Colossus wrote:Hmmm een vervelende situatie zit je Captain, hoop voor je dat je er zonder depressie uitkomt!
Zelf ben ik ook pas vader geworden, vind je het wel leuk voor mij?
Wie weet ontdek ik nu meer en meer dat ik weinig empathie heb, maar voor jouw ben ik alleszins blijer dan voor sommige anderen
W.O.L.F. wrote:Mag ik even heel eerlijk zijn? Uw leeftijd, nog thuis wonen en zo behandeld worden door uw vader, ik ken aantrekkelijkere combinaties voor een partner...
Ik moet niet herinnerd worden aan mijn eigen situatie, maar het maakt niet veel uit als het zelfs zonder die zaken ook niet lukt, hé. Dat relationeel gevoel dat ik zei is "het lukt hen", tis net alsof ik verdoemt ben tot mislukking...in zowat elk aspect...
gamerke1992 wrote:+++ Daardoor is de onzekerheid of het een fout van bpost was of niet volledig weg, het is dus echt een dief
Die vuile...hopelijk kan je hem pakken!
Hybris wrote:+++ Deadpool is gisteren toegekomen. Ik dacht dat ik de game tweedehands had gekocht, maar het blijkt om een splinternieuw exemplaar (nog in verpakking) te gaan.
Das nice nieuws
+++ Gisteren was ontspannend...
--- Wel weer te weinig geslapen voel ik...
+++ Vandaag F1 race
+++ Misschien vandaag Dead Space 2 uitspelen als ik genoeg tijd vind...
--- Ik moet DmC: DE, RE:R2 en LEGO JW hebben
+++ Nog 31 dagen voor de Uncharted Collection Special Edition
+++ Nog 58 dagen voor de FF Guide Box Set II
--- Nog 170 dagen voor Deus Ex Mankind Divided maar de CE is nog niet in retail beschikbaar...
+++ Nog 194 dagen voor Uncharted 4: A Thief's End CE
--- Aan het wachten op: FFXII HD Remastered, PS4 FF Dissidia, nieuwe CE & Guide aankondigingen...