Hahaha,
"Papa, ik heb helemaal geen zin om naar Amerika te gaan!"
"Niet zeuren Jantje, door zwemmen."
Re: Het moppen topic
242Op een bordje op zijn deur schreef de psychiater de volgende tekst:
'Ik wil niet gestoord worden!!'
243Sora_Lizard wrote:Op een bordje op zijn deur schreef de psychiater de volgende tekst:
244Een zeer oude man, die woont in de omgeving van Gulpen (L), ging naar de plaatselijke kerk om te biechten. De priester maakt het luikje open van de biechtstoel en de man zegt: “Vader, tijdens de laatste wereldoorlog klopte er een mooie vrouw op mijn deur en ze vroeg me om haar te verbergen voor de nazi’s. Dus ik verstopte haar op mijn zolder.”
De priester zei: “Dat je dat gedaan hebt is fantastisch mijn zoon, er is absoluut geen reden om dat op te biechten.”
“Maar het is eigenlijk erger, vader. Ze betaalde me terug met seks. Elke dag en twee keer in het weekend.”
De priester zei: “Door dat te doen liepen jullie beiden bijzonder groot gevaar. Maar het is wel begrijpelijk dat in die omstandigheden twee mensen zich zo gaan gedragen. Maar als je er echt spijt van hebt, dan zijn nu je zonden vergeven.”
“Dank u wel vader, dat is een pak van mijn hart. Maar ik heb nog een vraagje: Zal ik haar vertellen dat de oorlog voorbij is?”
De priester zei: “Dat je dat gedaan hebt is fantastisch mijn zoon, er is absoluut geen reden om dat op te biechten.”
“Maar het is eigenlijk erger, vader. Ze betaalde me terug met seks. Elke dag en twee keer in het weekend.”
De priester zei: “Door dat te doen liepen jullie beiden bijzonder groot gevaar. Maar het is wel begrijpelijk dat in die omstandigheden twee mensen zich zo gaan gedragen. Maar als je er echt spijt van hebt, dan zijn nu je zonden vergeven.”
“Dank u wel vader, dat is een pak van mijn hart. Maar ik heb nog een vraagje: Zal ik haar vertellen dat de oorlog voorbij is?”
245Een jongetje stapte in de bus en ging naast een man zitten die een boek aan het lezen was. Hij zag dat de man z’n kraag achterstevoren droeg. Het jongetje vroeg waarom zijn kraag zo vreemd zat. De man, die priester was vertelde hem, “Ik ben een Vader”.
Het jongetje antwoordde, “Mijn vader draagt zijn kraag niet zo”. De priester keek op van zijn boek en antwoordde, “Ik ben de vader van velen”. Het jongetje zei, ”Mijn vader heeft 4 zoons, 4 dochters en 2 kleinkinderen en hij draagt zijn kraag niet zo”.
De priester, die nu ongeduldig werd zei, “Ik ben de vader van honderden”, en las verder in zijn boek. Het jongetje peinsde over dat laatste antwoord, leunde toen naar de priester en zei, “Misschien toch beter om in het vervolg een condoom te gaan gebruiken en je broek achterstevoren dragen in plaats van je kraag”.
Het jongetje antwoordde, “Mijn vader draagt zijn kraag niet zo”. De priester keek op van zijn boek en antwoordde, “Ik ben de vader van velen”. Het jongetje zei, ”Mijn vader heeft 4 zoons, 4 dochters en 2 kleinkinderen en hij draagt zijn kraag niet zo”.
De priester, die nu ongeduldig werd zei, “Ik ben de vader van honderden”, en las verder in zijn boek. Het jongetje peinsde over dat laatste antwoord, leunde toen naar de priester en zei, “Misschien toch beter om in het vervolg een condoom te gaan gebruiken en je broek achterstevoren dragen in plaats van je kraag”.
246Er was een boer die veel varkens had. Op een dag ging er iemand naar de boerderij en vroeg aan de boer: "Wat gebruikt u om uw varkens te voeren?"
"Nou, ik geef ze mengvoer waar van alles inzit, hoezo?"
"Omdat ik van de Dierenbescherming ben en ik het idee heb dat u uw varkens niet op de goede manier voert, u zou ze geen afvalproducten moeten voeren." Daarna berispte hij de boer.
Een paar dagen later kwam er iemand anders die dezelfde vraag stelde. De boer antwoordde: "Nou, ik voer ze heel goed. Ik geef ze zalm, kaviaar, garnalen, runderlappen...... hoezo?"
"Omdat ik van de Verenigde Naties ben en ik denk dat het oneerlijk is dat u uw varkens op deze manier voert als er mensen zijn die sterven omdat ze niets te eten hebben." En hij berispte de boer.
Later kwam er nog iemand die ook weer dezelfde vraag stelde. De argwanende boer antwoordde na een tijdje: "Nou, ik geef elk varken een tientje zodat ze zelf kunnen kopen wat ze willen hebben."
"Nou, ik geef ze mengvoer waar van alles inzit, hoezo?"
"Omdat ik van de Dierenbescherming ben en ik het idee heb dat u uw varkens niet op de goede manier voert, u zou ze geen afvalproducten moeten voeren." Daarna berispte hij de boer.
Een paar dagen later kwam er iemand anders die dezelfde vraag stelde. De boer antwoordde: "Nou, ik voer ze heel goed. Ik geef ze zalm, kaviaar, garnalen, runderlappen...... hoezo?"
"Omdat ik van de Verenigde Naties ben en ik denk dat het oneerlijk is dat u uw varkens op deze manier voert als er mensen zijn die sterven omdat ze niets te eten hebben." En hij berispte de boer.
Later kwam er nog iemand die ook weer dezelfde vraag stelde. De argwanende boer antwoordde na een tijdje: "Nou, ik geef elk varken een tientje zodat ze zelf kunnen kopen wat ze willen hebben."
248Toen ik met mijn vrouw wilde trouwen,
vroeg ik schoonpapa om de "hand" van zijn dochter.
"Lijkt me goed." antwoordde hij,
"Maar hoe staat het financieel?
Heb je goed gespaard?"
"20.000 euro." antwoordde ik.
Hij: "OK, dat heeft mijn dochter ook."
Waarop ik zei: "Ik heb al alles bij elkaar geteld."
vroeg ik schoonpapa om de "hand" van zijn dochter.
"Lijkt me goed." antwoordde hij,
"Maar hoe staat het financieel?
Heb je goed gespaard?"
"20.000 euro." antwoordde ik.
Hij: "OK, dat heeft mijn dochter ook."
Waarop ik zei: "Ik heb al alles bij elkaar geteld."
249Komen een slechte priester en een slechte buschauffeur bij de hemelpoort en samen worden ze naar hun verblijf gebracht. Eerst wordt de chauffeur meegenomen naar zijn kamer. Over de top luxe: jacuzzi, groot bed, mooi uitzicht en een onuitputtelijke minibar.
De priester kijkt verrukt en denkt: “zo als dat voor de chauffeur is, dat belooft wat.” Vervolgens komen ze aan bij de kamer van de priester. Een kleine kamer, met een klapbed en een metalen pot in de hoek. De priester kijkt verbaasd en vraagt: “hoezo krijg ik dit en de chauffeur zo een luxe kamer?”
Het antwoord dat hij krijgt: “Die chauffeur heeft veel meer mensen aan het bidden gekregen dan jij!”
De priester kijkt verrukt en denkt: “zo als dat voor de chauffeur is, dat belooft wat.” Vervolgens komen ze aan bij de kamer van de priester. Een kleine kamer, met een klapbed en een metalen pot in de hoek. De priester kijkt verbaasd en vraagt: “hoezo krijg ik dit en de chauffeur zo een luxe kamer?”
Het antwoord dat hij krijgt: “Die chauffeur heeft veel meer mensen aan het bidden gekregen dan jij!”
250Een klant koopt aan een loket een treinkaartje: "Mag ik een retourtje, alstublieft?"
Vraagt de lokettist: "Waar naartoe?"
Zegt de klant: "Naar hier natuurlijk!!"
Vraagt de lokettist: "Waar naartoe?"
Zegt de klant: "Naar hier natuurlijk!!"
251Over drie oude mannen:
Ze zitten op een zomerdag
op een bankje in het plantsoen.
Ze praten over hun problemen
en wat ze er aan kunnen doen.
De zeventig jarige Kees zegt:
"Ik heb een probleem met plassen.
Als ik om zeven uur op sta kan ik niet
ik kan pas als ik me heb gewassen."
Waarop de jongere Dirk zegt:
"Ik heb een probleem met schijten.
Als ik om acht uur op sta kan ik niet
ik kan pas na het ontbijten."
Dan zegt de negentig jarige Jan:
"Daar snap ik nou echt niets van.
Om zeven uur pis ik als een tijger.
En om acht uur schijt ik als een reiger."
Vragen de anderen: "Maar wat is je probleem dan?"
"Ik word pas om negen uur wakker!" zegt Jan.
Ze zitten op een zomerdag
op een bankje in het plantsoen.
Ze praten over hun problemen
en wat ze er aan kunnen doen.
De zeventig jarige Kees zegt:
"Ik heb een probleem met plassen.
Als ik om zeven uur op sta kan ik niet
ik kan pas als ik me heb gewassen."
Waarop de jongere Dirk zegt:
"Ik heb een probleem met schijten.
Als ik om acht uur op sta kan ik niet
ik kan pas na het ontbijten."
Dan zegt de negentig jarige Jan:
"Daar snap ik nou echt niets van.
Om zeven uur pis ik als een tijger.
En om acht uur schijt ik als een reiger."
Vragen de anderen: "Maar wat is je probleem dan?"
"Ik word pas om negen uur wakker!" zegt Jan.
253De juffrouw op de lagere school zegt:
"Ik ga een dier omschrijven, en dan moeten jullie raden wat ik bedoel."
Ze begint: 'Het loopt op de boerderij en het geeft melk.'
Jantje zegt: "Een koe."
"Het is goed dat je er over nadenkt," zegt de juffrouw, "maar ik bedoelde een geit."
Dan zegt ze: "Het loopt op de boerderij, het heeft veren en legt eieren."
Jantje zegt: "Een kip."
"Het is goed dat je er over nadenkt," zegt de juffrouw, "maar ik bedoelde een eend."
Jantje krijgt de pest in en zegt tegen de juffrouw:
"Nou geef ik u een raadsel: Je stopt 't hard in je mond, en het komt er zacht en vochtig weer uit."
De juffrouw krijgt een knalrood hoofd.
"Het is leuk dat u erover nadenkt," zegt Jantje, "maar ik bedoel kauwgom!
"Ik ga een dier omschrijven, en dan moeten jullie raden wat ik bedoel."
Ze begint: 'Het loopt op de boerderij en het geeft melk.'
Jantje zegt: "Een koe."
"Het is goed dat je er over nadenkt," zegt de juffrouw, "maar ik bedoelde een geit."
Dan zegt ze: "Het loopt op de boerderij, het heeft veren en legt eieren."
Jantje zegt: "Een kip."
"Het is goed dat je er over nadenkt," zegt de juffrouw, "maar ik bedoelde een eend."
Jantje krijgt de pest in en zegt tegen de juffrouw:
"Nou geef ik u een raadsel: Je stopt 't hard in je mond, en het komt er zacht en vochtig weer uit."
De juffrouw krijgt een knalrood hoofd.
"Het is leuk dat u erover nadenkt," zegt Jantje, "maar ik bedoel kauwgom!
254Een man met autopech komt bij een boerderij aan en vraagt de boer of hij mag blijven slapen.
"Dat is goed," zegt de boer, "maar dan moet je bij mijn vrouw slapen, want ik heb maar één bed. Ik slaap zelf wel op de bank."
De volgende morgen vraagt de boer of de man goed geslapen heeft.
"Och dat ging wel. Maar wat heeft jouw vrouw koude voeten!"
"Dat zal," zegt de boer, "ze wordt om 11 uur begraven."
"Dat is goed," zegt de boer, "maar dan moet je bij mijn vrouw slapen, want ik heb maar één bed. Ik slaap zelf wel op de bank."
De volgende morgen vraagt de boer of de man goed geslapen heeft.
"Och dat ging wel. Maar wat heeft jouw vrouw koude voeten!"
"Dat zal," zegt de boer, "ze wordt om 11 uur begraven."
255Twee boeren zijn tegen elkaar aan het opscheppen. zegt de ene boer tegen de andere boer: "Als ik met mijn tractor om mijn akker heen moet rijden dan ben ik twee dagen aan het rijden."
Zegt de andere boer: "Ja zo'n tractor heb ik ook gehad."
Zegt de andere boer: "Ja zo'n tractor heb ik ook gehad."