Wacht maar tot je thesissen moet nalezenLeen wrote:+++ Leuk om van jullie te lezen!
--- Morgen drie examens surveilleren van de KUL, oh joy, oh joy... Da's zo ontzettend saai. En die mensen lijden zo hard achter hun papiertjes! : O
+++ Gelukkig ben ik daar vana...
--- ... Ah nee, ik wil vanaf volgend semester weer vakken beginnen volgen en afleggen. (Orthopedagogie, it is!)
Je weet dat je altijd welkom bent ivm ortho eh
Ik denk dat ik daar gewoon nog niet over nadenken, ik heb nog 2 kansen hierna eh...Captain Witwicky wrote:Een deliberatie of euhm...je niet meer toelaten het af te leggen, misschien...
Proficiat! Laura is een mooie naam! Beter dan alle gekke namen die kinderen tegenwoordig kregen (een aparte naam verlaagd uw jobkansen omdat uw cv enzo minder serieus genomen wordt, uiteraard is het niet zo dat je geen werk vindt, het is gewoon net iets makkelijker met een klassiekere naam).ShAmPi wrote:+++ zaterdag BBQ bij Jimmy om net voor we vertrekken naar huis te horen dat mijn zus bevallen is.
+++ dus nog kindje gaan bezoeken
+++ dinsdag bij de zus geweest om bij Laura te gaan.
+++ veel jupiler attributen gekregen als cado omdat ik peter ben van Laura
Ik heb geen idee wat dat is, maar het klinkt verdomd pijnlijk!wrecker-of-gear wrote:------- hamstring gescheurd , pijn vervloekt zo'n pijn
--- Mijn moeder, ongelofelijk...