: wij mochten ons eigen formularium samenstellen mét bijkomende instructies, dus alles wat we leerden mochten we opschrijven, hetzelfde dus wat jij zegt, maar met de bijhorende "waar moet ik ze gebruiken en wanneer" zodat je tijdens het examen je niet zou kunnen vergissen, of zo was de bedoeling tochmet0t0 wrote:Ik weet niet precies hoe het bij W.O.L.F. zit, maar bij de statistiekvakken die ik heb, krijgt ge altijd een formularium. Daarop staan bijna alle formules die we gezien hebben, zodat ge die niet nutteloos vanbuiten moet studeren. Ge moet dan natuurlijk wel weten welke formule voor wat dient, want er staat niet bij waarvoor de formules dienen, die moeten we zelf herkennen. Best een goed systeem, want dat legt de nadruk op het begrijpen i.p.v. het nutteloos vanbuiten studeren van formules.Captain Witwicky wrote:Mag jij een spiekbriefje gebruiken? Op mijn examen van statistiek mochten ik een A4 blad, met eigen gekozen formules meedoen (ipv je cursus of theorieboek). Daarop mocht alles staan wat jij wou, dus je kon megaklein schrijven, zolang alles op de voor -en achterkant van een A4 blad paste. Mag jij zoiets doen?
--- Ik maak een planning voor vandaag...vader steekt er een stokje voor...